-

فوری/ رییس سازمان بورس استعفا داد

در پی مذاکرات شفاهی پیشین، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز استعفای کتبی خود را به رییس شورای عالی بورس ارائه کرد.

فوری/ رییس سازمان بورس استعفا داد

«مجید عشقی»، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار که پیش از این بلافاصله پس از دریافت رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به «دکتر عبدالناصر همتی»، به صورت شفاهی استعفای خود را به وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرده بود، امروز با ارسال نامه‌ای به طور رسمی از سمت خود کناره‌گیری کرد.  

مجید عشقی در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ با رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شده بود.  

یک عضو ناظر پیشین شورای عالی بورس با اشاره به اینکه وام میلیاردی با سود ۴ درصد به پیشنهاد خود رییس سازمان بورس به تصویب رسیده، گفت: تاریخ مصوبه اعطای وام میلیاردی قرض‌الحسنه به رییس سازمان بورس و اعضای هیات مدیره هشتم خرداد ماه بود.  

عشقی ۳۰ ماه بعد، یعنی در ۲۰ فروردین ۱۴۰۳، بار دیگر با کسب رای اعتماد و حمایت مجدد اعضای شورای عالی بورس برای ۲ سال و نیم دیگر در سمت خود ابقا شده بود.  

اکنون با گذشت حدود ۵ ماه از این دوره و با توجه به تغییر دولت و انتخاب وزیر جدید اقتصاد، رییس سازمان بورس به منظور فراهم کردن امکان برای «دکتر عبدالناصر همتی» جهت اعمال تغییرات در ساختار مدیریت بازار سرمایه، از سمت خود استعفا داد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین