مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در موکب شرکت فولاداکسین خوزستان در پایانه مرزی شلمچه:

شرکت فولاد اکسین در انجام مسئولیت های اجتماعی و برقراری ارتباط رسانه و صنعت عملکرد بسیار خوبی داشته است

شرکت فولاد اکسین در انجام مسئولیت های اجتماعی و برقراری ارتباط رسانه و صنعت عملکرد بسیار خوبی داشته است

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان عملکرد شرکت فولاد اکسین در پیوند بین رسانه و صنعت بویژه ارتباط با سازمان بسیج رسانه خوزستان  را مثبت ارزیابی کرد.

سجاد بهمئی در دومین اردوی اربعینی سفیران حسینی که در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه جهاد تبیین و مقابله با جنگ نرم در بسیج رسانه انجام شده و شرکت فولاد اکسین الحق والانصاف همراهی خوبی داشته اند.

بهمئی گفت: یکی از دستگاه های دولتی که بسیجی وار همیشه ما را همراهی کردند و همیشه پای کار بودند شرکت فولاد اکسین بود که توانست پیوند بین رسانه و صنعت را به خوبی برقرار کند و مدیر عامل،هیات مدیره و روابط عمومی این شرکت همواره حمایت خوبی داشته اند.

اکسین 2

این مقام مسئول رویکرد شرکت فولاد اکسین را در حوزه ارتباط با رسانه رویکری جهادی خواند و افزود: شرکت فولاد اکسین در حوزه مسئولیت های اجتماعی هم همواره اقدامات خوبی انجام داده و اقداماتش در حمایت از مردم و رسانه زبانزد خاص شده است.

وی خاطر نشان کرد:شرکت فولاد اکسین حامی نخستین جشنواره جام رسانه امید کشور در سال جاری بود و جا دارد از زحمات دوستان که همیشه پای کار برنامه های فرهنگی رسانه ای بویژه برنامه های سازمان بسیج رسانه بوده اند تشکر و قدردانی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین