جامانده‌های تور مشهد اربعین بخوانند؛ فرصت‌های جایگزین برای سفر

اگر از تور مشهد اربعین 1403 جا مانده‌اید نگران نباشید! هنوز برای رزرو تور مسافرتی مشهد وقت هست؛ بنابراین تا دیر نشده با فرصت‌های طلایی که سر راه شماست آشنا شوید. اگرچه در اربعین، شهر مشهد و حرم مطهر امام رضا حال و هوای خاص خود را دارد؛ اما حال که جا مانده‌اید، روزهای مهم دیگر را دریابید. چند فرصت دیگر در شهریور پیش روی شماست که نباید از آن‌ها غافل شوید. همراه ما باشید تا ایام طلایی رزرو تور مشهد در سال 1403 و پس از اربعین را به شما بگوییم.

شهریور با فرصت‌های طلایی خود برای رزرو تور مشهد از راه می‌رسد

جامانده‌های تور مشهد اربعین بخوانند؛ فرصت‌های جایگزین برای سفر

شهریور 1403، بازه طلایی سفر به مشهد برای عاشقان امام رضا (ع) است. اگر دوست دارید در ایام خاص، اقدام به رزرو تور مسافرتی مشهد نمایید و از شور و شوق و مراسم‌های حرم غافل نشوید، می‌توانید تور شهریور مشهد را رزرو کرده و در سفری خاطره‌انگیز به این شهر داشته باشید. در ادامه شما را با تورهای مشهد در شهریور ماه 1403 در بازه‌های مهم و طلایی آشنا می‌کنیم.

12 شهریور؛ رحلت حضرت رسول اکرم و شهادت امام حسن مجتبی

اولین تعطیلات شهریور 1403 ، روز 12 شهریور به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم و شهادت امام حسن مجتبی (ع) است. در روز رحلت حضرت رسول اکرم و شهادت امام حسن (ع)، مراسم‌های خاصی در حرم مطهر برگزار می‌شود و فرصتی‌ست تا بتوانید در این مراسم‌ها و عزاداری‌ها شرکت نمایید؛ بنابراین اگر از تور اربعین مشهد جا مانده‌اید، این روز که تعطیل رسمی هم هست، فرصتی مناسب خواهد بود.

14 شهریور؛ شهادت امام رضا (ع)

رزرو تور مشهد و حضور در حرم امام رضا در شهادت ایشان، فرصتی عالیست که نباید آن را از دست بدهید. در این روز، حرم امام رضا شور و شوق دیگری دارید و تعداد زائران نیز به مراتب افزایش میابد. برنامه‌های حرم مطهر و مراسم‌های عزاداری در این روز با شور دیگری برگزار می‌شود. چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد که در روز شهادت امام هشتم شیعیان بر سر مزار ایشان باشید؟ البته در نظر بگیرید که تورهای این بازه زمانی، سریعا تکمیل می‌شود؛ بنابراین حواستان باشد زود اقدام به رزرو نمایید تا با تکمیل ظرفیت تورها مواجه نشوید.

22 شهریور؛ شهادت امام حسن عسکری (ع)

اگرچه در روز شهادت امام حسن عسکری، حرم مطهر امام رضا (ع) به اندازه شهادت خود ایشان پرشور و شلوغ نیست؛ اما همچنان مراسم و برنامه‌های ویژه شهادت امام یازدهم شیعیان پابرجاست. با رزرو تور مسافرتی مشهد در این ایام نیز می‌توانید از حال و هوا و شور حرم بهره‌مند شوید. ناگفته نماند در این ایام نسبت به تعطیلات قبلی، حرم خلوت‌تر خواهد بود؛ بنابراین اگر دوست دارید در ایام خیلی شلوغ سفر کنید، می‌توانید تورهایی که در 22 شهریور برگزار می‌شوند را رزرو نمایید.

31 شهریور؛ ولادت حضرت رسول اکرم و امام جعفر صادق

شهریور با فرصت‌های طلایی خود برای رزرو تور مشهد از راه می‌رسد

آخرین فرصت مناسبتی که برای رزرو تور مسافرتی مشهد پیش روی شماست، 31 شهریور 1403 است. اگر موفق به سفر در هیچ یک از تعطیلات فوق نشدید، می‌توانید از همین حالا تور مشهد در این بازه زمانی را رزرو نمایید و از حضور در حرم مطهر امام رضا لذت ببرید و حال و هوای روحانی حرم را تجربه کنید. در 31 شهریور که مصادف با ولادت حضرت رسول اکرم و امام جعفر صادق است، مراسم و جشن‌های پرشکوهی در حرم برگزار می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم از آن‌ها بی‌بهره نمانید.

تور مشهد پاییز؛ گزینه‌ای اقتصادی نسبت به اربعین و شهریور

به طور کلی قیمت تور مشهد در اربعین و شهریور که مناسبات مذهبی خاص و تعطیل رسمی است، نسبت به دیگر ایام سال بسیار بالاتر خواهد بود. افزایش تعداد مسافران در این بازه زمانی سبب می‌شود تا قیمت بلیط هواپیما یا قطار و رزرو هتل‌ها به طرز چشم‌گیری افزایش یابد. اگر به دنبال سفری اقتصادی‌تر هستید، می‌توانید تور مشهد پاییز را رزرو کنید.

آب و هوای مشهد در این فصل به ویژه اول پاییز، خنک و عالی است. از طرفی تعداد مسافران در سه ماه پاییز به دلیل نبود تعطیلات، باز بودن مدارس و عدم مناسبات خاص مقرون به صرفه‌تر از روزهای دیگر است. این یک فرصت عالی به منظور سفری اقتصادی به شهر مشهد است. برای رزرو تور مشهد پاییز حداقل از 3 هفته قبل اقدام نمایید و با یک قیمت مناسب، در آب و هوای خوب به زیارت حرم امام رضا (ع) بروید.

لحظه آخر؛ رزرو تور مشهد با بهترین قیمت

لحظه آخر؛ رزرو تور مشهد با بهترین قیمت

یکی از مرجع‌های معتبری که در آن می‌توانید تور مشهد را با بهترین قیمت رزرو کنید، لحظه آخر است. این مجموعه از طریق همکاری با آژانس‌های گردشگری معتبر، پکیج‌های متنوعی را در خصوص تور مشهد شهریور و پاییز در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از طرفی با برگزاری تورهای اقساطی، امکان سفر با کمترین هزینه را برای زائران فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و کیفیتی مناسب به صورت زمینی یا هوایی راهی مشهد شوید، سری به سایت لحظه آخر بزنید و تور مدنظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه رزرو نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین