-

آموزش دریافت تیک آبی تلگرام با اکانت پریمیوم

تنها روش دریافت اکانت پریمیوم تلگرام خرید مستقیم از بات تلگرم است و روشهای دیگر همه جعلی بوده پس مراقب افراد متقلب باشید.

آموزش دریافت تیک آبی تلگرام با اکانت پریمیوم

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار در تلگرام هستید حتما می‌دانید که داشتن تیک آبی تلگرام چه قدر می‌تواند به رشد کسب و کارتان کمک کند. هر چند که دریافت تیک آبی تلگرام ظاهرا رایگان است اما دارای شرایط سختی می‌باشد. مثلا یکی از الزامات دریافت این تیک، داشتن پروفایل تایید شده در حداقل دو شبکه اجتماعی دیگر است. با توجه به پیش نیاز های بسیار سختگیرانه برای دریافت تایید تلگرام، بسیاری از افراد از این کار منصرف می‌شوند، اما جالب است که بدانید روش دیگری هم برای فعال سازی تیک آبی تلگرام شما وجود دارد.

خرید تلگرام پریمیوم ارزان ترین و سریع ترین روشی است که هر کسی را قادر به دریافت تیک آبی می‌کند. ما در ادامه شما را با امکانات و مزایای خرید تلگرام پرمیوم ، همچنین مراحل دریافت تیک آبی تلگرام پریمیوم و نحوه خرید آن آشنا می‌کنیم همچنین به طور کامل تفاوت تیک آبی تلگرام پرمیوم را با تیک رسمی تلگرام به شما شرح می‌دهیم تا بتوانید در کمتر از یک ساعت تیک آبی اکانت خود را فعال نمایید.

امکانات و مزایای تلگرام پریمیوم رایگان

یکی از مزایای خرید اشتراک تلگرام پریمیوم ، به نسبت دریافت تیک رسمی اینستاگرام این است که امکانات بسیار زیادی را به صورت رایگان و تنها با دریافت نسخه پریمیوم به اکانتتان اضافه می‌کند. در حالی که تاییده رسمی تلگرام تنها علامت تیک را روی پروفایل فعال خواهد کرد. برخی مزایای اشتراک تلگرام پریمیوم عبارتند از:

  • افزایش سرعت آپلود و دانلود
  • دریافت تیک آبی
  • افزایش محدودیت حجم آپلود از 2 گیگ به 4 گیگا بایت
  • امکان تبدیل صدا به متن
  • پک های استیکر و ایموجی نا محدود، متحرک و بسیار جذاب
  • امکان ست کردن تصاویر پروفایل انیمیشنی
  • توانایی بستن تبلیغات
  • ترجمه فوق‌العاده قوی برای زبان های مختلف به صورت آنلاین
  • مدیریت پیشرفته چت ها و ایجاد حریم خصوصی خاص برای پیام های صوتی

مراحل دریافت تیک آبی تلگرام پریمیوم

برخلاف فرایند پیچیده و طولانی دریافت تیک رسمی تلگرام، اشتراک تلگرام پریمیوم این امکان را به شما می‌دهد تا با پرداخت هزینه‌ای ناچیز، به سادگی و در کمترین زمان ممکن تیک آبی را به پروفایل خود اضافه کنید. تیک آبی تلگرام پرمیوم از نظر ظاهری با تیک رسمی تلگرام تفاوتی ندارد، اما در نظر بگیرید به هیچ وجه به معنی تایید تلگرام نیست.

در اصل این تیک یک ایموجی کاملا مشابه به تیک رسمی تلگرام است که با دریافت اکانت تلگرام پریمیوم می‌توانید در کنار نام خود فعال نمایید. از آنجا که شما می‌توانید ایموجی هایی را کاملا مشابه با تیک تلگرام پریمیوم پیدا کنید، بنابراین این تیک از نظر ظاهری با تیک رسمی هیچ تفاوتی نخواهد داشت. برای فعال سازی تیک آبی بر روی تلگرام پریمیوم خود باید این مراحل را دنبال کنید:

  1. ابتدا باید پک ایموجی "VerificationEmojiPack" را به ایموجی های خود اضافه کنید. در این پک انواع مختلفی از تصاویر ثابت و متحرک تیک رسمی تلگرام حتی در رنگبندی های مختلف وجود دارد. اما توصیه ما این است که ایموجی با رنگ و شکل تیک رسمی تلگرام را انتخاب نمایید.
  2. در تلفن همراه روی منوی کنار سرچ کلیک کنید و گزینه Set Emoji Status را انتخاب نمایید.
  3. حال پک های ایموجی‌تان به شما نشان داده می‌شود و می‌توانید گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید. تا دقیقا مانند تیک رسمی تلگرام در کنار پروفایلتان نشان داده شود.

ربات اکانت پریمیوم تلگرام

نحوه خرید اکانت تلگرام پریمیوم

اولین راهی که برای خرید اکانت تلگرام پریمیوم به ذهن هر فردی می‌رسد مراجعه به سایت رسمی تلگرام است. خوشبختانه خرید تیک آبی تلگرام پریمیوم ارزان و بسیار ساده است به طوری که در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید آن را دریافت کنید. لذا ما هم در ادامه مراحل دریافت اکانت تلگرام پریمیوم را به طور کامل به شما توضیح می‌دهیم تا به راحتی بتوانید این اشتراک را دریافت نمایید.

  1. وارد ربات @PremiumBot در تلگرام خود شده و یا اینکه از منوی تنظیمات گزینه "Telegram Premium" و اگر زبان برنامه شما فارسی است "تلگرام پریمیوم" را انتخاب کنید.
  2. حال شما به صفحه تلگرام پریمیوم هدایت خواهید شد که می‌توانید در آن انواع مختلف اشتراک‌ها با مدت زمان‌های مختلف (ماهانه، سالانه و ...) نمایش داده می‌شود. که باید اشتراک دلخواهتان را انتخاب کنید.
  3. پس از انتخاب نوع اشتراک، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. این مرحله شامل وارد کردن اطلاعات پرداخت و تایید خرید است. توجه داشته باشید که پرداخت از طریق ربات @PremiumBot تخفیف‌های ویژه‌ای دارد.
  4. پس از تکمیل فرآیند پرداخت، اشتراک تلگرام پریمیوم شما فعال می‌شود و بلافاصله می‌توانید از امکانات و مزایای آن بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید طبق مراحل گفته شده بلافاصله تیک تلگرام را فعال نمایید.

اکانت پریمیوم تلگرام

قیمت تیک آبی تلگرام پریمیوم

قیمت اکانت پریمیوم در سایت رسمی تلگرام به ازای اشتراک سالانه 28.99 دلار، به ازای اشتراک شش ماهه 15.99 دلار و به ازای اشتراک سه ماهه 11.99 دلار می‌باشد. اما طبق گفته سایت رسمی تلگرام "ممکن است قوانین و مقررات محلی از دسترسی مردم به Telegram Premium در برخی کشورها جلوگیری کند." بنابراین تنها راه دریافت اکانت تلگرام پریمیوم برای این افراد استفاده ازتیک آبی تلگرام پریمیوم ارزان می‌باشد، که توسط برخی شرکت های داخلی ارائه می‌شود.

آیا تلگرام پریمیوم رایگان است؟

مانند سایر شبکه های اجتماعی اکانت پریمیوم تلگرام مانند اینستاگرام اکانت پولی دارد. همانطو رکه برای گرفتن تیک ابی اینستاگرام باید ماهانه هزینه پرداخت کنید تلگرام هم به همین شکل است. اکانت تلگرام پریمیوم به طور کلی رایگان نیست و برای دسترسی به ویژگی‌های آن باید هزینه اشتراک را پرداخت کنید. اما در برخی موارد، می‌توانید با استفاده از تخفیف‌ها یا هدایای ویژه تلگرام پریمیوم رایگان را دریافت کنید. تنها راه دریافت تلگرام پریمیوم رایگان ، استفاده از پریمیوم های گیفتی است. در این روش بعضی از کاربران تلگرام می‌توانند تلگرام پریمیوم را با تخفیف خوبی به دوستان یا خانواده هدیه دهند. با این حال با اینکه این اشتراک برای اکانت مقصد رایگان است اما باز هم کسی که این گیفت را خریداری می‌کند، هزینه آن را از قبل می‌پردازد.

جمع بندی

در نهایت، دریافتیم که تیک آبی تلگرام از طریق اشتراک تلگرام پریمیوم می‌تواند راهکاری سریع و مقرون به صرفه برای کاربران عادی باشد که قصد دارند با نشان معتبرتری در تلگرام فعالیت کنند. هرچند که این تیک به معنی تایید رسمی تلگرام نیست، اما از لحاظ ظاهری تفاوتی با تیک رسمی ندارد و با مزایای فراوانی همراه است. همچنین به طور کامل شما را با روش های دریافت تیک آبی تلگرام پریمیوم آشنا کردیم، تا حتی در کشور هایی مانند ایران که از نظر قانونی امکان دریافت تلگرام پریمیوم را ندارند، به راحتی اکانت خود را به پریمیوم ارتقا داده و تیک آبی تلگرام را دریافت کنید. 

 

برچسب ها : ,,,,,

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین