-

معرفی انواع مختلف ریسه ال ای دی نواری

معرفی انواع مختلف ریسه ال ای دی نواری

ریسه ال ای دی نواری انواع زیادی دارند. این ریسه ها اغلب در بازار مولتی کالر( هفت رنگ) هستند و میشه آن ها را از طریق کنترل یا نرم افزار توی گوشی کنترل کنید. ما در این مقاله قصد داریم انواع ریسه ال ای دی نوداری را به همراه کاربرد ها و مشخصاتشان به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ریسه ال ای دی نواری 10 متری حساس به صدا

این ریسه همانطور که از اسمش مشخص هست دارای 10 متر طول و سنسور حساس به صدا می باشد که از طریق اپلیکیشنی که ریسه داره می توانید آن را کنترل کنید. این ریسه دارای رقص نور های مختلفی می باشد که می توانید ان ها را از طریق گوشی یا کنترل، تنظیم کنیم.

تنها نقطه منفی که این ریسه داره این هست که پشت این ریسه چسب نداره و باید با چسب مایع با نواری آن را به مکان مورد نظر بچسبانید. این ریسه به راحتی با صدا های محیط هماهنگ می شود و باتوجه به اهنگ مورد نظر رقص نور خود را تنظیم می کند. به همین دلیل برای ساخت سقف ابری از این ریسه ها زیاد استفاده می شود. ساخت المان نوری شهری جذاب هم یکی دیگر از کاربرد های این ریسه هست.

ریسه ال ای دی نواری 44 کلیده فول کالر

 

 

طول این ریسه 5 متر است و برعکس ریسه قبلی این ریسه پشت چسب دار است. یکی دیگر از نکات مثبت این ریسه ای هس که تراکم ال ای دی های این ریسه بسیار بالا است و به همین دلیل نور زیادی دارد. این ریسه دو نوع دارد که تفاوت آن ها فقط در داشتن و نداشتن اپلیکیشن هست.

البته ریسه ای که اپلیکیشن دار هست سنسور حساس به صدا هم دارد. دو نوع ریسه دارای کنترل 44 کلیده هستند که می توانید از طریق آن ریسه را تنظیم کنید. داشتن مادگی در اتهای ریسه یکی دیگر از نکات بسیار عالی این ریسه هست که به شما این امکان را می دهد تا ریسه را به هر طولی که می خواهید افزایش بدهید.

ریسه ال ای دی نواری 44 کلیده بیشتر در نور مخفی، پشت تلویزیون و دور آینه استفاده می شود. و چون دارای اپلیکیشن هستند راحت می توانید آن را به هر نظمی که می خواهید تنظیم کنید. حتی می توانید سنسور آن را از طریق اپلیکیشن فعال کنید تا به صدا های محیط واکنش نشان دهد.

ریسه ال ای دی اسمارت

ای ریسه بسیار جذاب است و قابلیت اتصال به گوشی از طریق اپلیکیشن را دارد. این ریسه دارای سنسور حساس به صدا می باشد و به صدا های محیط واکنش می دهد. این ریسه دارای 10 شاخه می باشد و پشت همه ی آن ها چسب دار است. این ریسه ها در تزیین اتقاق ها، باشگاه ها و هر محیط دیگری بسیار مناسب است و رقص نور های جذابی دارد. جهت مشاهده ی فیلم ریسه یا خرید می توانید وارد سایت ریسه سینا بشوید و در دسته بندی ریسه های نواری به محصول ریسه اسمارت رفته و فیلم محصول را مشاهده نمایید.

ریسه نواری tv light

این ریسه 5 متر طول دارد و در پشت آن دارای چسب دوطرفه می باشد. یکی از نکات مثبت این ریسه این است که ضد آب است و می توانید از ان در فضای باز استفاده کنید. کنترل این ریسه دارای 24 کلید است که به راحتی می توانید انواع رنگ ها و رقص نور های ریسه را کنرل کنید.

این ریسه ها به دلیل اینکه ضد آب هستند کاربرد های فراوانی دارند و می توانید از آن در فضا های باز استفاده کنید. برای مثال در پارک ها، خیابان ها، جلوی در مغازه ها و ..... استفاده می شود. البته ضد آب بودن این ریسه به این معنی نیست که آن را درون آب قرار بدید، این ریسه قفط در برابر باران مقاوم است. البته تراکم ال ای دی های ریسه بالا است ولی مثل ریسه نوری 44 کلیده نیست.

نکات مهم در هنگام خرید ریسه ال ای دی نواری

توجه داشته باشید در هنگام خرید ریسه ال ای دی نواری ریسه ی مورد نظر را برای چه مکانی می خواهید استفاده کنید. اگر مکان مورد نظر فضای باز است پس باید ریسه ال ای دی نواری ضد آب را خریداری کنید، اگر مکان مورد نظر بسته است و ریسه برخوردی با آب ندارد می توانید ریسه ال ای دی نواری ساده را تهیه کنید. همچنین اگر طول زیادی را می خواهید ریسه ای را خریدای کنید که انتهای آن دارای مادگی باشد تا بتوانید به هر مقداری که می خواهید طول آن را افزایش بدهید.

به سالم بودن سیم و ال ای دی های ریسه هم توجه داشته باشید و حتما در هنگام خرید آن را تست کنید تا از سالم بودن ریسه مطمئن شوید. و در اخر از یک فروشگاه معتبری خرید خود را انجام بدید تا در فرایند خرید دچار مشکل نشوید و خرید خوبی را تجربه کنید.

نکته اخر

امیدواریم از مطالب بالا استفاده کرده باشید. سایتی که به شما معرفی میکنیم برای خرید انواع ریسه ها، سایت ریسه سینا است که دارای تجربه ی بالایی هستند و در زمینه واردات ریسه های تزیینی فعالیت می کنند. شما می توانید به راحتی اسم این سایت را در گوگل سرچ کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. از توجه شما سپاس گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین