-

تاریخچه و معرفی تعمیرگاه های میتسوبیشی در دنده معکوس

میتسوبیشی یکی از برند های محبوب خودرویی ایران است و به همین جهت در این مطلب با بیان تاریخچه کوتاهی از این برند به بررسی معیار های تعمیرگاه ها آن می پردازیم.

تاریخچه و معرفی تعمیرگاه های میتسوبیشی در دنده معکوس

شرکت های خودرو سازی ژاپنی همواره در کیفیت ساخت، سواری و طراحی، مورد توجه مردم بوده اند. محبوبیت این برند ها تنها محدود به یک کشور خاص نمی شود و تقریبا همه دنیا بر این موضوع اتفاق نظر دارند.

در مطلب امروز می خواهیم با بیان خلاصه ایی از تاریخچه میتسوبیشی - Mitsubishi به بررسی تعمیرگاه های آن و حضورش در ایران بپردازیم.

شرکت میتسوبیشی یک هولدینگ تجاری است که بخش مربوط به خودرو های آن یعنی میتسوبیشی موتورز زیر مجموعه ایی از آن محسوب می شود. وظیفه این بخش تولید و توسعه خودرو های سواری و ترابری می باشد. جالب است بدانید میتسوبیشی در سال 1870 یعنی حدود 152 سال پیش توسط کار آفرین و صنعتگر ژاپنی ایواساکی یاتارو تحت عنوان یک شرکت ترابری تاسیس شد.

لوگو مشهور این برند الهام گرفته شده از اسم آن است، میتسو به معنای سه و hishi به معنای الماس است. ریشه های بخش خودرو سازی این مجموعه به سال 1917 زمانی که بخش کشتی سازی میتسوبیشی خودرو مدل A را عرضه کرد، بر می گردد.

این مدل تنها خودرو ساخته شده توسط بخش کشتی سازی میتسوبیشی و اولین خودرو تولید سری ژاپن بود ( تولید شده در بین سال های 1917 تا 1921 ). پس از گذشت چندین سال بخش های کشتی سازی و صنعت هوایی میتسوبیشی باهم تحت عنوان صنایع سنگین میتسوبیشی ادغام شدند که در زمان خود بزرگترین شرکت خصوصی ژاپن بود.

بعد از اتمام جنگ جهانی، میتسوبیشی دوباره به صنعت خودرو سازی روی آورد. در سال های بعد و قرارداد همکاری با شرکت کرایسلر، میتسوبیشی موفق به فروش یک میلیون خودرو در سال 1980 شد و همچنین در دو سال بعد این برند با نمایندگی های مستقیم خود وارد بازار آمریکا با مدل های تردیا، کوردیا و مدل کوپه Starion شد.

نمایندگی میتسوبیشی در تهران

میتسوبیشی در ایران

پس از گفتگو ها و مذاکرات مختلف و در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی گروه تجاری میتسوبیشی در سال 1389، به منظور واردات خودرو های سواری میتسوبیشی، شرکت آرین موتور پویا (سهامی خاص) با بهره مندی از منابع مالی مورد نیاز، نیرو های متخصص و استفاده از رویکرد های مدرن مدیریتی نسبت به اخذ نمایندگی این شرکت در سال 1390 اقدام کرد.

حدود یک سال بعد یعنی در سال 1391 اولین خودرو میتسوبیشی، مدل ASX 4WD با نمایندگی شرکت آرین موتور که به نوعی خودرویی کم مصرف و دوستار محیط زیست بود در بازار ایران عرضه شد.

از دیگر مدل های موجود در ایران نیز می توان به پاجرو - Pajero، لنسر - Lance، اوتلندر - Outlander، میراژ Mirage - و اوتلندر هیبریدی اشاره کرد.

معیار های یک تعمیرگاه خوب میتسوبیشی

با توجه به با دوام بودن برند های ژاپنی بخصوص برند میتسوبیشی، باز هم شما نیاز به دریافت سرویس های دوره ایی برای موارد مصرفی خودرو خود همچون روغن دارید. انتخاب یک مرکز و یا تعمیرگاه خوب و قابل اعتماد برای انجام این امور و یا امور خدماتی دیگر یک امر ضروری است.

عده ایی بر این باورند که حتما خدمات خودرو های آن ها باید در نمایندگی های رسمی انجام شود و عده ایی دیگر تمایل به استفاده از خدمات تعمیرگاه ها و مراکز مستقل را دارند. تمامی خودرو های ارائه شده توسط شرکت آرین موتور (نمایندگی میتسوبیشی در ایران) از گارانتی برخوردار هستند.

پس از معرفی کوتاه از تاریخچه این برند حال نوبت به بررسی و معیار های داشتن یک تعمیرگاه میتسوبیشی می رسد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پرسنل باتجربه و همچنین آموزش دیده

با توجه به وارداتی بودن این محصولات، نگهداری و تعمیرات این نوع خودرو ها نیاز به آموزش و گذراندن دوره از طرف شرکت دارد و همچنین باتجربه بودن تعمیرکاران باعث عیب یابی دقیق و سرعت در پروسه تعمیرات می شود. عدم داشتن هر یک از این موارد باعث بوجود آمدن خسارت به خودرو میتسوبیشی شما می شود.

استفاده از قطعات اصلی شرکت کمپانی

استفاده از لوازم های یدکی و قطعات متفرقه ریسک های بزرگ جانی و مالی برای مصرف کننده به همراه دارد. پس حتما قبل از سپردن خودروی خود به تعمیرگاه و مراکز دیگر، از این مهم با خبر شوید.

تنوع در خدمات ارائه شده

پیدا کردن یک تعمیرگاه برای هر یک از خدمات خودرو شما همانند یک تعمیرگاه برای گیربکس و یا تعمیرگاه دیگر برای صافکاری و نقاشی امری دشوار است، پس بهتر است این مجموعه ها تمامی خدمات را به صورت تخصصی به مشتریان ارائه دهند.

از جمله این خدمات می توان به

  • تعمیرات تخصصی موتور و انواع گیربکس های دستی و اتوماتیک میتسوبیشی
  • صافکاری و نقاشی (کوره ایی)
  • انجام سرویس های دوره ایی شامل تعویض روغن، فیلتر روغن و فیلتر های هوا
  • عیب یابی تخصصی
  • رفع ایراد های الکترونیکی
  • خدمات جلوبندی
  • شاسی کشی و … اشاره کرد.

خدمات گارانتی دار

بسیاری از تعمیرگاه ها با عدم داشتن اطلاعات و تخصص کافی اقدام به تعمیرات و در نتیجه ایجاد خسارت به خودرو مالک می کنند. در این شرایط حتما قبل از انجام خدمات میتسوبیشی خود، از داشتن گارانتی خدمات برای خودرو خود اطمینان حاصل کنید.

دنده معکوس - وب سایت جامع معرفی تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز میتسوبیشی در ایران

صفحه بهترین تعمیرگاه های میتسوبیشی در تهران

شما می توانید با مراجعه به صفحه بهترین تعمیرگاه های میتسوبیشی در تهران، لیست کاملی از تعمیرگاه های ثبت شده در سایت را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود و همچنین نزدیک بودن آن ها، بهترین و مناسب ترین مرکز را برای انجام خدمات خودرو میتسوبیشی خود انتخاب کنید.

ثبت کلیه پروفایل ها در وب سایت دنده معکوس رایگان بوده و اگر صاحب تعمیرگاه و یا نمایندگی میتسوبیشی هستید می توانید اطلاعات مرکز خود را به شماره تلفن موجود در صفحه تماس با ما سایت دنده معکوس ارسال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین