-

آشنایی با بهترین تجهیزات امنیتی مورد استفاده در منازل

تامین امنیت منازل همواره دارای چالش های متعددی بوده که در طول زمان تجهیزات مورد استفاده آپدیت تر شده و با فناوری های جدید تلفیق بیشتری داشته اند. با اینکه روش‌های زیادی برای افزایش امنیت خانه ها وجود دارد، اما هنوز سارقان اقدام به سرقت منازل با روشهای مختلف و حرفه ای می نمایند.

تامین امنیت خانه با تجهیزات مختلف از مسائلی است که باید در اولویت قرار داشته باشد چرا که پیاده سازی راهکارهای امنیتی مختلف می تواند سد محکمی در برابر سارقین و افراد غریبه باشد. سیستم‌های امنیتی هوشمند، در منزل و حتی محیط های اداری و تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم امنیتی منزل چیست؟

سیستم های امنیتی خانگی مجموعه ای از تجهیزات، هشدارها، قفل‌ها یا دوربین های مدار بسته هستند که از دستگاه های الکترونیکی به هم پیوسته یا مستقل دستور می گیرند و برای محافظت از منزل به کار گرفته می شوند. سیستم‌های امنیتی می توانند در عین سادگی، بسیار پیشرفته و با کامل عمل کنند.

بهترین تجهیزات برای برقراری امنیت منازل

سارقان هر روز در حال به روزرسانی برای دور زدن جدیدترین تجهیزات امنیتی به منظور سرقت هستند. همانطور که سارقان از تجهیزات جدید برای دزدی استفاده می‌کنند، افراد نیز می‌توانند با پیشرفت تکنولوژی از جدیدترین تجهیزات روز دنیا در جهت تامین امنیت منزل استفاده کنند.

در ادامه قصد داریم تعدادی از تجهیزات مهم امنیت منازل را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید از آنها استفاده کنید.

دوربین مداربسته

دوربین های امنیتی هوشمند امکان اتصال به WiFi دارند تا افراد بتوانند تصاویر زنده را از راه دور مشاهده نمایند و همچنین می توانند از طریق این دوربین ها حرکت افراد، رفت و آمدها یا تحویل بسته پستی را کنترل نمایند و هر حرکتی به شکل نوتیفیکیشن یا اعلان به آنها اعلام می شود.

بسیاری از دوربین های مداربسته دارای امکان دید در شب با مادون قرمز یا به صورت رنگی، ذخیره سازی در حافظه ابری یا هارد و امکان ارتباط دو طرفه نیز دارند که تمامی این قابلیت ها بسیار ضروری و لازم هستند و در شرایط مختلف بسیار کارایی دارند.

همچنین برخی از دوربین ها با پلتفرم های هوشمندی مانندAmazon Alexa یا Google Assistant نیز می توانند ارتباط برقرار نمایند.

امکان فیلمبرداری از راه دور و پخش به صورت مستقیم در پخش کننده ها از دیگر قابلیت های دوربین های مداربسته امنیتی می باشند که شما می توانید به منظور افزایش امنیت اقدام به نصب این دوربین های مداربسته نمایید. دوربین مداربسته دارای مدل ها و انواع مختلفی بوده که در برندهای مختلف در بازار وجود داشته و شما متناسب با محیط و نیاز خود می توانید از مجموعه و نمایندگی های معتبر اقدام به خرید دوربین مداربسته نمایید.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید و می‌خواهید با امکانات و ویژگی های این محصولات آشنا و با یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت نمایید، با شماره 09909219648 تماس بگیرید. آدرس سایت فروشگاه دوربین مداربسته دوربین استور: doorbinstore.ir

درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت در ورودی خانه، درب ورودی اصلی، لابی و درب داخلی یکی از مهم‌ترین اقدامات امنیتی است که باید تمامی افراد نسبت به انجام آن اقدام نمایند. مدل های جدید و با کیفیت درب های ضد سرقت از مقاوم‌ترین مواد و با قفل‌های محکم و پیشرفته ساخته شده‌اند که مانع ورود سارقین به منزل می‌شوند و امروزه به منظور حفظ بیشتر امنیت خانه ها، در بسیاری از ساختمان ها نصب می شوند. با مشاهده هر مشکل یا خرابی، باید در اسرع وقت تعمیرات لازم صورت گیرد تا درب ضد سرقت از تراز خارج نشود و بتواند کارایی لازم را داشته باشد. همچنین هنگام خرید درب ضد سرقت باید به جنس و کیفیت درب نیز توجه ویژه‌ داشته باشید.

همچنین به منظور افزایش امنیت درب ورودی، از چشمی دیجیتال و زنجیر روی درب در برخی مدل ها استفاده شده است که این قابلیت ها این اجازه را می‌دهند تا امنیت در محیط حفظ شود.

در برج های چندین طبقه و بسیاری از آپارتمان ها دیگر از درب های ضد سرقت استفاده می شود و خبری از درب های معمولی و بی کیفیت ورودی نیست. علت این امر این است که تنها راه ورود سارق به منزل درب ورودی است و توجه به این قسمت بسیار می تواند در تامین امنیت تاثیر داشته باشد.

برای خرید درب ضد سرقت می‌توانید با شماره 09125610959 تماس بگیرید. امنترین مدلهای درب ضدسرقت در این فروشگاه به فروش می رسد. آدرس سایت فروشگاه درب ضد سرقت: https://sanadarb.com/

قفل هوشمند دیجیتال

در گذشته فقط یک قفل ساده بود و یک کلید که همیشه نگرانی این موضوع وجود داشت که کلید منزل گم نشود یا در جایی جا گذاشته نشود. اما امروزه با پیشرفت تجهیزات همگام با تکنولوژی، استفاده از قفل های هوشمند در پنجره ها و همچنین درب های ورودی، ورود را بسیار ایمن تر و راحت تر کرده است.

نصب قفل هوشمند می‌تواند از کاربردی‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای حفظ امنیت داخلی و خارجی منزل شما باشد. این محصول امنیتی، دارای کیفیت بالایی بوده و یک خانه هوشمند با ایمنی بسیار بالا به یک قفل دیجیتال با کیفیت نیاز دارد.

تمامی قفل های هوشمند  با تلفن همراه کنترل می شوند و می توان دسترسی های مختلفی با استفاده از این قفل ها ایجاد نمود تا هیچ فرد غیر مجازی بدون اطلاع شما نتواند وارد منزل شود. کنترل دسترسی از راه دور و ضبط تصاویر و فیلم ها به صورت آنلاین در لحظه از دیگر قابلیت های قفل های دیجیتال می باشد.

اگر قصد خرید قفل هوشمند را دارید و می خواهید از مزایا و امکانات این قفلها در جهت افزایش امنیت منزل خود استفاده نمایید، با شماره 09905280155 تماس بگیرید. آدرس سایت ایران لاک : https://iranlock.com/

قفل های دیجیتال دارای دسترسی های مختلفی می باشند که با توجه به سلیقه شما و نیاز محیط خریداری می شوند. برای مثال افراد مختلف می توانند از مدلی استفاده کنند که دارای ساختار تشخیص چهره یا کارت بوده تا بتوانند دسترسی راحت تری داشته باشند. همچنین تعریف رمز عبور، باز شدن با اپلیکیشن به صورت آنلاین و... از دیگر قابلیت هایی است که قفل های هوشمند به مصرف کنندگان عزیز ارائه می نمایند.

به طور کلی از واجبات است که امنیت منزل خود را با استفاده از تجهیزات پیشرفته تضمین نمایید. هوشمند سازی با تجهیزات جدید می تواند خیال شما را از بروز هر اتفاقی راحت کند و دیگر در زمان سفر یا مشغله کاری دغدغه منزل و امنیت آن را نخواهید داشت. همچنین توصیه می شود تمامی تجهیزات هوشمند سازی از نمایندگی های معتبر خریداری شود تا اصالت و گارانتی کالا تضمین شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین