-

لوح زرین برگزیده ملی کشور به مهندس احمد مهرآبادی مدیرعامل و رییس هیات مدیره گروه صنعتی پژوهشی رزین های صنعتی ایران اهدا شد

بیست و هشتمین سالروز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران با حضور مدیران حاکمیتی و دولتی از جمله وزیر محترم صمت جناب آقای دکتر علی آبادی ، ریاست صنایع کوچک کشور مهندس مقیمی ، ریاست اتاق بازرگانی ایران جناب آقای حسن زاده ، جمعی از مدیران و تشکل های صنعتی و واحدهای تولیدی برگزار شد .

لوح زرین برگزیده ملی کشور به مهندس احمد مهرآبادی  مدیرعامل و رییس هیات مدیره گروه صنعتی پژوهشی رزین های صنعتی ایران اهدا شد

در این آیین از کار آفرینان و فعالان برتر کشور تجلیل شد ، گروه صنعتی پژوهشی رزین­های صنعتی ایران با مدیریت مهندس احمد مهرآبادی از جمله واحدهای صنعتی بود که در بخش تولید صنایع شمیایی و پلیمری موفق به دریافت لوح زرین و تقدیر از سوی عباس علی آبادی وزیر صنعت ، معدن و تجارت شد .

گفتنی است گروه صنعتی پژوهشی رزین­های صنعتی ایران فعالیت خود را با راه اندازی و اجرای آزمایشی تولیدات خود در سال ۱۳۵۱ آغاز و در سال ۱۳۵۴ تحت لیسانس شرکت نشنال استارچ آمریکا به بهره برداری رسید و این گروه اولین تولید کننده انواع چسب و رزین گردید .

شرکت رزین­های صنعتی ایران در شهر صنعتی کاوه در مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰۰ متر مربع مستقر است. با بیش از ۴۰ خط تولید فعال و ۳ آزمایشگاه در حال اجرا ، همگی با تکنولوژی روز و منطبق با آخرین استانداردهای ملی و بین المللی یکی از غول های صنعت کشور به شمار می­رود ، بیش از ۱۲۰ شغل مستقیم به عنوان پرسنل دفاتر مرکزی و کارخانه ، صدها شغل غیر مستقیم به عنوان نمایندگان و عاملین فروش ، اساتید دانشگاهی ، محققین و غیره ایجاد کرده است . این شرکت با کمک واحد تحقیق و توسعه ، آزمایشگاه های مجهز و به کارگیری آخرین پیشرفت های فنی و فناوری ، انواع چسب ها و رزین ها را تولید می­کند .

واحد تحقیقات بازرگانی آن مجموعه در تلاش است تا محصولاتی را تولید کند که در سطح ایران و بین الملل مورد تقاضا هستند. آنها با امضای تفاهم نامه هایی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و مشاوره با محققان و دانشمندان ، توانسته اند یک مشارکت قوی در علم و صنعت ایجاد کنند که باعث شده تا به عنوان بهترین تولید کننده در منطقه خاورمیانه تبدیل شوند .

در گروه صنعتی پژوهشی رزین­های صنعتی ایران نوآوری و کیفیت برتر را به عنوان ارزش های اصلی خود می­دانند . مدیران این مجموعه همواره به تیم متخصص خود می­بالند که به طور مداوم در حال توسعه فرمول های چسب و رزین­های صنعتی جدید هستند که هر کدام برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد مشتریان طراحی شده اند . مرکز تحقیق و توسعه آنها  با بیش از ۱۰ متخصص نزدیک به نیم قرن در خط مقدم نوآوری بوده است .

این گروه صنعتی و پژوهشی طیف متنوعی از بیش از ۲۰۰ نوع چسب و رزین را ارائه می­دهد که هر کدام برای کاربردها و صنایع مختلف طراحی شده اند و بهترین عملکرد ممکن را برای مشتریان خود تضمین می­کند که هر محصول با بالاترین استانداردها مطابقت دارد .

در رزین های صنعتی ایران ، سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه خود کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که مشتریان همیشه محصولات و خدمات ممکن را دریافت می­کنند . با تیم تحقیق و توسعه این شرکت که دائماً در تلاش برای توسعه راه حل های جدید و نوآورانه است ، هر ساله محصولات جدیدی را معرفی می­کنند .

تعهد این مجموعه اصیل و کهن به تعالی ، آنها را به عنوان ارائه دهنده برتر رزین و چسب در خاورمیانه تبدیل کرده است . این گروه به پیشرو بودن در صنعت افتخار می کنند و تیم خدمات مشتریان مجموعه به ارائه بهترین تجربه ممکن برای هر مشتری افتخار می­کند .

تندیس-لوح-تقدیر_page-0001

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین