-

برترین برند پمپ کفکش در ایران

پمپ کفکش محصولی است که برای پمپاژ سیال باید به‌طور کامل در آب غوطه‌ور شود. این پمپ‌ها اغلب در چاه‌ها استفاده می‌شوند، زیرا برای پمپاژ آب از عمق زمین به سطح، ایده‌آل هستند.

در ادامه با برندهای برتر پمپ کفکش موجود در بازار ایران آشنا می‌شویم. پس با آبادیزل همراه باشید.

برای خرید این محصول شما ابتدای باید با کاربرد پمپ کف کش نیز آشنا شوید تا بتوانید بهترین نوع آن را باتوجه‌ به شرایط خود خریداری کنید.‌

پمپ کف کش نقش پر رنگی در زندگی های امروزی ما دارند و هر کدام کاربرد های خاص خود را دارند. برای دیدن انواع مدل ها و قیمت و مشاوره خرید آن می توانید با کارشناسان فروش آبادیزل در تماس باشید.

پمپ کفکش چیست

پمپ کف کش یک پمپ با توربین عمودی است که در زمان حرکت کردن، آب را از کف به بالا کشیده و به بیرون پمپ هدایت می‌کند. چرخش پمپ سبب افزایش انرژی جنبشی مایع شده و عمل پمپاژ صورت می‌گیرد. طراحی پمپ کف‌کش به صورتی است که آب درون ساختمان پمپ نفوذ نکند و باعث خرابی قطعات داخلی نشود.

عملکرد پمپ کفکش

پمپ مستغرق کف کش، یک مجموعه کامل متشکل از پمپ و موتور، به صورت کاملاً غوطه‌ور در مایع طراحی شده است. موتور این نوع پمپ کاملاً مهر و موم شده و در واقع هرمتیک است که به بدنه پمپ وصل می‌شود. محفظه ضد آب اطراف موتور معمولاً با روغن پر می‌شود تا با جلوگیری از ورود هر مایعی که ممکن است باعث اتصال کوتاه شود، از آسیب محافظت کند.

کاربرد پمپ کف‌ کش

این دستگاه در موارد مختلف کاربرد دارد:

مصارف خانگی

  • جابه‌جایی آب استخر
  • پمپاژ آب برای فواره
  • کشیدن لجن استخر
  • افزایش فشار آب در آپارتمان‎‌ها

کاربرد در کشاورزی

  • انتقال آب از چاه به مزارع
  • رسوب‌گیری از چاه و حوضچه‌های آبی

کاربرد در صنایع

  • انتقال مواد شیمیایی در صنایع چرم‌سازی
  • انتقال سیال‌های مخلوط آب و گاز
  • انتقال مخلوط مواد سیال در صنعت ساختمانی انتقال بتون
  • انتقال لجن حوضچه‌های پرورش ماهی

کفکش

معرفی بهترین برندهای پمپ کفکش موجود در بازار

در ادامه به معرفی برترین برندهای پمپ کفکش می‌پردازیم.

در حال حاضر آبادیزل عرضه‌کننده انواع برند کفکش ایرانی و خارجی است. اعتبار این شرکت توجه به درخواست مشتریان و اقدام برای رفع نیازهای آنان است؛ لذا شما می‌توانید بهترین برندهای پمپ کفکش را در اینجا پیدا کنید.

پمپ کف کش راد

کفکش رادپمپ یکی از بهترین و پر فروش ترین پمپ ها در بازار ایران است.

این مجموعه نیز به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت‌های تولیدکننده ایرانی است که سالهاست در این زمینه فعالیت دارد.

شرکت راد محصولات خود را با در نظر قرار دادن استانداردهای جهانی تولید می‌کند.

 همچنان نیز این مجموعه سعی دارد تا محصولات خود را با بهترین تکنولوژی به تولید برساند. رشد قابل چشمگیر صنعت و تکنولوژی این مجموعه باعث شده تا پمپ‌های تولیدی آن در بازار بی رقیب باشند. ناگفته نماند که شرکت راد از ماشین آلات مدرن و پیشرفته دنیا برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

کفکش۱

پمپ کفکش بهار پمپ

کفکش بهار پمپ یکی از برندها پمپ آب ایرانی می باشد. شرکت صنعتی بهارپمپ مجموعه ای از تعدادی کارگاه تولیدی، کارگاه مونتاژ، کارگاه سیم پیچی و یک دفتر مهندسی جهت طراحی محصولات تولیدی می باشد.

شرکت بهار پمپ محصولات خود را اعم از کف کش و لجن کش بهارپمپ و پمپ های شناور و سانتریفیوژی را زیر نظر متخصصان و مهندسان و کارگران حرفه ای و با تجهیزات پیشرفته تولید نموده است.

پمپ کف کش جهان پمپ

کارخانه جهان پمپ با چندین دهه سابقه فعالیت در تولید پمپ کفکش جهان پمپ پمپ آب شناور- چاه آب مورد نیاز کشاورزی، صنعتی، مزارع، باغات و … از سال 1357 تا به امروز به عنوان چند مجموعه بزرگ و تخصصی دراین حوزه به شمار می آید.

پمپ کفکش فدک

فدک پمپ یک تولید کننده ایرانی پمپ کف کش، با کیفیت بالا می باشد. این مجموعه از سال 1360 بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و در حدود 40 سال سابقه دارد.

تولید محصولات با کیفیت بالا، خدمات پس از فروش و پاسخگویی به نیاز مشتریان از رموز اصلی موفقیت کارخانه فدک پمپ می‌باشد.

 

کفکش۲

پمپ کفکش دیانا

یکی از مهمترین تولیدات کمپانی دیانا پمپ های کفکش و شناور آن میباشد که در بازار ایران به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت منطقی آن بسیار پرطرفدار می باشد و همیشه جزء انتخاب های اول خریداران موتور برق بوده است.

آبادیزل یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فروشگاهی در ایران است که محصولات دیانا را به فروش می‌رساند، برای اطلاع از قیمت محصولات دیانا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پمپ کفکش داب

کمپانی داب، کمپانی فعال و نام آشنا در حوزه پمپ می باشد که کار خود را درسال 1975 در کشور ایتالیا شروع کرده است.

پمپ های کفکش داب به دلیل کیفیت بالا، طراحی اختصاصی، تنوع بالا و پشتیانی قدرتمند به یکی از اولویت های اول مشتریان در بازار ایران تبدیل شده است.

کفکش رهاب پمپ

رهاب پمپ یک تولید کننده ایرانی پمپ کف کش، با کیفیت بالا می باشد. این مجموعه از سال 1360 بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و در حدود 40 سال سابقه دارد.

همچنین تولید کفکش رهاب مطابق با دانش روز و استانداردهای ملی و بین المللی صورت می‌گیرد.

ترکیب نوآوری و تجربیات سال های گذشته، پمپ های رهاب را به یک محصول کاملا بی نقص تبدیل کرده است.

برق مصرفی در محصولات رهاب پمپ سه فاز می باشد و این محصولات عمدتا در مصارف کشاورزی، باغبانی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ کفکش هیوندای

کفکش هیوندای از برند معروف و معتبر کره ای، از جمله پمپ های شناخته شده در حوزه کشاورزی، خانگی و صنعتی است.

پمپ کفکش هیوندای نیز به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، برای انتقال آب از عمق به ارتفاع یکی از گزینه های مناسب و کارآمد به شمار می‌رود.

خرید پمپ کفکش از آبادیزل

یکی از مهمترین دلایلی که موجب کاهش عمر هر وسیله و ابزاری می‌‌شود، خرید بدون شناخت صحیح آن است. در این مطلب به پمپ کف کش، انواع و کاربرد آن و نکاتی که باید در هنگام خرید این ابزار به آن توجه کنید، پرداختیم.

شرکت مهندسی بازرگانی آبادیزل که با کادری مجرب و فنی در حوزه صنعت فعال بوده، شما مشتریان عزیز را در جهت خرید انواع پمپ های کفکش متناسب کسب و کارتان مشاوره فنی خواهد داد.

برای اطلاع از قیمت کفکش، خرید و مشاوره در مورد انواع محصولات و برند ها با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس۰۲۱۳۳۹۹۲۲۹۴۰۲۱۳۳۹۱۴۰۸۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*