-

بانک مسکن آخرین جزئیات فروش املاک غیر ضرور خود واقع در استان‌های سمنان، کرمان، سیستان و بلوچستان و مرکزی را اعلام کرد

بانک مسکن آخرین جزئیات فروش املاک غیر ضرور خود واقع در استان‌های سمنان، کرمان، سیستان و بلوچستان و مرکزی را اعلام کرد.

بانک مسکن آخرین جزئیات فروش املاک غیر ضرور خود واقع در استان‌های سمنان، کرمان، سیستان و بلوچستان و مرکزی را اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ املاک غیرضرور بانک مسکن از طریق برگزاری مزایده عمومی و با شرایط نقد و یا نقد و اقساط (با نرخ سود ۲۳ درصد در قالب عقد اجاره به شرط تملیک) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به فروش می‌رسد.

رویت اطلاعیه مزایده املاک بانک مسکن در سامانه ستاد و نیز دریافت اسناد مزایده حداکثر تا روز بیست و هفتم تیرماه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر است.

متقاضیان این املاک می‌توانند پیشنهاد خرید را تا روز نهم مردادماه ۱۴۰۳ در سامانه ارائه کنند. تاریخ بازگشایی پاکت‌ مزایده‌گران روز چهاردهم مردادماه و تاریخ تقریبی اعلام به برندگان مزایده روز هفدهم مردادماه خواهد بود.

تمامی مراحل برگزاری مزایده از دریافت برگ شرایط مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده‌گران و بازگشایی پاکت‌ها و همچنین پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) قابل انجام است.

متقاضیان باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به نشانی اینترنتی www.setadiran.ir (http://www.setadiran.ir/) (قسمت مزایده) مراجعه و یا با شماره تلفن مرکز تماس ۱۴۵۶ تماس حاصل کنند و در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را برای شرکت در مزایده محقق سازند.

اطلاعات بیشتر این مزایده و فهرست املاک مازاد بانک مسکن در تارنمای این بانک به نشانی https://bank-maskan.ir/surplus-property-auction (https://www.bank-maskan.ir/surplus-property-auction) قابل مشاهده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*