-

گروه کارآفرینی پنتر و یونیسف تفاهم‌نامه همکاری برای کودکان ایران امضاء کردند

گروه کارآفرینی پنتر و دفتر یونیسف ایران، روز گذشته در راستای حمایت مالی از برنامه‌های یونیسف برای کودکان و نوجوانان آسیب‌پذیر در ایران تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند. بر اساس این همکاری، گروه پنتر بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات منتخب خود را به یونیسف ایران اهداء خواهد کرد تا زندگی کودکان آسیب‌پذیر در ایران را بهبود بخشد.

دکتر رابین ناندی، نماینده یونیسف در ایران اظهار داشت: «یونیسف از حمایت گروه پنتر برای سرمایه‌گذاری در اولویت‌های کودکان ایران، مانند مراقبت‌های بهداشتی، تغذیه، حمایت اجتماعی، آب پاک و آموزش، بسیار قدردانی می‌کند.» وی افزود: «ما مشتاق همکاری‌های بیشتری با بخش خصوصی هستیم تا بتوانیم از توانمندی‌هایی این بخش برای منافع کودکان در ایران بهره‌برداری کنیم. یونیسف آماده حمایت از شرکت‌های بخش خصوصی برای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکتی و دستیابی به اهداف تجاری‌شان است.»

این تفاهم‌نامه سه‌ساله با عنوان «خلاقیت برای همه کودکان» توسط نماینده یونیسف در ایران، دکتر رابین ناندی، و بنیان‌گذار گروه کارآفرینی پنتر، دکتر مهرداد عالی‌پور هریسی، در مراسمی در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ امضا شد .

دکتر مهرداد عالی‌پور هریسی، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، گفت: «ما در راستای استراتژی‌مان برای ساختن یک برند ارزش‌آفرین، فراتر از سودآوری به سودمندی می‌اندیشیم. این امر از طریق انجام مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبادل دانش و تخصص با سازمان‌های معتبری مانند یونیسف قابل دستیابی است.» دکتر عالی پور افزود: «پنتر از همراهی یونیسف برای کمک به کودکان ایران در راستای تحقق رویاهایشان و آوردن لبخند به صورت آنان هیجان‌زده است.»

یونیسف از اوایل دهه پنجاه میلادی از برنامه های دولت ایران برای کودکان حمایت کرده است. در ابتدا، یونیسف از واکسیناسیون کودکان علیه بیماری سل حمایت کرده و همچنین در تجهیز اولین کارخانه شیر پاستوریزه کشور مشارکت داشت. بعدها، تمرکز یونیسف بر حمایت از برنامه‌های سلامت کودکان در ایران، مانند ترویج تغذیه با شیر مادر، واکسیناسیون و پیشگیری از اسهال کودکان تغییر یافت. برنامه فعلی کشور بین دولت جمهوری اسلامی ایران و یونیسف، از سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶، بر روی حوزه‌های زیر متمرکز است: سلامت و تغذیه، آموزش و توانمندسازی نوجوانان، حمایت از کودکان، سیاست' گزاری اجتماعی برای کودکان، وضعیت اضطراری، آب،  بهداشت و همچنین تغییرات اقلیمی.

گروه کارآفرینی پنتر، به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، نوآور و مبتنی بر نانوتکنولوژی در زمینه تولید نوشت‌افزار، تلاش می‌کند تا مدل «کارآفرینی برندپایه» را برای توسعه اکوسیستم کارآفرینی

پایدار در ایران به کار گیرد. بر اساس ایده مدیریت کارآفرینی، پنتر تلاش می‌کند تا جایگاه خود را به عنوان یک برند معتبر و اصلی در سطح ملی و بین‌المللی حفظ کند.

یونیسف هیچ شرکت، برند، محصول یا خدماتی را تأیید نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*