-

فیلتر شنی و فروش آن: شرکت اطلس آب

فیلتر شنی  دستگاهی است که برای تصفیه سازی آب از آن استفاده می شود. فیلتر شنی از مخزن شن و ماسه پر شده است و از جنس فایبرگلاس یا پلی اتیلن می باشد. فیلتر شنی به شکل معکبی و استوانه ای ساخته می شود و استفاده از این دستگاه برای تصفیه سازی آب موجب حذف ناخالصی های آب می شود. می توان گفت فیلتر شنی از پر کاربرترین تهیزات در بخش پیش تصفیه سازی آب است و استفاده از آن بسیار رایج است. فیلتر شنی ها دارای انواع مختلف هستند که هر یک کاربرد مختلف دارد. زمانی  که آب به فیلتر شنی ورود پیدا می کند ، از بستر شن و ماسه عبور کرده و ذرات آن جداسازی می شوند این دستگاه با الهام از طبیعت ساخته شده است و در داخل فیلتر شنی ، شن و سیلییس به صورت دانه بندی شده قرار دارد. استفاده از فیلتر شنی موجب حذف ناخالصی های آب می شود و گل، رنگ، ذرات معلق خوردگی و.. حذف می شود.

شرکت اطلس آب سال هاست در بخش فروش فیلتر شنی و تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب فعالیت دارد و یکی از سازندگان معتبر این تجهیزات در  کشورمان است. برای خرید فیلتر شنی از طریق این مجموعه خرید فیلتر شنی را با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

فیلتر-شنی

 

انواع فیلتر شنی

فیلتر شنی از تجهیزاتی است که می تواند ذرات بزرگ تر از 50 میکرون را حذف نماید. برای تصفیه سازی آب ابتدا از فیلتر شنی  استفاده می شود تا ناخلصی های آب تا حد زیادی حذف شود. انواع فیلتر شنی  ها از نظر جنس و عملکرد می باشد. از نظر جنس فلیتر شنی ها در انواع فیلتر شنی  فلزی، فیلتر شنی گالوانیزه ، فیلتر شنی فایبرگلاس و فیلتر شنی بتنی تقسیم بندی می شود و برای استفاده از هر یک از این انواع باید فیلتر شنی ها را بشناسید و بتوانید از نوع مناسب استفاده کنید. فروش فیلتر شنی متنوع انجام می گیرد و با شناخت انواع فیلتر شنی می توانید نوع مناسب از این تجهیز را به کار ببرید. فیلتر شنی ها عبارتند از :

·فیلتر شنی دیگ بخار

·فیلتر شنی جکوزی

·فیلتر شنی فایبر گلاس یا FRP

·فیلتر شنی استنلس استیل

·فیلتر شنی گالوانیزه

·فیلتر شنی عمودی

·فیلتر شنی افقی

·فیلتر شنی استخر

·فیلتر شنی کربنی

·فیلتر شنی سختی گیر

·فیلتر شنی فلزی با روکش فایبر گلاس

·فیلتر شنی استیل یا فلزی

·فیلتر شنی رزینی

·فیلتر شنی ایستاده

·فیلتر شنی آکواریوم

فیلتر-شنی1

استفاده از فیلتر شنی

از فیلتر شنی برای پیش تصفیه آب برای شفافیت آب و زلال سازی آن به کار می رود. استفاده از فیلتر شنی به صورت گسترده انجام می گیرد. این دستگاه دارای کاربرد های مختلف است. برای پاکسازی آب استخر ها از فیلتر شنی استفاده می شود. به منظور حذف نمودن رنگ از آب می توان از این دستگاه استفاده نمود. فیلتراسیون فاضلاب های صنعتی و انسانی به وسیله ی فیلتر شنی انجام می گیرد. برای استخر های پرورش ماهی از سیستم تصفیه آب استفاده می شود. برای تصفیه سازی آب های سطحی مانند رودخانه و چاه از فیلتر شنی می توان بهره برد. برای پیش تصفیه آب به روش اسمز معکوس از فیلتر شنی استفاده می شود. در مصارف آب آشامیدنی و صنعتی هم از فیلتر شنی استفاده می شود. بنابراین کاربرد های گسترده ای را از فیلتر شنی مشاهده می کنیم بنابراین فروش فیلتر شنی بسیار گسترده است.

نحوه ی کار فیلتر شنی

کار فیلتر شنی ، زلال سازی آب است. زمانی که آب از این فیلتر عبور می کند، از طریق صافی ها ، ذرات معلق جدا می شوند و طی فرآیند فیلتر شنی ، آلودگی ها و ذرات تا حد زیادی جداسازی می شوند. آب از بخش بالایی فیلترشنی وارد شده و از صافی ها می گذرد و از پایین و صافی خروج پیدا می کند. پس از انجام عمل فیلتراسیون مایعات ، برای تمیزکردن فیلتر شنی ، باید این مراحل به صورت معکوس انجام گیرد و آب از پایین وارد شده و از بالا خارج گردد تا بتواند فیلتر شنی را آماده ی استفاده ی مجدد کند. فیلتر شنی استوانه ای است که این استوانه تحت فشار می باشد و ستون هایی در این استوانه وجود دارد که محل قرار گیری شن و سیلیس هستند. با توجه به این که امکان گرفتگی در نازل های فیلتر شنی وجود دارد ابتدا باید یک لایه از شن درشت استفاده شود و پس از آن ذرات در درون این استوانه پر شوند تا به این طریق به نازل ها آسیب وارد نگردد. فیلتر شنی ها از نظر ساختار در انواع فیلتر شنی تحت فشار و فیلتر شنی ثقلی دسته بندی می شوند. همچنین هر یک از این انواع نیز شامل دسته بندی می باشد. فیلتر شنی از نظر نوع عملکرد در دسته بندی دستی و اتوماتیک به تولید می رسند. استفاده از

شرکت اطلس آب یکی از مراکز معتبر فروش فیلتر شنی است که انواع فیلتر شنی را با بهترین قیمت ارائه می کند. استفاده از شن در قطر های مختلف بر اساس جریان مورد نظر و فیلتراسیونی باشد. در صورتی که از شن و ماس در قطر کمتر استفاده شود، جریان آب کاهش پیدا می کند و ظرفیت کمتری برای شستشو در اختیار است.

فیلتر-شنی2

فروش انواع فیلتر شنی استخر با قیمت مناسب

فیلتر شنی دارای کاربر های متنوع است و یکی از محیط هایی که از فیلتر شنی استفاده می شود، استخر ها است. تصفیه سازی استخر ها به روش های مختلف انجام می گیرد که یکی از رایج ترین روش ها ، استفاده از فیلتر شنی می باشد. فیلتراسیون آب استخر ها بسیار ضروری می باشد. همان طور که می دانید آب استخر ها می تواند دارای آلودگی های زیادی باشد و نیاز به سیستم تصفیه سازی و فیلتراسیون می باشد. ذرات معلق در آب استخر و آلودگی های آن می تواند موجب عدم شفافیت آب و انتقال بیماری ها شود و از این رو استفاده از سیستم تصفیه سازی آب و فیلتر شنی بسیار مهم است. امروزه در بسیاری از استخر ها از فیلتر شنی برای زلال سازی آب استفاده می شود. با استفاده از فیلتر شنی می توان مواد مضر ، فلزات، هیدروکربن ها، رسوبات و شن و ماسه را حذف نمود. .آب استخر پس از ورود به فیلتر شنی، تحت فرآیندی زلال سازی می شود. آب استخر از بستر شن و ماسه می گذرد و ناخالصی های آن گرفته می شود. استفاده از فیلتر شنی برای فیلتراسیون آب موجب تصفیه و شفاف شدن آب می شود. امروزه انواع تجهیزات فیلتراسیون و دستگاه های تصفیه سازی آب به تولید می رسد و شرکت اطلس آب به عنوان سازنده ی دستگاه تصفیه اب ، توانسته انواع این تجهیزات را با کیفیت بسیار خوب ارائه کند.

https://atlas-ab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*