-

انجام لمینت دندان با اقساط ۱۲ماهه

انجام لمینت دندان با اقساط ۱۲ماهه

 

استفاده از لمینت دندان برای پوشاندن مشکلات ظاهری دندان بسیار مرسوم است. اما با توجه به شرایط اقتصادی، قیمت لمینت دندان برای بعضی بیماران مناسب نیست. در این مقاله توضیح می‌دهیم که چرا با وجود هزینه بالا، استفاده از این روکش سرامیکی انتخاب عاقلانه‌ای است و در پایان این مطلب راه حلی برای شما در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید از شرایط لمینت دندان اقساطی استفاده کنید.

لمینت دندان سرامیکی چیست؟

لمینت سرامیکی لایه‌ای بسیار نازک ازجنس سرامیک است که شباهت زیادی با دندان طبیعی دارد و بر روی مینای دندان نصب می‌شود. به وسیله لمینت، می‌توان مواردی از جمله کج بودن، نامرتب بودن، شکستگی و بدرنگی دندان‌ها را برطرف کرد. در مجموع، لمینت به شما کمک می‌کند که دندان‌های سفید و مرتبی داشته باشید.

علاوه بر موارد ذکر شده، استفاده از لمینت دندان در بعضی مواقع جایگزین مناسبی برای روش‌های دیگر از جمله ارتودنسی یا سفید کردن دندان به شمار می‌آید.

چرا قیمت لمینت دندان نسبت به مزایای آن مناسب است؟

لمینت سرامیکی به دلیل شباهت زیاد به دندان‌های طبیعی و استفاده از مواد مقاوم، هزینه بیشتری نسبت به روش‌های دیگر دارد. اما با توجه به مزایای بلندمدت آن، این هزینه منطقی است. تحقیقات نشان می‌دهند که لمینت‌های دندانی با کیفیت بالا، در صورت مراقبت صحیح، می‌توانند تا بیست سال یا بیشتر دوام بیاورند.

لمینت دندان را باید به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت در نظر گرفت. با رعایت نکات مراقبتی مناسب، لمینت‌ها می‌توانند تا دو دهه دوام داشته باشند. این طول عمر بالا به‌دلیل استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک‌های پیشرفته در ساخت و نصب لمینت‌ها است.

علاوه بر‌این، لمینت دندان می‌تواند از هزینه‌های مکرر درمان‌های موقتی جلوگیری کند. برای مثال، روش‌های موقتی مانند سفید کردن دندان‌ها نیاز به تکرار دارند و در طول زمان هزینه‌های بیشتری را به همراه خواهند داشت. لمینت دندان با ایجاد یک راه‌حل دائمی‌تر و با دوام‌تر، می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک کند.

در نهایت، لمینت دندان نه تنها بر ظاهر دندان‌ها، بلکه بر سلامت کلی دهان و دندان نیز تأثیر مثبتی دارد. داشتن دندان‌های زیبا و سالم می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش داده و در تعاملات اجتماعی و حرفه‌ای شما موثر باشد.

images_1720449189_668bf8a5409c9.jpg

هزینه لمینت دندان به موارد مختلف بستگی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تعداد واحد لمینت:

لمینت دندان یا به طور کامل در هر دو فک انجام می‌شود، یا این که به طور جداگانه در فک بالا یا پایین قرار می‌گیرد. همچنین ممکن است فقط بر روی بعضی از دندان‌ها قرار بگیرند. تصمیم در مورد این موضوع با مشورت دندانپزشک انجام می‌گیرد.

  • جنس لمینت:

لمینت دندان از مواد مختلفی ساخته می‌شود. هر چقدر کیفیت مواد استفاده شده بهتر باشد، ماندگاری لمینت بیشتر و در نتیجه هزینه آن بالاتر است.

  • لابراتوار:

همان‌طور که قبل‌تر گفتیم، قالب دندان شما برای ساخت روکش لمینت به لابراتوار فرستاده می‌شود. کیفیت و دقت کار لابراتوار در نتیجه نهایی نقش به سزایی دارد. به همین دلیل در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

  • مهارت دندانپزشک:

اگر دندانپزشک دقت و تجربه لازم را نداشته باشد، طول عمر لمینت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. این مهارت، هم در مرحله قالب‌گیری و هم در مرحله قرار دادن لمینت بر روی دندان‌ بسیار مهم است. به همین علت، دندانپزشکان ماهرتر، هزینه بالاتری دریافت می‌کنند.

  • درمان‌های جانبی:

برای نصب لمینت، دندان شما باید سالم و فاقد پوسیدگی باشد. در صورت وجود مشکل، باید دندان‌های خود را ترمیم کنید که همین امر هزینه‌های جانبی لمینت را افزایش می‌دهد.

قیمت لمینت دندان در سال 1403 را در جدول زیر آورده‌ایم.

قیمت هر واحد (تومان)

طراحی لبخند - لمینت

5,600,000

لمینت سرامیک زیرکونیا

10,500,000

لمینت سرامیک Emax

images_1720449223_668bf8c79ebf8.jpg

طرح اقساطی هزینه لمینت دندان میخک

همان‌طور که گفتیم، لمینت دندان بسیار مقاوم است و شباهت بسیار زیادی با دندان‌های طبیعی دارد. با استفاده از این روش می‌توانید دندان‌هایی سفید و بدون نقص داشته باشید. اما با توجه به شرایط اقتصادی ممکن است به خاطر قیمت لمینت دندان https://mikhakdental.com/cost-of-dental-laminate/ ، از روش‌های جایگزین استفاده کنید.

ما برای این مشکل، راه حلی در نظر گرفته‌ایم تا شما بتوانید بدون نگرانی از لبخند زیبای خود لذت ببرید. در کلینیک دندانپزشکی میخک امکان پرداخت قیمت لمینت دندان به‌صورت اقساطی و بدون ضامن فراهم شده است. در جداول زیر شرایط پرداخت اقساطی دندانپزشکی میخک برای هزینه و قیمت لمینت دندان آورده‌ایم:

طرح1 : لمینت دندان

طراحی لبخند با ونیر لمینت Emax

16 عدد لمینت سرامیکی Emax _ دو فک دندان کامل

  • بدون پیش پرداخت و از دم قسط

  • استفاده از لابراتوار تخصصی زیبایی

  • بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی

  • امکان افزایش طول مدت بازپرداخت با پیش پرداخت

  • 3 جرم گیری رایگان

  • چکاپ سالیانه رایگان

  • ضمانت نامه سبز میخک (10 ساله)

مدت زمان باز پرداخت

تعداد اقساط

فاصله اقساط

مبلغ اقساط (تومان)

12 ماه

4

3 ماه

49,500,000

 

طرح2 : لمینت دندان

طراحی لبخند با ونیر لمینت زیرکونیا

16 عدد لمینت سرامیکی زیرکونیا _ دو فک دندان کامل

  • بدون پیش پرداخت و از دم قسط

  • استفاده از لابراتوار تخصصی زیبایی

  • بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی

  • امکان افزایش طول مدت بازپرداخت با پیش پرداخت

  • 3 جرم گیری رایگان

  • چکاپ سالیانه رایگان

  • ضمانت نامه آبی میخک (7 ساله)

مدت زمان باز پرداخت

تعداد اقساط

فاصله اقساط

مبلغ اقساط (تومان)

9 ماه

3

3 ماه

39,000,000

سخن آخر

در این مطلب در مورد مزایای لمینت دندان نسبت به قیمت آن صحبت کردیم و عوامل موثر بر قیمت لمینت دندان را معرفی کردیم. در نهایت گفتیم که با توجه با بالا بودن قیمت لمینت دندان، شبکه دندانپزشکی میخک دو طرح مناسب برای پرداخت اقساطی لمینت دندان ارائه کرده است. در نتیجه شما می‌توانید با مراجعه به میخک برای اصلاح طرح لبخندتان از طریق لمینت دندان اقدام کنید.

منبع: قیمت لمینت دندان میخک

 

 

 

برچسب ها : دندانپزشکی,قیمت لمینت دندان,سلامت

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*