-

هزینه بلیچینگ دندان در سال ۱۴۰۳

هزینه بلیچینگ دندان در سال 1403

هزینه بلیچینگ دندان در سال 1403 نشان می‌دهد که قیمت این روش درمانی و زیبایی همچنان یکی از موضوعات مهم و نیازمند توجه در این حوزه است. برای افرادی که تمایل به انجام این روش زیبایی دارند، عوامل تعیین‌کننده هزینه بلیچینگ، سوال مهمی است که همواره در پی یافتن پاسخ آن هستند.

در عصر رسانه‌های اجتماعی و ظهور فناوری‌های تصویری پیشرفته، افراد زیبایی دندان‌های خود را مهم‌تر از هر زمان دیگری می‌دانند. این نیاز روزافزون به لبخندی جذاب، صنعت بلیچینگ را به یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین خدمات کلینیک‌های زیبایی تبدیل کرد. اگر شما هم مشتاق انجام این روش هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مطلب ما را از همراهی خود بی‌نصیب نگذارید.

بلیچینگ دندان چیست

اجازه دهید قبل‌ از این‌‌‌که محور بحث به‌سمت هزینه بلیچینگ دندان کشیده شود، یک توضیح در مورد این روش درمانی داشته باشیم. بلیچینگ یا سفید کردن دندان، فرایندی است که در آن به کمک ترکیبات شیمیایی سفیدکننده، رنگ دندان‌ها را تغییر می‌دهند. این یکی از پرطرفدارترین خدمات کلینیک‌هاست که به افراد کمک می‌کند تا لبخندی درخشان و جذاب داشته باشند.

در بلیچینگ دندان، مواد سفیدکننده به‌واسطه تجهیزات ویژه کلینیک یا به‌صورت محصولات خانگی روی سطح دندان‌ها اعمال می‌شود. این مواد با نفوذ به لایه‌های عاجی به شکستن پیوندهای کربن ـ کربن در ترکیبات رنگی موجود در دندان منجر خواهد شد؛ در نهایت، دندان‌ها سفیدتر به‌نظر می‌رسند.

اگرچه برخی افراد ترجیح می‌دهند با خرید مواد سفیدکننده، بلیچینگ را در خانه خود انجام دهند ولی ما توصیه می‌کنیم که این درمان زیبایی را به تخصص و تجربه کاری سرویس‌دهنده بسپارید. اگر نظارت صحیح و دقیق آن‌ها بر فرایند باشد، خیال‌تان راحت است که هیچ‌گونه عارضه‌ای شما را تهدید نمی‌کند.

افراد در مورد هزینه بلیچینگ دندان در کلینیک می‌پرسند و ما نیز به آن‌ها می‌گوییم که این هزینه به مشخصه‌هایی همچون مواد شیمیایی، جزئیات مواد و ابزارهای موجود در کیت بلیچینگ، تجربه و دانش سرویس‌دهنده، منطقه کلینیک زیبایی و شهر محل انجام خدمات بلیچینگ بستگی دارد.

بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد

در عصر رسانه‌های نوین و ارتباطات فراگیر، سفیدبودن دندان‌ها یک شاخص مهم در ارزیابی زیبایی افراد است. در واقع لبخند جذاب و دندان‌های سفید در ایجاد تصویری مثبت و ارتقای اعتمادبه‌نفس افراد در تعاملات اجتماعی نقش سازنده‌ای دارد.

هر فردی که می‌خواهد با بلیچینگ زیبایی خود را ارتقا دهد، معمولا بعداز پرسیدن سوال در مورد هزینه بلیچینگ دندان، این دغدغه برای او ایجاد می‌شود که آیا این درمان زیبایی چقدر دوام دارد؟ طول عمر سفیدی دندان‌ها به عواملی مانند جنس مینای دندان، نحوه ارائه خدمات توسط سرویس‌دهنده، کیفیت و برند مواد سفیدکننده و سبک زندگی فرد وابسته است.

به‌طور کلی، دوام سفیدی دندان بعداز یک بلیچینگ اصولی و حرفه‌ای، یک سال الی 18 ماه است و براساس شاخص‌هایی که بالاتر گفتیم، ممکن است افزایش یا کاهش یابد. درصورت نگهداری مناسب از دندان‌ها و تکرار منظم بلیچینگ در منزل، ممکن است رنگ دندان‌ها تا 2 سال هم سفید بماند.

اگر فرد نسبت به مراقبت از دندان‌ و بهداشت دهان خود بی‌توجه باشد، مدت ماندگاری بلیچینگ برای او چندان طولانی نخواهد بود. بااین‌اوصاف سعی کنید با مراقبت‌های بیشتر و تغییر سبک زندگی خود با کنارگذاشتن دخانیات، کاهش مصرف خوراکی‌های رنگی، عدم مصرف غذاهای سرد و اسیدی، استفاده از خمیردندان‌های ضدحساسیت، استفاده مرتب از مسواک، دهان‌شویه و نخ‌دندان به افزایش عمر بلیچینگ کمک کنید.

عوارض بلیچینگ دندان

بالا بودن هزینه بلیچینگ دندان تنها موردی نیست که برخی افراد را از انجام این روش زیبایی منصرف می‌کند. با اینکه بلیچینگ یک درمان برای داشتن لبخندی زیبا و چشمگیر است اما ممکن است مانند خیلی از درمان‌های دیگر، عوارض جانبی را به‌همراه داشته باشد. برخی از عوارضی که پس ‌از سفیدکردن دندان‌ها ممکن است با آن‌ها مواجه شویم، در ادامه بررسی می‌کنیم.

  • حساسیت دندانی: عارضه حساسیت به غذاهای گرم یا سرد بعد از بلیچینگ کاملا طبیعی است و پس ‌از چند روز به‌خودی‌خود رفع می‌شود. بااین‌حال ارائه‌دهندگان خدمات دندانپزشکی خمیردندان‌هایی حاوی نیترات پتاسیم و ژل فلوراید سدیم تجویز خواهند کرد.
  • تحریک لثه: اگر در زمان بلیچینگ، محصولات سفیدکننده با لثه‌های شما تماس پیدا کند، باعث تحریک و قرمزی لثه‌ها می‌شود. البته این وضعیت پایدار نیست و بعداز اتمام فرایند درمان برطرف خواهد شد.
  • ناراحتی و درد دندان: احتمال دارد بعد از سفید کردن حرفه‌ای دندان، تا چند ساعت متحمل دردی خفیف تا شدید در دندان‌های خود باشید. این درد در نتیجه التهاب در اعصاب دندان شما رخ می‌دهد که می‌تواند به‌دلیل کم‌آبی دندان، نفوذ ماده سفیدکننده به اعصاب و قراردادن دندان‌ها در معرض دمای بالا باشد.
  • ایجاد واکنش‌های حساسیتی: عارضه نادری که برخی افراد به آن مبتلا می‌شوند، واکنش‌های آلرژیک نسبت به مواد سفیدکننده هیدروژن پراکسید است. درصورت بروز این اتفاق باید استفاده از آن را متوقف کرد.

برخی افراد برای کاهش هزینه بلیچینگ دندان، ترجیح می‌دهند یک درمان خانگی داشته باشند. باید بگوییم که احتمال بروز عوارض بالا در بلچینگ خانگی بالاست. زمانی که شما به کلینیک مراجعه کنید، سرویس‌دهنده با معاینه کامل وضعیت دندان شما و خرابی‌هایی که ممکن است داشته باشد، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

ماندگاری بلیچینگ دندان

حالا که به شناخت کافی در مورد این روش درمانی دست یافتید، می‌دانید که بلیچینگ یک روش دائمی و همیشگی نیست؛ اما این معنا را هم ندارد که ماندگاری آن می‌تواند پایین و زودگذر باشد. اگر می‌خواهید به سطح بالایی از سفیدی دندان برسید و البته از طول عمر بالای بلیچینگ هم برخوردار باشید، این درمان را تحت‌نظارت ارائه‌دهندگان خدمات دندانپزشکی انجام دهید.

سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک با تخصص کاری بالا، مهارت، تجربه چندین‌ساله، به‌کارگیری تجهیزات درمانی روز، مواد سفیدکننده باکیفیت از برترین برندهای دنیا و اجرای اصولی و حرفه‌ای خدمات بلیچینگ، کمک می‌کنند تا مدت‌زمان بیشتری از سفیدی دندان‌های خود لذت ببرید.

هزینه بلیچینگ دندان توسط سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک از 1.200.000 تومان تا 14.400.000 تومان متغیر است. اگر می‌خواهید در قبال صرف این هزینه، ماندگاری بلیچینگ خود را افزایش دهید، حتما به دستورالعمل‌ها و توصیه‌های مراقبتی مبنی‌بر تغییر سبک زندگی پایبند باشید.

جمع‌بندی

هزینه بلیچینگ دندان بسته به این‌‌که سرویس‌دهنده از چه روشی استفاده می‌کند، چه موادی را به‌کار می‌گیرد، چه تجهیزاتی در کلینیک خود دارد و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان مراجعه‌کننده چقدر است، متفاوت خواهد بود. به‌طور کلی این هزینه هرچقدر هم که باشد، ارزش جذابیتی را که به چهره فرد می‌دهد دارد.

در دنیایی که دوربین‌ها هرلحظه آماده ثبت لحظات زندگی ما هستند، داشتن لبخندی چشمگیر و درخشان بیش از هر زمانی مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع افرادی زیادی را به‌سمت روش‌های سفیدسازی دندان سوق می‌دهد.

منبع قیمت:

https://doctoreto.com/offer

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*