-

ژنراتور کوایز (KWISE)، ژنراتور برق با تکنولوژی بسیار خاص برای اولین‌بار در ایران

ژنراتور کوایز از بهترین ژنراتورهای تولیدشده در جهان می‌باشد که بسیار با کیفیت و قدرتمند بوده و با طراحی دورنی خاصی که دارد توانسته‌است فن‌آوری جدید و بسیار ویژه‌ای را در اختیار صنایع قرار دهد.

ژنراتور کوایز (KWISE)، ژنراتور برق با تکنولوژی بسیار خاص برای اولین‌بار در ایران

ژنراتور کوایز از بهترین ژنراتورهای تولیدشده در جهان می‌باشد که بسیار با کیفیت و قدرتمند بوده و با طراحی دورنی خاصی که دارد توانسته‌است فن‌آوری جدید و بسیار ویژه‌ای را در اختیار صنایع قرار دهد.

ژنراتور برق کوایز، تنها ژنراتوری در ایران که هم‌اکنون در نیروهای نظامی، صنایع عمده، معادن عظیم، نیروی هوایی کره جنوبی، و از آن مهم‌تر و پیچیده‌تر، در پایگاه‌های فضایی، سه مرکز پرتاب ماهواره، ایستگاه ژونگشان و مجموعه ای از سفینه‌های فضایی Shenzhou در حال استفاده‌است!

دلیل برتری خاص این ژنراتور برق را به دو صورت فنی و ساده توضیح می‌دهیم. این مقاله را کوتاه می‌کنیم تا وقت شما خواننده محترم را بی‌جهت نگیریم و تنها مهم‌ترین ویژگی‌ها را برایتان می‌نویسیم:



ژنراتور کوایز - ابتدا به زبان ساده توضیح می‌دهیم:

  • وقتی ژنراتوری در صنایع نظامی و فضایی مورد استفاده قرار بگیرد، دیگر هیچ دلیلی ندارد درباره دقت بالا و کیفیت این ژنراتورها توضیح بدهیم و دلیل بیاوریم.

  • دوم اینکه تنها همین ژنراتور برق خاص در ایران وجود دارد که می‌توانید به‌طور همزمان از برق سه‌فاز و تک فاز آن استفاده کنید و مطمئن باشید دستگاه‌های ظریف و حساس، حتا در حد PLC و انواع پنل‌های الکترونیکی، هیچ‌گونه آسیبی نبیند.

  • بهترین ژنراتور برای موازی‌سازی (پارالل یا سنکرون کردن) که دیگر دردسرهای ژنراتورهای موجود را ندارد چرا که این مورد نیز در طراحی ژنراتور کوایز در نظر گرفته‌شده‌است.

ژنراتور کوایز - اکنون به‌صورت فنی‌تر برایتان توضیح می‌دهیم:

از نظر فنی:

  1. تنها ژنراتوری که دارای گام 2/3 (دو سوم) است و توسط شرکت الکترود و سنگ توحید به‌صورت انحصاری وارد کشور شده‌است.

  2. ژنراتورهای بسیار با کیفیت و قدرتمند کوایز (Kwise)، با استاتور‌های 2/3 مخصوص موازی‌سازی و همچنین مخصوص مصارف دوگانه که می‌توانند هم مصارف ۳فاز و هم تک‌فاز شما را به صورت همزمان با بالاترین کیفیت و بدون خطاهای تک‌فازی تامین کنند و برق بسیار سالمی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

همانطور که به لحاظ فنی مطلع هستید، گام چرخشی استاتور همه ژنراتورها یا 5/6 است یا 2/3 و اغلب تولیدکنندگان جهان ترجیح می‌دهند محصولاتشان را با گام چرخشی 5/6 تولید کنند زیرا تولید ژنراتورهای 5/6 هم ارزانتر است و هم آسان‌تر!

  1. تنها شرکت معتبری که در جهان ژنراتور با گام چرخشی 5/6 و همچنین گام 2/3 تولید می‌کند، شرکت قدرتمند و سرشناس کامینز (CUMMINS) است و ژنراتورهای کوایز نیز از همین فن‌آوری بهره می‌برد.

  2. تاثیرگذاری گام 2/3 در واقع بر روی شکل امواج و سطح اصلی ولتاژ است.

  3. تاثیرات مثبت مربوط به جریان خنثی (ارت)

  4. افزایش شکل موجی و کاهش هزینه‌های ژنراتور

  5. کاهش خطاهای تک‌فازی

  6. مناسب‌ترین نوع ژنراتور با طول متناسب استاتور برای انجام موازی‌سازی در شرکت‌ها و مکان‌هایی که بیشتر از یک ژنراتور استفاده می‌کنند.

  7. مناسب‌ترین نوع ژنراتور برای مجموعه‌هایی که همزمان هم برق تک‌فاز و هم برق 3 فاز در مجموعه‌شان استفاده می‌کنند.

  8. ژنراتورهای 2/3 در واقع امن‌ترین و مناسب‌ترین نوع ژنراتور برای مجموعه‌هایی هستند که در آن‌ها ابزارهای دقیق و حساسی همچون انواع اینورتر (Inverter) و انواع PLC و مشابه آن استفاده می‌‍شود.

از نظر کیفیتی:

  1. صد در صد سیم‌پیچ این ژنراتورکوایز از مس باکیفیت است و از رسانایی بسیار بالایی برخوردار است.

  2. آی‌پی (IP = Ingress Protection) در بیشتر ژنراتورهای موجود 21 می‌باشد اما ژنراتور کوایز دارای آی‌پی 23 واقعی‌است که درجه محافظت دستگاه در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، گرد و غبار و غیره را بالاتر برده‌است.


نتیجه کلی:

در پایان به‌طور خلاصه یادآور می‌شویم که در حال حاضر ۱۰۰٪ ژنراتورهای چینی موجود در بازار ایران دارای استاتور‌های 5/6 می‌باشند که باعث ایجاد بروز خطاهای تک‌فازی در شبکه برقی شما می‌شوند و همچنین عملیات موازی‌سازی را در شبکه مصرفی دچار اخلال می‌کنند و فقط و فقط ژنراتورهای ۳ فازی که دارای استاتور 2/3 (دو سوم) هستند، شرایط استفاده همزمان ۳ فاز و تک‌فاز را دارند.

اگر مصرف‌کننده‌ای هستید که برق سالم می‌خواهید یا در کارخانه و محل زندگیتان نیاز به استفاده همزمان برق تک‌فاز و سه‌فاز دارید، فقط ژنراتورهای 2/3 (دو سوم) کوایز پاسخگوی نیاز شما خواهد بود آن‌هم بدون اینکه در وسایل تک‌فازتان دچار سوختگی شوید - چرا که ژنراتور کوایز توانسته‌است سیستمی طراحی کند که در صورت خروجی گرفتن برق تک‌فاز از ژنراتور سه‌فاز، کلیه مشکلات و خطاهای تک‌فازی را برطرف کند و الکتریسیته بسیار سالمی را به دستگاه‌های تک‌فاز برساند.



دیزل ژنراتور یا موتور برق کامل:

در صورتی که دیزل ژنراتور یا موتور برق کوپله‌شده (کوبله‌شده) و آماده‌به‌کار نیاز داشته‌باشید، با افتخار پس از یک مشاوره علمی رایگان، بهترین ترکیب ژنراتور کوایز و موتور چانگفا را برای شما محاسبه، کوبله و آماده به کار تحویل شما خواهیم داد.

سپاس از توجه شما،
شرکت الکترود و سنگ توحید (واردکننده انحصاری ژنراتور کوایز در ایران)

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین