-

انواع لوازم ساختمانی لاکچری

آپارتمان‌های لوکس با واحدهای بزرگ و پنت‌هاوس‌ها، علاوه برای امکاناتی که آپارتمان‌های معمولی دارند، از امکانات دیگر نیز برخوردار هستند که یک زندگی لوکس را برای ساکنان به ارمغان می‌آورند؛ البته بسیاری از آپارتمان‌ها هم هستند که تمامی‌لوازم ساختمانی را نداشته و خود ساکنان، اقدام به سفارش و ساخت لوازم ساختمانی مورد نیاز خود می‌کنند.

انواع لوازم ساختمانی لاکچری

آپارتمان‌های لوکس با واحدهای بزرگ و پنت‌هاوس‌ها، علاوه برای امکاناتی که آپارتمان‌های معمولی دارند، از امکانات دیگر نیز برخوردار هستند که یک زندگی لوکس را برای ساکنان به ارمغان می‌آورند؛ البته بسیاری از آپارتمان‌ها هم هستند که تمامی‌لوازم ساختمانی را نداشته و خود ساکنان، اقدام به سفارش و ساخت لوازم ساختمانی مورد نیاز خود می‌کنند. در ساختمان‌های لوکس می‌توان انواع لوازم ساختمانی لاکچری مانند کلوزت روم، جکوزی، میز بار لاکچری و ...، همچنین امکانات ظاهری مانند کاشی و سرامیک لاکچری، انواع سنگ اسلب و ... استفاده کرد.

شوروم رادیس؛ شوروم لوازم ساختمانی لاکچری

شوروم‌های لوازم ساختمانی به عنوان مراکز اساسی در تامین نیازهای خانه و آشپزخانه اهمیت بالایی دارند. شوروم رادیس با تجربه طولانی در ارائه انواع لوازم ساختمانی لاکچری و لوکس، به بزرگترین شوروم لوازم ساختمانی در تهران تبدیل شده است.

1. تنوع محصولات

شوروم لوازم ساختمانی رادیس از تنوع بی‌نظیری از لوازم ساختمانی لوکس برخوردار می‌باشد؛ از لوازم آشپزخانه و روشویی لوکس گرفته تا انواع سنگ اسلب، کاشی و سرامیک و...؛ شما می‌توانید انواع لوازم ساختمانی لاکچری را در شوروم رادیس پیدا کنید.

2. کیفیت مناسب

یکی از ویژگی‌های برجسته شوروم لوازم ساختمانی رادیس، کیفیت بالای لوازم ساختمانی این مجموعه می‌باشد؛ تمام محصولات ارائه شده در این مکان از ظاهر و ساختاری لاکچری برخوردار بوده و با اطمینان می‌توانید بگوییم که تا به امروز، تمامی مشتریان شوروم رادیس از خدمات این مجموعه راضی بوده‌اند.

3. پرسنل مجرب و متخصص

کارکنان شوروم لوازم ساختمانی رادیس از دانش بالایی در زمینه لوازم ساختمانی لاکچری برخوردار بوده که به مشتریان کمک می‌کنند تا لوازم ساختمانی مناسبی را برای واحد خود، انتخاب کنند. از ارائه مشاوره تا راهنمایی در انتخاب محصولات، پرسنل شوروم رادیس همیشه آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.

4. تجربه خرید منحصر به فرد

شوروم لوازم ساختمانی رادیس با تمرکز بر تجربه خرید منحصر به فرد، فضایی را برای مشتریان فراهم می‌کند تا آنها هنگام خرید احساس راحتی نمایند. از ایجاد فضاهای تفریحی تا ارائه خدمات سریع و کارآمد، همه چیز برای تجربه بهتر خرید مشتریان در نظر گرفته شده است.

جهت کسب اطلاعات درباره خدمات و لوازم ساختمانی موجود در شوروم رادیس، توسط شماره‌های زیر با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تماس با شوروم رادیس:

09198131242

02191301462


کلوزت روم یا رختکن چیست؟

کلوزت روم یا رختکن

امروزه بسیاری از افراد در طراحی منازل خود، از طراحی اروپایی استفاده می‌کنند؛ یکی از انواع طراحی‌هایی که به شدت محبوب شده، استفاده از کلوزت روم می‌باشد؛ کلوزت روم مانند کمد است اما با فضایی بزرگتر.

کلوزت روم مزایای ریز و درشتی دارد، ولی اصلی‌ترین مزیت آن این است که تمامی‌لباس‌ها، کفش‌ها و دیگر وسایلی که برای آراستن خود نیاز دارید به صورت کامل در آن جمع شده است و شما می‌توانید به راحتی هر یک از آن‌ها را انتخاب و لباس و کفش مد نظر خود را با آن ست کند.

کلوزت روم به فضایی در حد یک اتاق گفته می‌شود که کلیه امکانات لازم جهت نگهداری و تعویض لباس را در خود جای داده و مجهز به تعداد زیادی آینه و یک فضای شیک می‌باشد؛ یک کلوزت روم لاکچری مجهز به کمد لباس، قفسه و آینه قدی بوده و دارای یک نورپردازی مناسب می‌باشد. در بخشی از این اتاق یک مبل و یا پاف قرار می‌دهند تا بتوان در این اتاق جدا از لباس به راحتی انواع کفش‌ها را امتحان کرد.

یک کلوزت روم لوکس می‌تواند طراحی و ساختارهای بسیار متنوعی داشته باشد؛ از طراحی‌های سنتی گرفته تا لاکچری و مدرن.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلوزت روم، توسط شماره‌های زیر با مجموعه شوروم رادیس، تماس حاصل نمایید.

تماس با شوروم رادیس:

09198131242

02191301462


جدیدترین مدل کاشی و سرامیک لاکچری

کاشی و سرامیک دو نوع مصالح ساختمانی هستند که در طراحی و ساختمان‌سازی به کار می‌روند؛ کاشی و سرامیک به عنوان روکش‌های دیواری و کف‌سازی در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از جمله اصلی‌ترین مزایای کاشی و سرامیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد آب و ضد لکه

  • طول عمر طولانی و دوام بالا

  • قابل شستشو و نظافت آسان

  • مقاوم در برابر حرارت و شعله آتش

  • مقاوم در برابر خوردگی و تاثیرات شیمیایی

  • مقاوم در برابر سایش و خراشیدگی


انواع سنگ اسلب را بشناسید

انواع سنگ اسلب

سنگ اسلب شامل انواع متنوعی مانند سنگ اسلب مرمر، مرمریت، گرانیت، تراورتن و … می‌شود و هر یک از آن‌ها در مکان‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه ما به بررسی چند مورد از انواع سنگ اسلب خواهیم پرداخت:

  1. سنگ آهک (Limestone): سنگ آهک سطح صاف و رنگ نیمه روشنی داشته و از آن در پروژه‌های داخلی و خارجی استفاده می‌شود؛ هرچند سنگ آهک نسبت به گرانیت و مرمر حساسیت بیشتری نسبت به خراشیدگی و اثر اسیدها دارد.

  2. سنگ سرامیک (Ceramic Stone): سنگ سرامیک از مواد معدنی با قابلیت بازتولید رنگ‌ها و طرح‌ها ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت، خراشیدگی و همچنین قابلیت لکه‌بری نیز دارد.

  3. کوارتز (Quartz): سنگ کوارتز از ترکیب قطعات کوارتز و رزین ساخته شده است. این سنگ مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و ضربه داشته و در رنگ‌های متنوعی از جمله سفید، صورتی، قرمز و مشکی به فروش می‌رسد.

  4. گرانیت (Granite): گرانیت یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های اسلب بوده و دارای سطح صاف و بافت متنوعی می‌باشد که از رنگ‌ها و الگوهای مختلفی مانند رنگ سفید، سیاه، قرمز و طوسی برخوردار است؛ همچنین گرانیت مقاومت بالا در برابر خراشیدگی و حرارت دارد.

  5. مرمر (Marble): مرمر سنگی با زیبایی و الگوهای منحصر به فرد است. رنگ سنگ مرمر می‌تواند از سفید پاک و صاف تا رنگ‌های متنوعی مانند قهوه‌ای، سیاه و سبز تغییر کند؛ مرمر ظاهری لوکس داشته و برای سطوح داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از سنگ اسلب در ساختمان‌ها و دیگر سازه‌ها باعث می‌شود که زیبایی و نمای خاصی به سازه بخشیده شود، البته اگر سنگ مد نظر شما به درستی انتخاب شده باشد. شما می‌توانید انواع سنگ اسلب لوکس و لاکچری را در مجموعه شوروم رادیس، مشاهده و خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سنگ اسلب در مجموعه شوروم رادیس، توسط شماره‌هایی که در انتهای مطلب قرار داده شده، با شوروم رادیس تماس حاصل نمایید.

نتیجه گیری

شوروم رادیس به عنوان بزرگترین شوروم لوازم ساختمانی شناخته شده که انواع لوازم ساختمانی لاکچری از جمله روشویی لاکچری، کلوزت روم‌های لوکس، کابینت آشپزخانه، انواع سنگ اسلب، انواع کاشی و سرامیک لوکس و ... را به فروش می‌رساند.

جهت کسب اطلاعات درباره خدمات و لوازم ساختمانی موجود در شوروم رادیس، با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تماس با شوروم رادیس:

09198131242

02191301462

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین