-

بهترین آموزش اتوکد مخصوص رشته معماری و عمران

بهترین آموزش اتوکد آموزشی است که هر شخصی بتواند با آن نتیجه بگیرد. در این مقاله بهترین آموزش اتوکد را معرفی خواهیم کرد. همینطور آموزش های رایگان اتوکد را نیز بررسی می کنیم.

بهترین آموزش اتوکد مخصوص رشته معماری و عمران

بهترین آموزش اتوکد، آموزشی است که در آن مطالب به صورت ساده و روان به مخاطب ارائه داده شود. حتی اگر شخص مخاطب هیچ سررشته ای از آن مبحث و آموزش نداشته باشد هم باید به صورت خیلی ساده و روان از طریق آن آموزش، به صورت کامل مطلب را فرا گیرد. در این صورت است که ما آموزشی را تحت عنوان بهترین آموزش رایگان اتوکد قلمداد می کنیم. به گزارش صمت در این مقاله آموزشی آموزش های رایگان اتوکد را که از سمت گروه های مختلف منتشر شده است ، زیر ذربین می بریم تا بتوانیم بهترین آموزشی را که از نرم افزار اتوکد منتشر شده است شناسایی کنیم و به شما عزیزان معرفی کنیم تا شما هم به راحتی بتوانید از آموزش های رایگان نرم افزار اتوکد استفاده کنید. البته در این مقاله آموزش هایی را بررسی می کنیم که به درد دوستان رشته های معماری و عمران هستند میخورد. پس تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

بهترین آموزش رایگان اتوکد

اکثریت گروه های آموزشی آموزش رایگان اتوکد ندارند و اغلب دوره های پولی دارند که شما با پرداخت هزینه به صورت آنلاین می توانید داخل دوره ها ثبت نام کنید، ولی گروه آموزشی محمد فرشادیان آموزش رایگان اتوکدی دارد که لازم دانستیم حتما آن را معرفی کنیم که بیشتر از 7 ساعت آموزش رایگان اتوکد دو بعدی و اتوکد سه بعدی است. این دوره تا به امروز بیشتر از 11000 هزار نفر دانشجو به خود جذب کرده و تعداد بسیار بالایی نظر رضایت که میتوانید در صفحه مخصوص این دوره مشاهده کنید. دوره رایگان اتوکد محمد فرشادیان مخصوص هنرجویان معماری و عمران است که شما میتوانید به رایگان 30 تا 50 درصد از نرم افزار اتوکد را آموزش ببینید. برای دسترسی به این دوره می توانید در گوگل عبارت مقابل را سرچ کنید : ( آموزش رایگان اتوکد محمد فرشادیان )

بهترین آموزش های اتوکد

به گزارش روزنامه صمت، آموزش های زیادی در حوزه نرم افزار های معماری وجود دارند و برای نرم افزار اتوکد هم به همین صورت است. ما در این قسمت بهترین آموزش اتوکد را مشخص می کنیم تا دیگر ضرر نکنید، چه ضرری زمانی که قرار باشد زمان بگذارید تا آموزشی را ببینید و در نهایت نتیجه نگیرید، چه ضرر مالی که قرار باشد دوره ای را تهیه کنید و چیزی دستگیرتان نشود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

1. دوره اتوکد در وقت اضافه ساختمان 24

مدرس دوره : بهنود رهبری

سرفصل های دوره : یازده جلسه ( فقط شامل سرفصل های نرم افزار اتوکد می باشد )

مدت زمان دوره : 4 ساعت

مدرک دوره : نامعلوم

گارانتی دوره : 30 روز بازگشت وجه

پشتیبانی دوره : چت وبسایت ، ایمیل شخصی مدرس

سطح رضایت هنرجویان دوره : نامعلوم

آپدیت های دوره : نامعلوم

پیش نیاز دوره : از صفر تا صد

2. دوره اتوکد مجموعه فرادرس

مدرس دوره : مهندس جنگجو

سرفصل های دوره : 7 درس ( فقط شامل سرفصل های نرم افزار اتوکد می باشد + مقداری از مفاهیم معماری مانند ترسیم نما و . . . )

مدت زمان دوره : 8 ساعت

مدرک دوره : نامعلوم

گارانتی دوره : 15 روز ضمانت بازگشت وجه

پشتیبانی دوره : ندارد

سطح رضایت هنرجویان دوره : نامعلوم

آپدیت های دوره : نامعلوم

پیش نیاز دوره : از صفر تا صد

3. دوره اتوکد فرانش

مدرس دوره : آیدین محمدی

سرفصل های دوره : 5 فصل ( فقط شامل سرفصل های نرم افزار اتوکد می باشد )

مدت زمان دوره : 8 ساعت

مدرک دوره : نامعلوم

گارانتی دوره : نامعلوم

پشتیبانی دوره : نامعلوم ( ذکر شده ارتباط با استاد )

سطح رضایت هنرجویان دوره : نامعلوم

آپدیت های دوره : نامعلوم

پیش نیاز دوره : از صفر تا صد

4. دوره مانسترکد محمد فرشادیان

مدرس دوره : محمد فرشادیان ( 8 سال سابقه | کارشناس معماری و ارشد مدیریت پروژه و ساخت | نویسنده بیشتر از 150 مقاله تخصصی نرم افزار اتوکد )

سرفصل های دوره : 3 فصل اصلی ( شامل آموزش پروژه محور نرم افزار اتوکد + آموزش پروژه محور ضوابط مقررات ملی ساختمان و شهرداری + آموزش پروژه محور مبانی طراحی معماری ) و شامل 82 جلسه تا به امروز ( دوره در حال آپدیت شدن است و احتمالا تا 150 جلسه به طول بیانجامد )

مدت زمان دوره : تا کنون بیش از 35 ساعت ( احتمالا تا 60 ساعت برود )

مدرک دوره : مدرک وزارت علوم ( قابل ترجمه برای کشور های اروپایی ، آمریکا ، کانادا و استرالیا )

گارانتی دوره : 180 روز بازگشت 100 درصدی وجه بی قید و شرط

پشتیبانی دوره : پشتیبانی مادام‌العمر از طریق گروه تلگرام و واتساپ + کرکسیون تک به تک با کارشناسان آموزشی + ویدیو های مکمل دوره

سطح رضایت هنرجویان دوره : بسیار عالی ( رضایت هنرجویان در هایلایت پیج محمد فرشادیان https://www.instagram.com/mohammad.farshadian/ و در پیج نظرات هنرجویان )

آپدیت های دوره : آپدیت مادام‌العمر در صورت نیاز

پیش نیاز دوره : دوره رایگان اتوکد محمد فرشادیان

? لازم به ذکر است که سرفصل های دوره مانسترکد محمد فرشادیان علاوه بر پوشش کامل و پروژه محور نرم افزار اتوکد، ضوابط مقررات ملی ساختمان وشهرداری و همینطور مبانی طراحی معماری را نیز به صورت کامل به هنرجویان معماری و عمران آموزش می دهد، چیزی که در کمترین دوره ای وجود دارد!

کلام آخر . . .

اگر کمی در اطلاعاتی که از هر دوره دادیم ریز شوید مطمئن می شوید که کدام آموزش از هر نظر بهتر از باقی آموزش ها است. حتما به وبسایت هر مجموعه سر بزنید و خودتان نیز اطلاعات هر کدام از دوره هارا مشاهده کنید و سپس اقدام کنید. انتخاب با خود شماست :))

کاربرانی که از طریق وبسایت روزنامه صمت به وبسایت گروه آموزشی محمد فرشادیان مراجعه کنند و تمایل به تهیه دوره مانسترکد داشته باشند، به دلیل اینکه کاربر وبسایت روزنامه صمت بوده اند می توانند جزو اولین نفراتی باشند که از این دو کد تخفیف استفاده می کنند و از تخفیفات این مجموعه استفاده می کنند. ( کد های تخفیف : rep-takhfif2 و rep-takhfif1 ) ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با خود مهندس فرشادیان نیز می توانید از طریق اینستاگرام محمد فرشادیان ( https://www.instagram.com/mohammad.farshadian/ ) و یا با شماره واتساپ 09390277983 ارتباط مستقیم بگیرید.

منبع : https://mohammadfarshadian.com/

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین