-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

هزینه تعمیر مبل و رویه کوبی در سال ۱۴۰۲

رویه کوبی و تعمیر مبلمان نیازمند تخصص و حساسیت نسبتا بالا می باشد که به همین دلیل شما به تنهایی بدون مهارت و ابزار های مخصوص رویه کوبی و تعمیرات مبل در منزل، توانایی انجام رویه کوبی مبل را نخواهید داشت و میتوانید به مراکز تعمیر مبل معتبر مانند مبل کوثر مراجعه نمایید.

هزینه تعمیر مبل و رویه کوبی در سال 1402

بسیاری از افراد در هنگام آسیب دیدگی های مبلمان خود به سراغ تعمیرات مبل و رویه کوبی پارچه مبل میروند که دلیل این انتخاب به صرفه بودن هزینه تعمیرات نسبت به خرید مجدد مبلمان است. در ادامه به برآورد هزینه‌های تعمیر مبلمان و رویه کوبی می‌پردازیم تا اطلاعات دقیقی در مورد تعمیرات انواع مبلمان و هزینه های آن ها بدست آورید.

رویه کوبی مبل و تعویض پارچه رویه، یکی دیگر از انواع تعمیرات مبلمان است که بسیاری از افراد برای ایجاد تنوع و تغییر در دکوراسیون، و یا تعمیر مبلمانی که پارچه رویه آنها دچار فرسودگی و از بین رفتگی شده است قابل انجام میباشد تا دارای مبلمانی جدید با استحکام بالا شوند، که این کار توسط افراد با مهارت و خبره در این زمینه صورت می‌گیرد.

توجه داشته باشید که رویه کوبی و تعمیر مبلمان نیازمند تخصص و حساسیت نسبتا بالا می باشد که به همین دلیل شما به تنهایی بدون مهارت و ابزار های مخصوص رویه کوبی و تعمیرات مبل در منزل، توانایی انجام رویه کوبی مبل را نخواهید داشت و میتوانید به مراکز تعمیر مبل معتبر مانند مبل کوثر مراجعه نمایید.

هزینه تعمیر مبل و رویه کوبی در سال 1402

هزینه تعمیر مبل

در زمینه تعمیر مبل افراد متخصص به رفع اشکال و آسیب‌های پیش آمده در مبلمان می‌پردازند و نکته مثبتی که در این زمینه وجود دارد این است که در بیشتر مواقع هزینه تعمیر مبلمان فرسوده شما بسیار کمتر از هزینه خرید مبل جدید است.

در صورتی که قادر به تشخیص کیفیت مبلمان خود نیستید، استادکاران و افراد با تجربه مانند کارشناسان مبل کوثر (moblekosar.com) در زمینه تعمیر مبل پیش از آنکه به تعمیرات مبل شما بپردازند، ابتدا مبلمان را مورد بررسی قرار می‌دهند تا با شناخت کیفیت کلاف و مبلمان به این موضوع پی ببرند که آیا مبلمان ارزش تعمیر را دارند یا خیر؟

در صورتی که کلاف و اسکلت مبل از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، ارزش تعمیر را ندارند. هزینه تعمیر مبل بسته به موارد مختلفی دارد:

  • نوع مبلمان
  • نوع پارچه انتخاب شده
  • کیفیت اسکلت و کلاف مبل
  • زمان اقدام به تعمیر مبل
  • میزان دستمزد استادکاران
  • هزینه رنگ کاری
  • میزان آسیب

محاسبه هزینه تعمیر مبل راحتی

مبل راحتی پرکاربردترین نوع مبل است که همان طور که از نامش پیداست به خاطر راحت بودن بیشتر از سایر انواع مبلمان از آنها استفاده میشود. مبل راحتی به دلیل ساختار ساده ای که دارد و به دلیل اینکه بیشتر قسمت ها از فوم و اسفنج ساخته میشود، برخلاف مبلمان استیل که دارای ساختار پیچیده و ظرافت بالایی که هستند، تعمیر آنها بسیار کار راحت و آسان‌تری خواهد بود که همچنین با سرعت بیشتری انجام میشود.

هزینه تعمیرات مبل راحتی با توجه به میزان فرسودگی و کهنگی متفاوت می‌باشد. ممکن است که میزان آسیب سطحی باشد که در این صورت هزینه تعمیر به مراتب کمتر خواهد بود. برای مثال تعویض پارچه رویه مبل در تعمیرات مبل راحتی کم هزینه خواهد بود. و تعویض فوم، اسفنج و یا فنر در قسمت نشیمن هزینه‌های بیشتری خواهد داشت. اما در هر صورت هزینه تعمیرات مبل راحتی بسیار به صرفه و کمتر از خرید مبلمان نو و جدید می‌باشد.

محاسبه هزینه تعمیر مبل راحتی 

هزینه تعمیر مبل ترک

انواع مبلمان ترک از کلاف و اسکلت‌های بسیار محکمی از جنس چوب و یا حتی فلز ساخته می‌شوند که به همین دلیل از قدرت و استحکام بالایی برخوردار هستند. بنابراین تعمیر مبلمان ترک و یا رویه کوبی پارچه آنها می‌تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد و تعمیر آنها به دلیل ارزش و کیفیت بالایی که دارند باعث میشود تا برای مدت زمان طولانی تری مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت رویه کوبی مبل

عوامل مختلفی بر مقدار هزینه رویه کوبی مبل تاثیر گذار میباشد که برخی از این موارد را در زیر برای شما نام برده ایم:

1- نوع پارچه انتخاب و خریداری شده

به طور کلی قیمت پارچه‌های مبلی در بازار بر اساس کیفیت و جنس آنها متفاوت است که شما میتوانید بر اساس بودجه و سلیقه خود پارچه را خریداری نمایید.

2- میزان آسیب اسفنج و فوم مبل

در صورت آسیب و فرسودگی فوم‌ مبل، ابتدا باید اسفنج و فوم ها را تعویض نمود و سپس برای رویه کوبی اقدام کرد زیرا رویه کوبی با فوم های از بین رفته امکان پذیر نمی باشد و ظاهر نامناسبی ایجاد خواهد شد.

3- نوع مبلمان

مدل و نوع مبل تاثیر مستقیمی با میزان هزینه های لازم برای رویه کوبی مبلمان دارد، زیرا هر چقدر مبلمان دارای ریزه کاری های بیشتری باشد به ظرافت و حساسیت بیشتری برای انجام تعمیرات لازم است.

4- تخصص و مهارت استادکار

میزان تجربه و مهارت استادکاران متخصص در زمینه رویه کوبی مبلمان نسبت به افراد تازه کار نسبتا بیشتر خواهد بود و این نیز عامل موثری در میزان دستمزد استادکار و هزینه رویه کوبی است.

5- حمل و نقل و ایاب ذهاب

برخی از شرکت های تعمیر مبلمان هزینه های حمل و نقل و ایاب ذهاب را به صورت رایگان برای مشتریان خود در نظر میگیرند که این موضوع در کاهش هزینه ها نقش مهمی دارد. همچنین برخی در از شرکت ها، هزینه های ایاب ذهاب و حمل و نقل را بر عهده مشتری می گذارند.

هزینه رویه کوبی مبل ترک

قیمت رنگ کاری مبل

رنگ کاری مبلمان و وسایل چوبی مانند میز ناهارخوری، صندلی و… گزینه بسیار مناسبی برای احیا کردن انواع چوب و جلا بخشیدن به آنها میباشد که تاثیر بسیاری در زیباتر کردن مبلمان شما خواهد داشت.

عوامل بسیاری هستند که در میزان قیمت رنگ کاری مبل تاثیر گذارند و نمی توان هزینه ثابتی را برای همه انواع چوب مبلمان در نظر گرفت. از جمله مواردی که در قیمت رنگ‌کاری مبل نقش دارند به شرح زیر می‌باشد:

  • میزان آسیب دیدگی سطح چوب
  • میزان دستمزد استادکار
  • تعداد مبلمان
  • حمل و نقل
  • نوع چوب و نوع رنگ
  • ابعاد مبل
  • کیفیت مواد مصرفی

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد عوامل دیگری مانند پولیش چوب، نیازمندی مبلمان به رویه کوبی، تعمیر و تعویض اسفنج و یا فنرها و دیگر تعمیراتی که ممکن است مبلمان شما نیاز داشته باشد متغیر خواهد بود.

استعلام قیمت تعمیر مبل و رویه کوبی

حتماً شنیده اید که میگویند "هیچ ارزانی بی علت نیست" و در زمینه تعمیرات مبل مهمترین دلیل ارزانی پایین بودن کیفیت خدمات و مواد اولیه است که موجب پایین آمدن قیمت میشود. در صورتی که شما می‌توانید با هزینه‌های کمتر ظاهر مبلمان قدیمی خود را تغییر داده و مبلمانی با کیفیت و ظاهری جدید بسازید. برای استعلام قیمت میتوانید با شرکت های معتبر که در این زمینه فعالیت میکنند تماس بگیرید. مبل کوثر یکی از مجهزترین کارگاههای تعمیر مبل تهران است که جعت استعلام قیمت تعمیرات مبل و رویه کوبی مبلمان میتوانید به سایت تعمیر مبل moblekosar.com مراجعه کنید.

برچسب ها : تعمیرات مبل,رویه کوبی مبل,تعمیر مبل,کارگاه تعمیر مبل,تعمیر مبل راحتی

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین