-

گلس موبایل را در فروشگاهت تولید کن!

گوشی‌های موبایل یک صفحه نمایشگر اصلی دارند که به‌صورت دائمی بر روی آن‌ها نصب است و گلس موبایل، محافظ شیشه‌ای موقت برای این وسیله محسوب می‌شود.

گلس موبایل را در فروشگاهت تولید کن!

گوشی‌های موبایل یک صفحه نمایشگر اصلی دارند که به‌صورت دائمی بر روی آن‌ها نصب است و گلس موبایل، محافظ شیشه‌ای موقت برای این وسیله محسوب می‌شود. برش زدن شیشه خام، صیقل دادن سطح شیشه، تمیز کردن، خنک کردن، تمیز کردن مجدد، برش فیلم، لمینت فیلم و شیشه باهم، برچسب زدن و روغن پاشیدن برای ضد اثرانگشت شدن سطح مراحلی است که برای تولید گلس موبایل طی می‌شود. به این قطعه، محافظ نمایشگر گوشی هم می‌گویند و هر یک از کارخانه‌های تولید تلفن همراه، گلس‌های ویژه‌ی خود را تولید می‌کند. هر شخصی باید متناسب با مدل گوشی خود این قطعه را تهیه کند. علاوه بر تولید گلس موبایل، شرکت‌های مختلف به تولید بک اسکین برای پوشش دادن پشت‌گوشی هوشمند هم مشغول‌ هستند‌.

تولید گلس موبایل

ویژگی‌های یک گلس خوب

همان‌طور که اشاره کردیم، گلس موبایل یکی از ابزارهای مهم و ضروری در زمان خرید گوشی است. گلس‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر یک از کیفیت‌های گوناگونی برخوردار هستند. برای حفظ صفحه نمایش گوشی موبایل خود نیاز دارید یک گلس باکیفیت خریداری کنید. یک گلس خوب ویژگی‌هایی را شامل می‌شود که عبارت‌اند از:

  1. مهم‌ترین ویژگی‌ تولید گلس موبایل باکیفیت این است که از ویژگی‌های نمایشگر صفحه پشتیبانی کند؛ به‌طور مثال، انعکاس خوب داشته باشد و اختلالی در نور صفحه نمایشگر ایجاد نکند.

  2. اصولاً گلس باید به‌گونه‌ای طراحی شود که مانعی برای رسیدن گرمای انگشتان به صفحه اصلی تلفن همراه و نمایشگر محسوب نشود.

  3. یک گلس خوب نباید مشکلی در لمس صفحه ایجاد کند و وضوح صفحه را باکیفیتی بالا نشان دهد.

  4. یک گلس باکیفیت باید بتواند در برابر نور خورشید تصاویر صفحه نمایش را به‌خوبی نمایش دهد.

  5. ساخت گلس موبایل باید ویژگی مهم مقاومت در برابر صدمه و سقوط از ارتفاع را داشته باشد.

  6. در آخر اینکه یک گلس خوب باید بتواند کل صفحه نمایشگر گوشی تلفن همراه شما را پوشش دهد تا بتواند از تمام صفحه محافظت کند.

انواع گلس‌ موبایل

تولید گلس موبایل در انواع مختلفی صورت می‌پذیرد که عبارت‌اند از:

  • گلس پلاستیکی

دستگاه برش محافظ صفحه نمایش موبایل TPU

گلس پلاستیکی بسیار ارزان است و تعداد بسیار زیادی از آن در بازار وجود دارد؛ معمولاً به این نوع گلس به دلیل رنگ ماتی که دارد گلس مات نیز می‌گویند. این نوع گلس تا حدودی در انتقال نور و رنگ عملکرد ضعیفی از خود ارائه می‌دهد؛ بااین‌حال در حال حاضر رایج‌ترین نوع گلس گوشی محسوب می‌شود. این قطعه می‌تواند به‌خوبی از گوشی در برابر ضربه‌هایی که به صفحه نمایشگر وارد می‌شوند مراقبت کند و اثر خراش بر روی آن باقی نمی‌ماند.

معمولاً تمام برندهای تولیدکننده گوشی همراه، یک گلس پلاستیکی بسیار مقاوم را با کیفیت اصلی در باکس تلفن همراه قرار می‌دهند تا مصرف‌کننده از آن استفاده کند. ممانعت از جذب گردوغبار بر روی گلس اصلی موبایل، عدم جذب آلودگی‌ها به گلس اصلی موبایل و عدم ایجاد خراش در برخورد با اشیا تیز ازجمله ویژگی‌هایی است که در تولید گلس موبایل از نوع پلاستیکی رعایت می‌شود.

  • گلس پروتکتور یا گلس شیشه‌ای حرارت دیده

گلس پروتکتور از شیشه‌ای حرارت دیده که سپس سرد شده، تولید می‌شود. این نوع گلس در اغلب موارد به دلیل ظاهر یکسانی که با گلس پلاستیکی دارد، اشتباه گرفته می‌شود‌. یکی از مواردی که میان این نوع گلس با گلس پلاستیکی تفاوت ایجاد می‌کند، مواد به‌کاربرده شده در تولید این قطعات است. این نوع گلس از شیشه تولید می‌شود و به همین دلیل از ضخامت بیشتری برخوردار است. گلس شیشه‌ای مقاومت و استحکام بسیار بیشتری در مقایسه با گلس پلاستیکی دارد.

تولید گلس موبایل از این نوع شیشه، ویژگی‌هایی دارد که عبارت‌اند از: مقاومت بسیاربالا در برابر ضربه، مقاومت بالا در برابر نفوذ گردوخاک و آلاینده و مقاومت در برابر فشار.

  • گلس سرامیکی

گلس سرامیکی بهترین نوع گلس موجود در بازار است که آخرین تکنولوژی تولید محافظ نمایشگر محسوب می‌شود. این گلس‌ها به‌گونه‌ای مستحکم تولید می‌شوند که قابلیت تا شدن را دارند. این نوع محافظ صفحه، از قدرت محافظت بسیاری برخوردار است و در بافت آن، برای شفاف بودن ، از کوارتز و سیلیکات استفاده شده است. عدم باقی ماندن لک بر روی صفحه، عدم زرد شدن و تغییر رنگ، مقاومت بسیار بالا و باورنکردنی در برابر ضربه، انعطاف‌پذیری، مقرون‌به‌صرفه بودن، عدم تکه‌تکه شدن در برابر ضربه، زیبایی و خاص بودن، شفافیت بسیار بالا، عبور نورهای رنگی به بهترین شکل ممکن عبور و طول عمر بالا، ازجمله ویژگی‌های بارز این نوع گلس هستند.

  • گلس نانو مایع

گلس نانو مایع می‌تواند تلفن همراه شما را در برابر ضربات کاملاً حفظ نماید. این نوع گلس موبایل به‌صورت مایع است و با تکنولوژی نانو تولید می‌شود. نصب این مایع بر روی گوشی به‌وسیله‌ی دستگاهی که مخصوص این کار است صورت می‌گیرد. می‌توان گفت هزینه‌ی نانو گلس مایع از دیگر انواع گلس‌ها بیشتر است. محافظت در برابر ضربه، محافظت در برابر افتادن و محافظت در برابر خراش، ازجمله ویژگی‌های تولید کاور موبایل از نوع گلس نانو مایع است.

تولید گلس در فروشگاه

انواع گلس‌ها در شرکت‌های مختلف با ابزار و دستگاه‌هایی همچون دستگاه برش سانشاین که برای برش محافظ صفحه نمایش موبایل یا همان برش گلس و قاب پشتی انواع گوشی‌های موبایل‌ مورداستفاده قرار می‌گیرد، تولید ‌می‌شوند. دستگاه لیزر حکاکی ، دستگاه برش شیشه‌ای، دستگاه فرز، کاتینگ ماشین، دستگاه پولیش، ماشین تمیز کردن، دستگاه برش فیلم، دستگاه لمینت و دیگر دستگاه‌ها ازجمله دیگر ابزارهای تولیدکننده گلس موبایل هستند.

شما نیز می‌توانید در فروشگاه و خانه خود به تولید گلس موبایل مشغول شوید. دستگاه نانو گلس یکی از دستگاه‌های تولید گلس موبایل است که شما می‌توانید آن را خریداری کرده و محافظ صفحه نمایشگر گوشی تلفن همراه تولید کنید. علاوه بر این دستگاه، دستگاه های گلس و کاور موبایل دیگری برای تولید گلس موبایل در فروشگاه وجود دارند که می‌توانید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

انواع دستگاه های برش محافظ صفحه نمایش موبایل

سخن پایانی

اگر در نظر دارید که برای فروشگاه خود دستگاهی تهیه کنید که انواع محافظ های صفحه نمایش و محافظ های بدنه موبایل را به درخواست مشتری برش دهید و موجود داشته باشید پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی سبدجت است که این فروشگاه وارد کننده مستقیم دستگاه تولید گلس و پرینتر همراه و سایر دستگاه ها و محصولات جدید میباشد.

تولید گلس موبایل در انواع مختلفی همچون گلس سرامیکی، پلاستیکی، نانو مایع و گلس پروتکتور انجام می‌شود که هرکدام قابلیت‌های خاص خود را دارند. ازلحاظ قیمت در میان انواع گلس‌ها، گلس نانو مایع از قیمت بیشتر و گلس پلاستیکی از قیمت کم‌تری برخوردار هستند. در تولید گلس موبایل ابزار و دستگاه‌های مختلفی به‌کاربرده می‌شود، مانند لیزر حکاکی گلس، دستگاه برش گلس سانشاین و بسیاری موارد دیگر که شما می‌توانید اقدام به خرید آن‌ها کرده و به تولید گلس موبایل مشغول شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین