-

معرفی بهترین مدل های کالسکه | برندهای برتر ۲۰۲۴

معرفی بهترین مدل های کالسکه | برندهای برتر 2024

قیمت کالسکه جزء یکی از هزینه های سنگین خرید سیسمونی می باشد ،ولی مطمئنا نبود کالسکه هزینه های سنگین تری را برایتان به همراه می آورد.همیشه قیمت کالسکه نشان دهنده کیفیت بالای کالا نمی باشد.حتما لازم نیست ،برای داشتن کالسکه نگاه به قیمت آن کنید در ابتدا نیاز خودتان را بسنجید، قیمت خرید کالسکه را طبق مزایا و امکانات مختلف و طبق مواد مصرفی یا برند آن قیمت گذاری می کنند.کالسکه توسط ویلیام کنت در سال 1733 به درخواست دوک دونشایر اختراع شد،این موضوع نشان دهنده این است که والدین از همان ابتدا به دنبال راهی آسان تر برای حمل نوزاد خود بودند و وسیله بسیار کاربردی ،واجب می باشد.به مرور کالسکه ها بسیار پیشرفته شد و با داشتن آن والدین به همه کار خود رسیدگی می کردند .به دلیل تنوع کالسکه شناخت مدلها و برندهای مطرح جهان بسیار ضروری می باشد .

کدارم کشور بهترین کالسکه های خارجی را دارد؟

شاید فکر کنید چه اهمیتی دارد که کالسکه چه مارکی باشد و انتخاب مارک کالسکه را راحت بدانید.ولی وقتی وارد بازار می شوید با حجم تنوع زیادی روبرو می شوید، فرقی نمی کند به چه هدفی می خواهید کالسکه تهیه کنید،قدم زدن در پارک،مسافرت رفتن و..... در هر صورت کالسکه یک وسیله ضروری و کاربردی برای والدین و نوزاد می باشد هنگام خرید بهترین کالسکه کودک، ایمنی کالسکه از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین مکانیزم ترمز و قفل را بررسی کنید تا مطمئن شوید استفاده از آنها راحت است. بهتر است ترمز کالسکه هر دو چرخ محصول را قفل کند. نکته بعدی این است که کالسکه با پایه پهن احتمال کمتری برای واژگونی دارد. همچنین بهتر است کالسکه​ای را بخرید که سبد حمل وسایل آن از چرخ های عقب فاصله دارد.کالسکه باید متناسب با سن، قد و وزن کودک شما باشد. نوزادان چون کنترلی روی سر و گردن خود ندارند، باید بتوانند کاملا خوابیده و صاف در کالسکه دراز بکشند. پس اگر کالسکه را برای نوزاد میخرید ایمنی نوزاد در حالت درازکش با تکیه​گاهی عمیق و مناسب را بررسی کنید. همچنین محصول را از نظر کمربندهای نگهدارنده مطمئن بررسی کنید. ایمن​ترین طراحی برای کالسکه بچه داشتن یک کمربند با مهار ۵ نقطه​ای است یعنی دارای تسمه​های شانه​ای، بند بین پاها و کمربندهایی که به هم متصل میشوند، باشد یکی از کشورهایی که می توانید با خیال راحت کالسکه تهیه کنید اروپا می باشد به دلیل این که در کالسکه های ساخت اروپا دقت بیشتری از نظر ایمنی و راحتی کالسکه انجام می شود و با استانداردهای بین المللی ساخته شده است و قیمت کالسکه خارجی نسبت به کارایی و نیاز شما متفاوت می باشد و خریدی غیر ممکن به حساب نمی آید .

بهترین مارک کالسکه های خارجی

کالسکه چیکو

چیکو برند مطرح و شناخته شده ای است که یکی از اساسی ترین وسایل سیسمونی را به فروش می رساند،از سال 1985 شروع به فعالیت کرده است،کالسکه هایی بسیار راحت دارد که قابلیت تا شوندگی،تنظیم پشتی و غیره را دارد و دارای فریم آلومینیومی مقاوم می باشد .

کالسکه گراکو

برند گراکو توسط رکس توماس در سال 1953 تاسیس شد،یکی از کالسکه هایی است که در سفرهای پرماجرا همراهتان خاطره می سازد ،از نوعی کالسکه های بادوام و راحت می باشد که براساس سبک زندگیتان طراحی شده است.گراکو در سال 1987 یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم سیسمونی در آمریکای شمالی شناخته شد که این امر امنیت و استاندارد های بین المللی این کالسکه را نشان می دهد .

کالسکه ببکو

ببکو یک برند آلمانی مطرح می باشد که طراحی های کالسکه های این برند با استانداردهای روز دنیا مطابقت می کند،این برند به دنبال فراهم کردن راحتی و آسایش کودک شما است و محصولات متنوعی را برای برطرف کردن نیاز های کودک شما از بدو تولد تولید کرده است .

کالسکه بلکو

یکی از با تجربه ترین و قدیمی ترین برندهای آلمانی می باشد،که به صورت تخصصی به تولید سرویس کالسکه می پردازد،تمام امکاناتی که شما از یک کالسکه می خواهید را کالسکه بلکو در اختیارتان گذاشته است .

کالسکه جویی

کالسکه جویی برند انگلیسی است که از تنوع بالاتری نسبت به دیگر برندها دارد،این کالسکه کیفیتی بالاتر از استانداردهای اروپایی را به همراه دارد،این کالسکه با بزرگ تر شدن نوزاد هم قابل استفاده می باشد .

کالسکه کیکابو

این برند بلغارستانی از سال 2006 فعالیت خود را آغاز کرده و به دلیل تنوع و قیمت کالسکه مقرون به صرفه ایی که داشت توانست بین 30 کشور جهان محبوب شناخته شود،تمام محصولات کیکابو در آزمایشگاه های اروپایی مورد بررسی قرار گرفته ،اگر شما به دنبال یک کالسکه با کیفیت هستید کیکابو بهترین انتخاب است .

کالسکه کولار

خلاقانه ترین برند آلمانی در زمینه کالسکه و کریر و ساک نوزاد است،که از بروز ترین و خلاقانه ترین طرح ها استفاده می شود .

کالسکه ایون فلو

کالسکه ایون فلو ساخت شرکت آمریکایی که از سال 1920 فعالیت خود را شروع کرده است،این کالسکه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در طرح و مدل های متفاوتی عرضه می شود .

کالسکه چلینو

کالسکه چلینو یک برند اسپانیایی است که در سال 1995 آغاز به تولید و بهره برداری کرد که با طراحان خلاق و متخصصان به مادران و فرزندان کمک کرده است.این کالسکه دارای مدل های متفاوتی است که مناسب سنین مختلف بوده است.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کالسکه وزن سبک آن می باشد که ویژگی چشمگیری به حساب می آید .

قیمت کالسکه نوزاد چقدر است و از کجا بخریم؟

در هنگام خرید کالسکه با استفاده از راهنمای خرید کالسکه برای نوزاد تمام نکات ذکر شده را در نظر بگیرید. استاندارد بودن و حفظ امنیت کودک مهم​ترین نکته بوده است خرید کالسکه باید با دقت زیادی انجام شود تا بتوانید مناسب با شرایط و نیازهایتان کالسکه مورد نظر را انتخاب کنید. قیمت کالسکه در شیراز برای کسانی که ساکن شیراز هستند مناسب تر می باشد و دیگه استرس شکستن در مسیر را ندارید،با خیال راحت خیلی سریع درب منزل تحویل می گیرید ، بی بی لایف شیراز این کمک را به شما می کند تا بهترین خرید کالسکه و با بهترین قیمت کالسکه به صورت آنلاین و حضوری داشته باشید.خودتان مقایسه کنید و بعد خرید خودتان را با خیال راحت انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*