جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
کد خبر: 12143
تاریخ انتشار: 1400/12/04 18:49

معرفی بزرگترین سایت فروش آهن آلات و استیل (کلیدآهن)

شرکت کلید آهن در سال 1373 به عنوان یکی از بهترین وارد کنندگان قطعات استیل در ایران می باشد و از سال 1399 به طور رسمی فعالیت رسمی خود را در زمینه بازرگانی آهن آلات آغاز کرده است. این شرکت با هدف حذف واسطه های مستقیم و غیر مستقیم، رسیدن به مشتری نهایی و ارائه بهترین خدمات به مشتریان فعالیت می کنند.

شرکت کلید آهن در سال 1373 به عنوان یکی از بهترین وارد کنندگان قطعات استیل در ایران می باشد و از سال 1399 به طور رسمی فعالیت رسمی خود را در زمینه بازرگانی آهن آلات آغاز کرده است. این شرکت با هدف حذف واسطه های مستقیم و غیر مستقیم، رسیدن به مشتری نهایی و ارائه بهترین خدمات به مشتریان فعالیت می کنند.

کلیدآهن این افتخار را داشته است که تا الان با مشتریانی معتبری همچون پروژه های بزرگ شرکت های نفتی، گازی، پتروشیمی و فولادی فعالیت کند. شرکت کلیدآهن به علت حضور چندین ساله در بازار آهن آلات و فولاد، بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

مجموعه معرفی شده این افتخار را دارد که خود را به عنوان بزرگ ترین سایت فروش آهن آلات و استیل معرفی کند و تمامی مقاطع فولاد و ورق های استنلس استیل را با بهترین متریال و مواد اولیه در اختیار خریداران خود قرار دهد.

شرکت آهن آلات کلیدآهن، با داشتن کادر حرفه ای و متخصصان با تجربه در تمامی مراحل از مشاوره گرفته تا تحویل سفارش مورد نظر تا مقصد، شما را راهنمایی و هدایت می کنند تا بتوانید یک خرید آسان و راحتی را تجربه کنید.

همچنین به  عنوان اولین سایت ارائه دهنده لیست قیمت روز آهن آلات و مقاطع فولادی، در انتشار قیمت آهن نیز پیشرو است. تامین تیرآهن، میلگرد، پروفیل، ورق سیاه، ورق استیل، لوله استیل، نبشی و دیگر آهن آلات ساختمانی و صنعتی و ... از برندهای مختلف مانند تیرآهن اصفهان، میلگرد بناب، میانه، شاهرود، اهواز و اصفهان تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط کلیدآهن است.

قیمت روز آهن آلات

یکی از مهم ترین بازارهای داخلی، بازار آهن و فولاد است که روزانه تحت تاثیر تغییرات زیادی قرار می گیرد. از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت روز آهن آلات می توان به نوسانات نرخ ارز، افزایش و یا کاهش قیمت سنگ آهن و یا حتی در بعضی از شرایط به نرخ کرایه حمل اشاره کرد.

البته این امکان هم وجود دارد که اتفاقات و حوادث سیاسی و اقتصادی مانند تحریم، بازار فروش آهن و استیل را متحول کند. ناهماهنگی در میان عرضه و تقاضا باعث میشود تا بازار محصولات مختلف در بعضی از دوره ها با کمبود و یا در برخی از مواقع با مازاد رو به رو شود؛ این موضوع یک بی ثباتی نه چندان جالب در بازار به وجود می آورد.

کنترل تمامی عوامل مربوط به فروش آهن آلات و استیل، بهترین روش برای ثابت نگه داشتن بازار در یک جهت ثبات می باشد؛ اگر همچین چیزی اتفاق نیفتد ممکن است بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان جزئی و عمده دچار سردرگمی شوند.

برترین محصولات کلیدآهن :

  • انواع ورق استیل و آهنی؛
  • انواع میلگرد؛
  • تیرآهن؛
  • قوطی پروفیل؛
  • انواع نبشی و ناودانی؛
  • انواع لوله و تسمه.

با توجه به اینکه محصولات کلیدآهن از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ به طور کامل نمی توان سایزها و استانداردها را تعریف کرد. اما در بیشتر مواقع سایز و استاندار مورد نظر مشتری در سایت وجود دارد و آنها می توانند با توجه به نیاز خود بهترین محصول را سفارش دهند.

خرید آهن آلات و استیل صنعتی در سایت کلیدآهن

فروشگاه اینترنتی کلیدآهن با سابقه چندین ساله در زمینه فروش آهن آلات مختلف مانند فولادهای آلیاژی، اتصالات لوله و استیل، ابزار دقیق، انواع ورق ها، پروفیل های فولادی و همینطور تولید انواع آلیاژهای پایه مس، برنج، چدن، فولاد، استنلس استیل و آلومینیوم، این افتخار را دارد تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه دهد.

با شعار بخرید و بفروشید با خیال راحت؛ خدمات متفاوتی را با توجه به نیاز مشتریان خود ارائه می دهد؛ از جمله آنها می توان به خرید اعتباری، ارائه فاکتور رسمی، حضور بازرس در محل، ارائه Certificate و گواهینامه معتبر تولید کالا و پاسخگویی و گزارش لحظه به لحظه کارشناسان در حین پروسه خرید و فروش نام برد. یکی دیگر از مهم ترین مزایای وبسایت کلید آهن این است که تمامی محصولات آن شامل توضیحات، تصاویر، جدول وزنی و نحوه خرید می باشد و پس از بررسی کامل می توان نسبت به خرید آنلاین آهن آلات و استیل اقدام کنید.

 

برای آگاهی از لیست قیمت روز و یا مشورت با کارشناسان می توانید با شماره 02188243300 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس https://kilidahan.com/ مراجعه کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4ve5b2