-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

قیمت روز چسب آکواریوم + معرفی ارزان ترین فروشگاه چسب

در این مقاله قیمت روز چسب آکواریوم و اطلاعات خاص آن برای شما گردآوری شده است.

قیمت روز چسب آکواریوم + معرفی ارزان ترین فروشگاه چسب

تعیین قیمت چسب آکواریوم ، به چندین از جمله برند محصول، نوع چسب (اسیدی یا خنثی) و تعداد چسب‌هایی خریداری شده وابسته است. همچنین، فروشگاهی که از آن چسب آکواریوم خریداری می‌کنید نیز نقشی در تعیین قیمت دارد. البته باید توجه داشت که انتخاب چسب آکواریوم بر اساس قیمت ارزان، ممکن است به خرید چسب کم کیفیت و ناپایدار منجر شود. البته این موضوع همیشه صدق نمی‌کند.

قابلیت های چسب آکواریوم

چسب آکواریوم به علت کاربرد فراوانی که دارد، از نمونه پرکاربردترین چسب‌های بازار شناخته می‌شود. در این بخش چند مورد از مزایا و دلایل محبوبیت این چسب را بیان می‌کنیم:

  • چسبندگی قوی

چسب آکواریوم دارای قدرت چسبندگی بسیار بالا است و به خوبی قطعات شیشه‌ای را به یکدیگر متصل می‌کند. این ویژگی مهم در حفظ سلامت و استحکام آکواریوم بسیار حائز اهمیت است.

  • ضد آب و ضد رطوبت

چسب آکواریوم مخصوصاً برای استفاده در محیط‌های آبی طراحی شده است و دارای خاصیت ضد آب و ضد رطوبت است. این به معنای عدم نفوذ آب به داخل اتصالات است و جلوگیری از نشت آب در آکواریوم را تضمین می‌کند.

  • انعطاف پذیری

چسب آکواریوم پس از خشک شدن، انعطاف ‌پذیری خوبی دارد و توانایی سازگاری با حرکات و تغییرات کوچک در آکواریوم را خواهد داشت. این ویژگی به اتصالات شیشه‌ای استحکام می‌بخشد و خطر شکستن یا ریزش قطعات را کاهش می‌دهد.

  • شفافیت

چسب آکواریوم معمولاً شفاف است و پس از خشک شدن، در آکواریوم قابل مشاهده نیست. این ویژگی باعث می‌شود ظاهر آکواریوم شفاف و زیبا باقی بماند.

  • مقاومت شیمیایی

چسب آکواریوم معمولاً مقاومت شیمیایی خوبی دارد و در برابر تغییرات شیمیایی محیط آکواریوم مقاوم است. این به معنای عدم حل شدن و آسیب دیدگی چسب در معرض تماس با آب و مواد شیمیایی است.

انواع چسب آکواریوم

انواع چسب آکواریوم

برای اینکه بتوانید براساس معیارهای مختلف چسب آکواریوم مناسبی را خریداری کنید، در ابتدا کاربرد خود از چسب را مشخص کنید. بر اساس رنگ چسب‌های سیلیکونی به ۵ دسته تقسیم می‌شوند:

  1. چسب آکواریوم شفاف یا بی رنگ

این مدل چسب آکواریوم شفاف جهت چسباندن شیشه‌های ضخیم آکواریوم، آینه‌های نوترال و سینک ظرفشویی مناسب است.

  1. چسب آکواریوم مشکی

این نوع چسب در میان خریداران به عنوان چسب ماشین شناخته می‌شود. در صنعت خودروسازی، چسب آکواریوم مشکی اهمیت زیادی داشته و به طور وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال این مدل چسب سیلیکونی جهت چسباندن شیشه‌های ماشین مناسب می‌باشد.

  1. چسب آکواریوم قرمز

این چسب سیلیکونی در واقع مقاوم‌ترین نمونه چسب موجود در بازار به حساب می‌آید که مقاومت بالایی در مقابل آتش دارد. به این علت از چسب آکواریوم قرمز رنگ به عنوان چسب واشر استفاده می‌شود.

  1. چسب آکواریوم سفید

چسب سیلیکونی سفید رنگ، از دیگر مدل‌های چسب آکواریوم است. این ماده برای درزگیری وان حمام، روشویی و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. چسب آکواریوم چند منظوره

اگر مدل خاصی از چسب آکواریوم را جهت عایق کاری و درزگیری مد نظر ندارید، می‌توانید چسب‌های همه‌ منظوره تجاری را تهیه کنید. این نوع چسب‌ها مقاومت بالایی در مقابل محرک‌های مختلف دارند. در نتیجه این محصولات برای تعمیرات وسایل مختلف در خانه، گزینه‌هایی مناسب هستند.

معرفی ارزان‌ترین فروشگاه عرضه کننده چسب آکواریوم

یکی از دغدغه های خریداران چسب آکواریوم، در مورد تغییر رنگ این نوع چسب می‌باشد. مهم‌ترین نکته در خصوص عدم رنگ پذیری چسب آکواریوم این است که باید چسب آکواریومی باکیفیت را خریداری کنید. بسیاری از چسب‌های آکواریوم که در بازار به فروش می‌رسند، کیفیت نامرغوبی دارند که باعث می‌شود در حین استفاده از حلال چسب آکواریوم ، به مشکل بخورید.

بنابراین توصیه می‌شود برای کیفیت بالا و عدم رنگ پذیری این نوع چسب، بهتر است که برندهای شناخته شده ای را خریداری کنید. از نمونه این برندها می‌توان به چسب آکواریوم آکفیکس اشاره نمود که از بهترین مارک‌های موجود چسب آکواریوم در بازار است. شما می‌توانید جهت خریداری انواع چسب آکواریوم با کیفیت بالا و برندهای معتبر به ارزان‌ترین مجموعه عرضه کننده چسب آکواریوم مراجعه نمایید.

لیست قیمت چسب آکواریوم در سایت گنج کالا

لیست قیمت انواع چسب آکواریوم

قیمت چسب‌ آکواریوم نیز مانند محصولات دیگر به میزان کیفیت و برند تولیدکننده آن‌ها بستگی دارد. به علت اهمیت و نقش اساسی چسب‌های آکواریوم در اتصالات قطعات گوناگون، توصیه می‌شود که از چسب‌های با کیفیت بالا استفاده نمایید. این امر سبب می‌شود که چسباندن سطوح و قطعات مختلف به یکدیگر، ماندگاری بالاتری داشته باشد. در ادامه می‌توانید لیست قیمت محصولات مختلف در فروشگاه گنج کالا را مشاهده نمایید.

  • چسب آکواریوم ۱۰۰E سیلیکون جهانی ۲۸۰ میلی بی رنگ Akfix آکفیکس 114.000 تومان
  • چسب آکواریوم ۱۰۰E سیلیکون جهانی ۲۸۰ میلی سفید Akfix آکفیکس 114.000 تومان
  • چسب آکواریوم ۱۰۰E سیلیکون جهانی ۲۸۰ میلی مشکی آکفیکس 124.000 تومان
  • چسب آکواریوم بی رنگ پاسیفیکس 100.000 تومان
  • چسب آکواریوم بی رنگ گریزلی 39.000 تومان
  • چسب آکواریوم ماهی آکفیکس 160.000 تومان
  • چسب آکواریوم مشکی پاسیفیکس 100.000 تومان
  • چسب سیلیکون (آکواریوم) تیوپی ۳۰ گرم گریزلی 10.000 تومان
  • چسب سیلیکون بی رنگ سولجر 39.000 تومان
  • چسب سیلیکون بی رنگ فیکسال 80.000 تومان
  • چسب سیلیکون مخصوص آئینه ۹۰۰N آکفیکس 183.000 تومان
  • چسب سیلیکون مخصوص آینه اشپیگل 125.000 تومان
  • سیلیکون واشرساز ۳۱۰ گرم HT300 قرمز آکفیکس 205.000 تومان

قیمت‌های فوق متعلق به تاریخ انتشار این مقاله هستند و بهتر است برای استعلام رقم دقیق به گنج کالا مراجعه کنید.

فروشگاه گنج کالا این افتخار را دارد که انواع مختلف چسب‌های آکواریومی را با ضمانت بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه نماید. شما می‌توانید جهت خرید چسب آکواریوم مورد نیاز خود به فروشگاه گنج کالا مراجعه نمایید.

گنج کالا | Ganjkala.com

برچسب ها : قیمت چسب

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین