-

چگونه اکانت کالاف را برگردانیم؟

بازی کالاف دیوتی یکی از بازی‌های جذاب و دوست داشتنی شوتر اول شخص محسوب می‌شود که توانسته است در طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی به دست بیاورد. در حال حاضر دو روش مجزا برای ورود و ثبت نام در این بازی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند تا در صورتی که اطلاعات حساب کاربری خود را فراموش کردید، به راحتی اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کرده و اکانت کالاف دیوتی خود را برگردانید.

چگونه اکانت کالاف را برگردانیم؟

بازی کالاف دیوتی یکی از بازی‌های جذاب و دوست داشتنی شوتر اول شخص محسوب می‌شود که توانسته است در طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی به دست بیاورد. در حال حاضر دو روش مجزا برای ورود و ثبت نام در این بازی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند تا در صورتی که اطلاعات حساب کاربری خود را فراموش کردید، به راحتی اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کرده و اکانت کالاف دیوتی خود را برگردانید.

اگر اطلاعات اکانت خود را فراموش کرده‌اید، در ادامه این مطلب روش‌های اصولی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی اکانت بازی خود را بازیابی کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بازیابی اکانت کالاف از طریق فیسبوک

در ابتدای ورود به بازی چند گزینه وجود دارد که می‌توانید از طریق گزینه‌های موجود، اکانت کالاف خود را ایجاد کنید. یکی از این گزینه‌ها، ایجاد اکانت با فیسبوک است. با استفاده از این امکان شما می‌توانید تمامی اطلاعات و پیشرفت‌های خود را در اکانت فیسبوک خود ذخیره کنید.

از طریق این گزینه همچنین می‌توانید با چند دستگاه به صورت همزمان وارد بازی شوید و تمامی تغییرات را در اکانت‌ها همگام سازی کنید. حال اگر از قبل در فیسبوک حساب کاربری دارید، می‌توانید آن را به بازی کالاف دیوتی متصل کنید. برای این کار باید پس از نصب بازی وارد بازی شوید و روی گزینه آبی رنگ ثبت نام با فیسبوک کلیک کنید.

در ادامه اگر نرم افزار فیسبوک روی تلفن همراه شما نصب شده باشد، نیازی نیست اطلاعات اکانت خود را وارد کنید ولی در غیر این صورت باید در فیسبوک ثبت نام کرده و سپس نام کاربری و رمز خود را وارد کنید تا اکانت بازی روی فیسبوک ذخیره شود.

همچنین اگر به سری بازی‌های اکشن و ماجراجویی علاقه دارید، به راحتی می‌توانید از طریق سایت ورم گیم، اقدام به تهیه اکانت قانونی Red Dead 2 با مناسب‌ترین قیمت کرده و یکی از بهترین بازی‌های اکشن و ماجراجویی تاریخ گیم را تجربه کنید!

بازیابی اکانت کالاف از طریق سایت اکتیویژن

یکی دیگر از روش‌های ساخت اکانت بازی در کالاف که در صفحه ورود وجود دارد، گزینه ثبت نام از طریق اکتیویژن است. شما می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سایت اکتیویژن اکانت بازی خود را ذخیره کنید. حال اگر در گذشته برای خود چنین اکانت ایجاد کرده‌اید، می‌توانید تمامی تغییرات و پیشرفت‌هایی را که در بازی داشته‌اید، در این حساب ذخیره کنید و در صورت ورود مجدد به بازی تنها کافی است نام کاربری و رمز خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری کالاف خود شوید.

برای بازگردانی اکانت بازی از طریق اکتیویژن شما باید در صفحه ابتدایی ورود به بازی، روی گزینه call of duty کلیک کرده و ایمیل و رمز عبور خود را که قبلا وارد کرده‌اید را، ثبت کنید و در نهایت گزینه زرد رنگ sign in now را لمس کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید روی گزینه فراموشی رمز کلیک کرده و لینک تغییر رمز را از طریق ایمیل خود دریافت کنید. با ورود به این لینک می‌توانید رمز جدید اکانت خود را ایجاد کنید. البته توجه داشته باشید برای ادامه مراحل ثبت نام در این بخش نیاز به ابزار تغییر آی پی خواهید داشت.

البته اگر می‌خواهید اکانت بازی جی تی ای وی را با مناسب‌ترین قیمت و به صورت قانونی تهیه کنید، همین الان از طریق فروشگاه worm game نسبت به خرید اکانت قانونی GTA V اقدام کنید.


بازگردانی اکانت حساب کاربری مهمان Guest

اگر از طریق گزینه مهمان یا Guest وارد بازی کالا دیوتی موبایل شده‌اید و اطلاعات و تغییرات حساب کاربری شما ذخیره نشده باشند، بازگردانی اکانت کالاف دیوتی برای شما کار سخت و دشواری است. البته زمانی که از طریق این گزینه وارد بازی می‌شوید، یک اخطار از طریق بازی در خصوص امکان از دست رفتن تمامی اطلاعات اکانت برای شما ارسال می‌شود و به شما پیشنهاد می‌شود که اکانت بازی خود را به فیسبوک یا سایت اکتیویژن متصل کنید.

حال در صورتی که به هر دلیلی از طریق اکانت مهمان وارد بازی شده‌اید و حساب کاربری خود را از دست داده‌اید، باید با پشتیبانی اکتیویژن ارتباط برقرار کنید تا مشکل پیش آمده را بررسی و رفع کند. برای این کار باید وارد سایت رسمی کالاف دیوتی موبایل شوید و وارد بخش پشتیبانی و سوالات متداول شوید. در این بخش مشکل پیش آمده خود را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید درخواست بازیابی اکانت خود را ثبت کنید باید در سایت اکتیویژن یک حساب کاربری داشته باشید.

حال اگر حساب کاربری در سایت اکتیویژن ندارید باید یک اکانت و حساب کاربری موقت برای خود ایجاد کنید. در متن پیام خود به پشتیبانی اکتیویژن بهتر است برای سریع‌تر شدن روند کار، اطلاعات کامل حساب کاربری خود را وارد نمایید. همچنین شما می‌توانید از این طریق فایل‌های obb بازی را آپلود کرده و حساب کاربری مهمان را سریع‌تر و راحت‌تر بازیابی کنید. البته در هر صورت امکان کسب موفقیت در روش‌های گفته شده بسیار پایین است. همچنین باید اضافه کرد که اگر به سری بازی‌های کالاف دیوتی علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به فروشگاه ورم گیم بزنید.

بازیابی اکانت هک شده کالاف

وب‌سایت اکتیویژن همچنین یک روش اختصاصی برای بازیابی اکانت هک شده کالاف دیوتی در اختیار کاربران قرار داده است. برای این کار می‌توانید وارد بخش پشتیبانی سایت اکتیویژن شده و سپس روی گزینه بازیابی اکانت کلیک کرده و به ترتیب مراحل زیر را طی کنید.

  1. اگر حساب کاربری اکتیویژن شما به پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و... متصل است، روی گزینه مربوط در پایین صفحه کلیک کنید. با کلیک بر روی گزینه مربوط، اطلاعات مرتبط به حساب کاربری انتخاب شده برای شما نمایش داده می‌شوند. پس از اینکه اطلاعات اکانت خود را وارد کردید، مراحل بازیابی اکانت بازی آغاز می‌شود.

  2. اگر حساب کاربری شما به هیچ کدام از گزینه‌های مرتبط متصل نشده باشد، باید روی گزینه خاکستری رنگ I don't have any account linked کلیک کنید.

  3. در ادامه مراحل، دو گزینه نمایش داده می‌شوند که باید یکی از آنها را انتخاب کنید. شما باید طبق دستورالعمل‌های داده شده گزینه‌ها را تکمیل کنید تا در نهایت بتوانید با موفقیت اکانت خود را بازیابی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین