شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
کد خبر: 88937
تاریخ انتشار: 1402/04/11 06:49

معرفی هتل های رم، از لوکس تا اقتصادی

رم شاید یک شهر باستانی باشد، اما هتل‌های آن کاملا به‌روزاند. هتل‌های این شهر ترکیبی رنگارنگ و شگفت‌انگیز از طراحی‌‌های ایتالیایی خاص، تجملات و بازتاب فرهنگ مردم شهر هستند. 
معرفی هتل های رم، از لوکس تا اقتصادی

انتخاب یک هتل مناسب می‌تواند تجربه سفرتان به رم را جذاب‌تر کند. رم یکی از توریستی‌ترین شهرهای اروپا محسوب می‌شود و هر سال میلیون‌ها گردشگر از این شهر بازدید می‌کنند. رم به‌طور کلی شهر گرانی نیست، اما برای سفر به آن باید بودجه خوبی را در نظر بگیرید. این شهر برای هر سلیقه با هر سطح بودجه‌ای، ده‌ها هتل و اقامتگاه برای ارائه دارد. به همین خاطر، از نظر پیداکردن اقامتگاه مناسب دچار مشکل نمی‌شوید. در این مطلب چند مورد از بهترین هتل های رم را متناسب با هر بودجه‌ای معرفی می‌کنیم.

آشنایی با هتل‌های شهر رم

از پایتخت ایتالیا صحبت می‌کنیم. شهری که به تاریخ و فرهنگ چند هزار ساله معروف است. به هر کدام از هتل‌های این شهر که وارد شوید، نشانی از فرهنگ جذاب ایتالیایی را خواهید دید. هتل‌هایی را که در ادامه معرفی می‌کنیم، در چهار دسته فوق گران، گران، متوسط و ارزان دسته‌بندی کرده‌ایم.
 

هتل‌های فوق گران رم

این دسته از هتل‌ها معنای لوکس و تجملات را بازتعریف کرده‌اند. اگر حاضرید برای هر شب اقامت چند هزار یورو خرج کنید، این بخش برای شما مناسب است. این هتل‌ها مجلل‌ترین و شیک‌ترین جاهایی هستند که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید. از دیدن ستاره‌های بزرگ سینما و موسیقی در این هتل‌ها شگفت‌زده نشوید؛ چراکه احتمالا تعداد زیادی از آن‌ها را در این هتل‌ها خواهید دید. قیمت اتاق‌های این هتل‌ها تقریبا از شبی 650 دلار شروع می‌شود. البته بیشتر از هتل‌ها سوئیت‌هایی دارند که قیمتشان به 30 هزار دلار هم می‌رسد!

  1. هتل De Russie

از لحظه‌ای که کارمندان هتل شما را به سالن اصلی راهنمایی می‌کنند، فضای کلاسیک آن با طراحی‌های دقیق و رنگ‌های روشن شما را جوری جذب می‌کنند که مطمئن می‌شوید که بهترین هتل شهر را انتخاب کرده‌اید. این هتل در عین آن‌که در مرکز شهر و نزدیک به بهترین مراکز خرید شهر قرار گرفته است، فضای بسیار دنج و آرامش‌بخشی دارد. اگر توان مالی حضور در چنین هتلی را دارید، حتما در هتل د روسی اقامت کنید.

  1. هتل De La Ville

با کمی تحقیق متوجه شدیم که صاحبان هتل د روسی، دومین هتل لوکس رم را هم در اختیار دارند! هتل د لا ویل هم همان سبک کلاسیک را دارد. اتاق‌های این هتل کمی بزرگ‌تر از هتل قبلی هستند، اما فضای بیرون اتاق‌ها کمی محدودتر است. سوئیت بزرگ د لا ویل یکی از شگفت‌انگیزترین سوئیت‌ها در تمام رم است. زیبایی و شکوه این دو هتل را نمی‌توانیم با هیچ کلمه‌ای توصیف کنیم. کسانی که در این هتل‌ها اقامت می‌کنند، احتمالا دلشان نمی‌خواهد که هیچوقت آن‌جا را ترک کنند. چند هتل هم‌سطح با این دو مورد در رم وجود دارند که دیگر آن‌ها را معرفی نمی‌کنیم.

هتل‌های گران رم

هتل‌های فوق گران این شهر احتمالا تنها مناسب تاجران بزرگ، شاهزاده‌ها و افرادی مثل بنیان‌گذاران گوگل باشد. اما آن دسته از هتل های رم که در رده «گران» قرار می‌گیرند، مناسب افرادی با شغل‌های عادی‌تر مثل پزشکان و وکلا است. قیمت این هتل‌ها با این‌که به‌سرعت تغییر می‌کنند، رقمی بین 350 تا 650 دلار برای هر شب می‌شود.

  1. هتل Eitch Boroomini Palazzo Pamphilj

اگر به دنبال یک تجربه نزدیک به روم باستان هستید، به این هتل بروید. این هتل در کنار یک کلیسای باروک قرن هفدهمی مشرف به Piazza Navona ساخته شده است. اتاق‌های این هتل بسیار شیک و مجلل هستند و تزئینات باستانی هم در آن‌ها به کار برده‌اند. همچنین رستوران و بار این روی پشت ‌بام این هتل از بهترین‌ها در کل رم است.

  1. هتل Grand Hotel de la Minerve

این هتل درست در گوشه جنوب شرقی پانتئون قرار دارد. گراند هتل به خاطر اتاق‌های مجلل و بزرگ، خدمات درجه یک، بار و رستوران شگفت‌انگیزش مشهور است. گراند هتل در منطقه‌ای آرام و نزدیک به خیلی از جاذبه‌های شهر قرار دارد.
 

  1. هتل Singer Palace Hotel

هتل شگفت‌انگیز سینگر پالاس به‌تازگی افتتاح شده است و در آن سبک طراحی ایتالیایی و رومی را ترکیب کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های جالب این هتل، پلکان شناورش است که باید خودتان آن را ببینید. این هتل به اندازه جایی مانند د روسی خوب و کامل است، اما قیمت پایین‌تری دارد.

هتل‌های میان‌رده رم

شاید فکر کنید اقامت در این دسته از هتل های رم بسیار ساده است اما، باید بگوییم که قیمت اتاق‌های این هتل‌ها اصلا پایین نیست. رم شهر گرانی نیست اما گاهی اوقات هتل‌های آن بیش‌از اندازه جیب گردشگران را خالی می‌کنند. این گروه از هتل‌ها بسیار زیبا و راحت هست و اقامت در آن‌ها حس خوبی به شما می‌دهد. اما اصلا نمی‌توانیم بگوییم که قیمت‌هایشان پایین است. ما در این بخش آن هتل‌های میان‌رده‌ای را معرفی می‌کنیم که نسبت به کیفیتشان قیمت بسیار مناسبی دارند. قیمت این هتل‌ها بین 225 تا 350 دلار است.

  1. هتل Valadier

این هتل واقعا دوست‌داشتنی است؛ چراکه در یک منطقه عالی قرار دارد و قیمت‌هایش به نسبت خدمات، بسیار عالی هستند. طراحی این هتل تلفیقی از معماری آمریکایی دهه 20 و 30 و همین‌طور رگه‌های از طراحی کلاسیک رومی است. داخل اتاق‌های این هتل اشیا عتیقه و تابلوهای نقاشی بسیار زیبا وجود دارد.
 

  1. هتل Barocco

باروکو یک هتل عالی با اتاق‌های بزرگ و راحت و قیمت‌های عالی است. به همین دلیل، انتخاب باروکو برای اقامت اصلا کار سختی نیست. البته ترافیک خیابان و صدای خودروها شاید کمی اذیت‌کننده باشد، اما می‌توانید با آن کنار بیایید. این هتل در نزدیکی پله‌های اسپانیایی است و اطراف آن چندین رستوران خوب وجود دارد.

هتل‌های ارزان رم

ما هتل‌های ضعیف را که فقط قیمت پایینی دارند، معرفی نمی‌کنیم. اما چند گزینه مناسب و تمییز در رم وجود دارند. البته توقع زیادی از آن‌ها نداشته باشید. اگر شما فردی سخت‌گیر نیستید و یا بودجه‌تان بسیار محدود است، این هتل‌ها می‌‌توانند جای قابل قبولی باشند. قیمت این دسته از هتل های رم بین 125 تا 200 دلار است.

  1. هتل Monti Palace

قیمت‌های این هتل بسیار خوب است و امکانات به‌روز دارد. از نظر نظافت هم واقعا نمره خوبی می‌گیرد. موقعیت مکانی این هتل هم بسیار خوب است. مونتی محله بسیار خوبی با کلی رستوران، بار و تفریحات گوناگون است. با اقامت در این هتل فقط چند قدم تا کولوسئوم و دیگر بناهای تاریخی فاصله خواهید داشت.

  1. هتل Coronari Palace Rome

این هتل واقعا تمیز، راحت و ارزان است. اگر بودجه خیلی محدودی دارید و برای ماه عسل به رم نمی‌روید، این هتل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. طراحی هتل دقیق، ساده و دوست‌داشتنی است با توجه به قیمت پایینش، خوب به جزئیات توجه کرده‌اند.

هتل های رم را از فلای تودی رزرو کنید

اگر قصد سفر به رم را دارید، بهتان پیشنهاد می‌کنیم که کار رزرو هتل و خرید خدمات سفرتان را از طریق سایت فلای تودی انجام دهید. فلای تودی امکان رزرو بیش‌از 450 هزار هتل در سراسر جهان از جمله شهر رم را فراهم کرده است. همچنین می‌توانید بلیط چارتر سفر به این شهر را با ارزان‌ترین قیمت از فلای تودی بخرید. این سایت تمام بلیط‌های موجود برای سفر به رم از همه ایرلاین‌ها را در کنار هم به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه این بلیط‌ها، بهترین و ارزان‌ترین گزینه را انتخاب و به‌سادگی آن را خریداری کنید. به غیر از امکان رزرو هتل های رم و خرید بلیط پرواز، امکان خرید سایر خدمات سفر با تخفیف ویژه برایتان فراهم است. از جمله آن خدمات می‌توانیم به خرید ویزا، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و خدمات تشریفات اشاره کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mxzjb