-

شرکت بازرگانی آوان سپهر آمیتیس وارد کننده انواع استخر پیش ساخته

شرکت بازرگانی آوان سپهر آمیتیس وارد کننده انواع استخر پیش ساخته

این شرکت فعالیت رسمی چندین ساله خود را در زمینه واردات و پخش انواع استخر پیش ساخته در ایران به طور مستمر داشته و سعی در عرضه این محصول از برند جهانی اینتکس با قیمت های بسیار رقابتی دارد. در این مقاله سعی در توضیحاتی برای معرفی انواع این کالا به شما علاقه مندان داریم.

شرکت بازرگانی آوان سپهر آمیتیس انواع مختلفی از این استخر ها را از کارخانه و برند معتبر جهانی اینتکس به بازار ایران وارد کرده که از جمله آن ها میتوان به مدل های زیر اشاره کرد:

استخر پیش ساخته بادی

استخر پیش ساخته فریم دار

استخر پیش ساخته فایبر گلاس

استخر پیش ساخته بادی

هر کدام از این استخر ها ابعاد مختلفی دارند و همینطور مزیت های متفاوتی که باعث شده تا نیاز تمامی سنین و سلیقه ها را برطرف کنند. به طور مثال افرادی که دنبال قیمت ارزان تر هستند میتوانند از استخر های بادی یا همان لبه باد شو ها خریداری کنند، این مدل استخر های پیش ساخته علاوه بر قیمت ارزان تر، نصب سریع و بدون درد سر تری هم دارند که به همین علت به استخر های ایزی ست (نصب راحت) معروفند، کافیست لبه بادی این استخر را با استفاده از یک پمپ باد اینتکس، باد کرده و شلنگ آب را داخل آن بیاندازید. فقط به شکل دایره تولید میشوند و از ابعادی با قطر 244 سانتی متر تا 549 سانتی متری تولید شده اند.

استخر پیش ساخته فریمی

همانطور که از نام استخر پیش ساخته فریم دار مشخص است، یک فریم آهنی دور تا دور استخر همچون یک پایه نصب است و کار آن نگه داشتن بدنه اصلی استخر است که از همان پی وی سی با الیاف نخ ابریشمی مصنوعی است که مقاومت نسبتا بالایی نیز دارد. به دلیل داشتن همین فریم، قیمت این استخر گران تر از مدل بادی است و نصب آن مقداری زمان بر تر است. سایز های بزرگ این استخر توسط نصاب اینتکس نصب میشود که البته به خریدار آموزش داده میشود تا در دفعات بعدی بدون نیاز به نصاب این کار انجام گیرد. این استخر هم به شکل دایره و هم مستطیل تولید میشود که ابعاد آن در دایره ای ها از قطر 244 سانتی متر تا 732 سانتی متر است و در مستطیلی ها از طول 220 سانتی متر تا 975 سانتی متر میباشد.

استخر پیش ساخته فایبر گلاس

مدل فایبر گلاس فقط دو ابعاد دارد که هر دو چند ضلعی دایره ای هستند، یکی با قطر 478 سانتی متر و دیگری با قطر 549 سانتی متر میباشد. بهترین استخر پیش ساخته در مقاومت به شما میایند چرا که دو لایه هستند. لایه اول یک استخر فریمی و لایه دوم یک فایبر گلاسی که بصورت تکه تکه روی یکدیگر سوار است. حتما و قطعا برای نصب این استخر ها باید از نصاب های شرکت اینتکس استفاده کنید و برای نصب اولیه آموزش های لازم را بگیرید.

امید است مطالب فوق راهنمایی کوتاهی برای علاقه مندان به محصولات پیش ساخته به خصوص استخر بوده باشد.

برچسب ها : استخر پیش ساخته,استخر پیش ساخته اینتکس,شرکت آوان سپهر آمیتیس

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین