پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 19182
تاریخ انتشار: 1401/06/01 03:23

نرم‌افزار crm کاربردی همیار فروش

از زمان‌های گذشته تا به امروز ارتباط مؤثر و همیشگی با مشتری یکی از روش‌های مهم جذب مشتری، افزایش فروش و رونق کسب و کارهای مختلف است. بر همین اساس بسیاری از مراکز و مؤسسات اقدام به طراحی انواع نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری نموده‌اند.

 

نرم‌افزار crm کاربردی همیار فروش

 

 

تا ضمن ایجاد یک تعامل نزدیک با کاربران، صاحبان مشاغل بتوانند کالا و خدمات خود را راحت‌تر به دست مصرف‌کنندگان برسانند. نرم‌افزارcrm یکی از برنامه‌های کاربردی با عملکرد مطلوب جهت مدیریت برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان در بسیاری از کسب و کارهای امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربران نیز از نحوه عملکرد و ارائه خدمات این نرم‌افزار فاکتور و ارتباط با مشتری رضایت کامل دارند و استفاده از این نرم‌افزار را به سایر برنامه‌های موجود ترجیح می‌دهند. بر همین اساس در این بخش سعی داریم شما را با بعضی از نکات مهم در رابطه با نرم‌افزار crm و نحوه عملکرد آن آشنا سازیم.

نرم‌افزار crm چیست؟

در دنیای امروز بسیاری از مشاغل با مشکلاتی نظیر عملکرد ناکارآمد سیستم صدور فاکتور، ارائه گزارشات غیر‌قابل اعتماد و ارتباط نامطلوب با مشتریان هستند و به همین سبب روی به استفاده از نرم‌افزار کاربردی crm می‌آورند. در این‌خصوص به مجموعه کاملی از ابزارها که به‌واسطه ایجاد روابط بلند‌مدت و حفظ ارتباط مستمر با مشتری، سازمان‌ها، مؤسسات و غیره موجب توسعه و رونق کسب و کارهای مختلف می‌شوند، نرم‌افزار crm می‌گویند.

در این نرم‌افزار گردآوری اطلاعات و ذخیره‌سازی آنها در یک پایگاه داده‌ای یکپارچه و مسنجم صورت می‌گیرد و از این‌رو صاحبان مشاغل و مشتریان دسترسی راحت‌تر و سریع‌تری به این اطلاعات دارند. علاوه بر این با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب و خرید انواع کالا و خدمات استفاده می‌کنند و همین امر موجب افزایش رضایت مصرف‌کنندگان در سال‌های اخیر شده است.

خاطر نشان می‌شود که این موارد تنها بخشی از کاربردهای نرم‌افزار مدریت ارتباط با مشتری (crm) هستند. به دلیل اینکه استفاده از این نرم‌افزار فاکتور مزایای فراوانی را برای کسب و کارهای گوناگون به همراه دارد و جهت بازاریابی، فروش و ارائه سایر خدمات به مشتریان و تیم‌های مختلف از این نرم‌افزار به‌عنوان مناسب‌ترین همیارفروش استفاده می‌کنند. در صورتی‌که کسب و کارتان با مشکل مواجه شده و آن‌طور که باید و شاید نمی‌توانید با مشتریان ارتباط برقرار کنید، پیشنهاد می‌کنیم نرم‌افزار crm را برای گذر از این مشکلات و دستیابی به درآمد بیشتر انتخاب نمایید؛ زیرا این نرم‌افزار امتحان خود را پس داده و قطعاً با عملکرد مطلوب و قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد می‌تواند مشکلات بازاریابی و فروش کلیه مشاغل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف سازد.

عدم استفاده از نرم‌افزار CRM چه مشکلاتی را به همراه دارد؟

اکنون که مفهوم نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (crm) فرا گرفتید، زمان آن فرا رسیده تا با مشکلاتی که عدم استفاده از این برنامه کاربردی همیار فروش به‌وجود می‌آورد، نیز آشنا شوید. در این راستا عدم استفاده از نرم‌افزار فاکتور crm یا بکارگیری نامطلوب آن یک‌سری مشکلات را برای صاحبان مشاغل و مشتریان آنها ایجاد می‌کند. تا جایی‌که در روند بازاریابی، فروش و همچنین ایجاد تعامل با مشتریان نیز شاهد بروز اختلالات متعدد خواهیم بود. بعضی از اصلی‌ترین و متداول‌ترین مشکلات عدم استفاده از نرم‌افزار سی آر ام در مشاغل به شرح زیر عبارت است از:

* کارهای تکراری و خسته‌کننده در طول روز و هفته موجب نارضایتی پرسنل و بعضاً ترک کار توسط آنها می‌شود. طبق تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده که عامل اصلی عدم رضایت کارمندان از نحوه انجام فعالیت‌های روزانه و خسته‌کننده بودن کار با عدم مدیریت صحیح و جامع در زمینه بازاریابی، فروش و ارتباط با مشتریان ارتباط مستقیم دارد. از این‌رو استفاده از نرم‌افزار crm تا حد زیادی می‌تواند این مشکلات را برطرف نماید و موجب رضایت همیشگی پرسنل و مشتریان شود.

* ایجاد مشکل در بخش‌های مختلف کسب و کار

* ضعف شدید در همکاری تیمی و عدم پاسخگویی سریع و به‌موقع به مشتریان

* عدم پیگیری دستورکارهای فردی و گروهی توسط مدیریت

* اجرای نامطلوب فرآیندهای بازاریابی و فروش انواع کالا و خدمات

* مشخص نبودن میزان تأثیر و بازخورد تبلیغات

* پراکنده شدن اطلاعات در سطح سازمان و عدم توانایی در جلوگیری از این موضوع

* از دست رفتن فرصت‌های فروش و کاهش بهره‌وری سیستم‌های بازاریابی و فروش

 

امکانات اصلی نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (crm)

نرم‌افزار crm جهت جلوگیری از بروز این قبیل مشکلات و ایجاد یک نظم و هماهنگی مستمر در مشاغل امکانات متعددی را برای کاربران فراهم کرده است. تا با استفاده از این امکانات صاحبان مشاغل بهتر بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و کسب و کارشان را گسترش دهند. بعضی از اصلی‌ترین امکانات نرم‌افزار پرکاربرد همیار فروش crm به قرار زیر است:

1- ثبت اطلاعات مشتریان و دسته بندی آنها

در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (crm) کلیه اطلاعات مشتری اعم از مشخصات فردی، مکالمات، مکاتبات، اسناد و سایر داده های موردنیاز ذخیره‌سازی می‌شود. علاوه بر این اطلاعات مشتریان در دسته‌بندی‌های مختلف قرار داده شده و این امر موجب تسریع فرآیند جستجو و دسترسی به اطلاعات کاربران گردیده است.

2- اتوماسیون بازاریابی و فروش

با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی نرم‌افزار crm بازاریابی و فروش انواع کالا و خدمات است، در این نرم‌افزار با استفاده از قابلیت بازاریابی و فروش کلیه مراحل از ابتدا یعنی یافتن مشتری، پیگیری درخواست، صدور فاکتور و ارائه محصول یا خدمات به کاربران صورت می‌گیرد.

3- اتوماسیون پشتیبانی و خدمات پس از فروش

یکی از خواسته‌های اصلی و همیشگی مشتریان بهره‌مندی از سیستم پشتیبانی شبانه‌روزی و خدمات پس از فروش است. در این راستا نرم‌افزار فاکتور crm زمینه برای کلیه کاربران خود قابلیت منحصر‌به‌فرد و پرکاربرد پشتیبانی و خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است. در واقع می‌توان گفت یکی از دلایل محبوبیت این نرم‌افزار و استقبال روز افزون از آن در بین صاحبان مشاغل مختلف برخورداری از یک سیستم پشتیبانی بهینه و 24 ساعته است.

البته امکانات این نرم‌افزار به اینجا ختم نمی‌شود و امکانات مختلف دیگری نظیر مدیریت انبار محصولات و خدمات، مدیریت پروژه، اتوماسیون گردش کار، مدیریت ارجاع و یادآوری کارها، وب فرم‌ها و غیره در نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (crm) وجود دارد.

سخن پایانی

نرم‌افزار crm به لحاظ برخورداری از امکانات و مزایای منحصر‌به‌فرد تا حد قابل توجهی توانسته نیازی بسیاری از مشاغل مختلف را در زمینه ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش برطرف سازد. شما نیز جهت ایجاد یک تحول اساسی و رونق در کسب و کارتان می‌توانید از این نرم‌افزار همیار فروش استفاده کنید. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت دارید؛ تنها کافیست این نرم‌افزار را تهیه نموده و با استفاده از قابلیت‌های آن به اهداف خود در زمینه افزایش مشتری و دستیابی به درآمد بیشتر دست پیدا کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4j5jwp