پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 18607
تاریخ انتشار: 1401/05/05 01:28

مزایای خرید بی واسطه محصولات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر

مصرف کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریکی همواره این دغدغه را دارند که به محصولات اورجینال و باکیفیت برند اشنایدر دسترسی داشته باشند.

مزایای خرید بی واسطه محصولات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر

مصرف کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریکی همواره این دغدغه را دارند که به محصولات اورجینال و باکیفیت برند اشنایدر دسترسی داشته باشند. دلیل محبوبیت محصولات این برند فرانسوی قابلیت‌ها و کیفیت بالای آن‌هاست. شرکت اشنایدر الکتریک یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات الکترونیک در جهان است که محصولات آن از طریق نمایندگی‌های معتبر در تمام کشورهای جهان ارائه می‌شود. بهترین روش برای تهیه تجهیزات الکتریکی اورجینال این برند مراجعه به نمایندگی اشنایدر است. زیرا بسیاری از فروشگاه‌های عرضه کننده این محصولات اجناس تقلبی و بی‌کیفیت را با قیمت بسیار گران بین مشتریان توزیع می‌کنند. در این مقاله قصد داریم درباره محصولات اشنایدر الکتریک و مزایای خرید بی واسطه از نمایندگی اشنایدر توضیح دهیم و در انتها بهترین نمایندگی وارد کننده محصولات این برند در ایران را معرفی کنیم.

معرفی برند اشنایدر و دلیل تقاضای بالای محصولات این برند

شرکت schneider برای اولین بار در قرن نوزدهم میلادی توسط دو برابر فرانسوی فعالیت حرفه‌ای و رسمی خود در زمینه تولید محصولاتی مانند ماشین آلات سنگین مورد نیاز در صنعت کشتی سازی، صنایع فولاد و آهن آغاز کرد. این دو برادر بعد از مدتی پس از ورود به قرن بیستم و در سال 1919 میلادی با یک شرکت آلمانی به نام وستینگهاوس آشنا شدند و سپس زمینه فعالیت خود را تغییر داده و به تولید تجهیزات الکتریکی و موتورهای الکتریکی جهت استفاده در لوکوموتیو‌ها و نیروگاه‌های برقی پرداختند. این شرکت پویا و فعال هم اکنون به عنوان یک از برترین شرکت‌های پیشگام جهان در صنعت برق و تولید و طراحی بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم و تجهیزات برقی به شمار می‌رود‌. تعداد برندهایی که در حوزه تولید محصولات و تجهیزات الکتریکی در ایران و سایر کشورهای خارجی مشغول فعالیت هستند، کم نیست. اما شرکت اشنایدر با توجه به بالا بودن کیفیت محصولات و قابلیت‌های منحصر به فرد آن‌ها در بین همه مردم، فروشندگان و مصرف‌کنندگان این تجهیزات مورد تایید است و تقاضا برای خرید محصولاتی با این برند همواره بالاست. مسئولان و مدیران شرکت schneider برای توسعه و گسترش فروش و تعداد مشتریان خود در سراسر دنیا از جمله‌های کشورهای واقع در خاورمیانه در اکثر کشورها دارای نمایندگی اشنایدر هستند.

نمایندگی اشنایدر چیست و چه وظیفه‌ای دارد؟

به قراردادی که بین شرکت نماینده و برند اشنایدر الکتریک امضا می‌شود و به واسطه این قرارداد شرکت نماینده فعالیت‌های خود را با نام این برند انجام می‌دهد، نمایندگی اشنایدر گفته می‌شود. این برند معروف در بیشتر از صد کشور جهان نمایندگی فعال دارد و نمایندگی‌های آن تولید و توزیع قطعات و تجهیزات برقی مورد نیاز صنایع مختلف را عهده دار شده است. تعداد کارمندان این شرکت بیش از 135 هزار نفر می‌باشد. به عنوان مثال در کشور لهستان محصولاتی مانند آندر ولتاژ کلید اتوماتیک و رله شانت این برند تولید می‌شود، در کشور جمهوری چک قطعات کنتاکتورهای خازنی، در کشور ایران قطعه کلید مینیاتوری و در سایر کشورها محصولات دیگر این برند تولید می‌شوند. محصولات برند اشنایدر عبارتند از: اتوماسیون صنعتی، بی متال، پرشر سوییچ، رله ضربه‌ای و محافظ جان، رله‌های کنترلی، کلید اتوماتیک، کلید هوایی اشنایدر، کلید اتوماتیک فیکس، سافت استارتر، کلید حرارتی، بی متال، لوازم اندازه‌گیری، میکرو سوئیچ، کلید میناتوری و غیره. تنوع و کیفیت محصولات این برند آن را بین 500 شرکت نمونه جهان قرار داده است. محصولات اشنایدر الکتریک کاربردهای گسترده‌ای دارند و در صنایع مختلفی مانند صنعت آب و فاضلاب، صنعت ساختمان، صنایع نفت و گاز استفاده می‌شود.

 

اولین نمایندگی اشنایدر در ایران در چه سالی راه‌اندازی شد؟

اولین نمایندگی اشنایدر در ایران که از سال 1354 راه‌اندازی شد، شرکت تله مکانیک نام داشت. این شرکت با واردات محصولات این برند وظیفه فروش و توزیع این محصولات را عهده‌دار شد‌. در سال 1379 نیز اولین کارخانه اشنایدر الکتریک در ایران و شهر کرج برای مونتاژ و تولید محصولات این شرکت مانند کلیدهای مینیاتوری تاسیس گردید تا محصولات را از طریق نمایندگی به دست فروشندگان و مصرف کنندگان ایرانی برساند‌.

خرید بی واسطه محصولات از نمایندگی اشنایدر چه مزایایی دارد؟

خرید مستقیم و بدون واسطه محصولات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر همواره توصیه می‌شود. زیرا این نوع خرید مزایای زیادی به همراه دارد که شامل موارد زیر است.

  • خرید محصولات اصل و اورجینال از نمایندگی

در تمام کشورهای دنیا از جمله ایران همواره افرادی سودجو هستند که با تولید و توزیع کالای تقلبی و قاچاق و فروش آن‌ها به جای کالاهای اصل برندهای معتبری همچون اشنایدر قصد فریب مشتریان را دارند. آن‌ها محصولات تقلبی را با قیمت گران عرضه می‌کنند. برای جلوگیری از رسیدن افراد سودجو به خواسته‌هایشان بهترین راهکار خرید محصولات متنوع و اصل از نمایندگی اشنایدر است. با این کار رنجیره توزیع محصولات تقلبی قطع خواهد شد.

  • خرید محصولات الکتریکی با قیمت ارزان‌تر

یکی دیگر از مزایای خرید محصولات مورد نیاز مانند کلید هوایی اشنایدر از نمایندگی این است که به دلیل عدم وجود واسطه قیمت ارزان‌تری بابت خرید پرداخت خواهید کرد. فروشگاه‌های دیگر به عنوان واسطه عمل می‌کنند و محصولات این برند را با قیمت گران‌تر به مشتریان می‌فروشند. بنابراین خرید از نمایندگی مقرون به صرفه و اقتصادی‌تر است.

  • امکان خرید محصولات با گارانتی و ضمانت‌نامه

لوازم و تجهیزات برقی از حساسیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل خریداران ترجیح می‌دهند برای تهیه این محصولات به همراه گارانتی و ضمانت نامه به یکیاز نمایندگی‌های معتبر اشنایدر در ایران مراجعه کنند. با خرید محصولاتی دارای ضمانت نامه و گارانتی خیال مشتری راحت‌تر است و نگرانی بابت خراب شدن کالایی که خریداری کرده، ندارد.

  • ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان

ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان یکی دیگر از مزایای خرید از نمایندگی اشنایدر است. خدمات پس از فروش شامل تعمیر یا تعویض قطعات مورد نیاز تجهیزات الکتریکی با این برند می‌باشد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از خدمات پس از فروش تا زمان اعتبار گارانتی و ضمانت نامه امکان‌پذیر است و با پایان اعتبار دیگر نمی‌توان از خدمات پس از فروش به صورت رایگان استفاده کرد.

خرید کلید هوایی اشنایدر از سایت گروه صنعتی اشنایدر الکتریکی

یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت فرانسوی اشنایدر، کلید هوایی اشنایدر است. برای خرید این محصول می‌توانید به سایت یکی از نمایندگی‌های معروف این برند یعنی گروه صنعتی اشنایدر الکتریکی با آدرس اینترنتی https://schneiderelectricity.ir/ مراجعه کنید. این شرکت سال‌هایت که به عنوان نمایندگی اشنایدر در زمینه واردات و فروش محصولات این برند مشغول فعالیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت سفارش و خرید از این نمایندگی با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dxzww