شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 18479
تاریخ انتشار: 1401/05/01 23:12

نمایندگی اشنایدر در ایران

اشنایدر یک شرکت بزرگ و چندملیتی فرانسوی است که به‌اختصار SE نیز از آن یاد می‌کنند. این برند درزمینهٔ تجهیزات پسیو شبکه جزء محبوب‌ترین برندها در تمام دنیا است؛ زیرا کیفیت و کارایی فوق‌العاده‌ای دارد. این برند انواع تجهیزات الکترونیک را طراحی و به تولید می‌رساند.

 

اشنایدر یک شرکت بزرگ و چندملیتی فرانسوی است که به‌اختصار SE نیز از آن یاد می‌کنند. این برند درزمینهٔ تجهیزات پسیو شبکه جزء محبوب‌ترین برندها در تمام دنیا است؛ زیرا کیفیت و کارایی فوق‌العاده‌ای دارد. این برند انواع تجهیزات الکترونیک را طراحی و به تولید می‌رساند. در سال ۱۸۳۶ جوزف اشنایدر و آدولف اشنایدر  این شرکت را تأسیس کردند. با داشتن ۲۰۰ سال قدمت برندی قدیمی و به نام در حوزه الکترونیک است. نمایندگی اشنایدر در ۱۰۰ کشور فعال است و حدوداً بیش از ۱۵۰.۰۰۰ نفر نیروی انسانی در شهرهای مختلف دارد. تا به امروز بیشتر از ۲۰.۰۰۰ اختراع مختلف به نام شرکت اشنایدر به ثبت رسیده است.

images_1658301548.png

اشنایدر الکتریک فرانسه

اشنایدر الکتریک، شرکت تجهیزات الکتریکی  فرانسه  که دفتر مرکزی اشنایدر الکتریک در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد. حوزه فعالیت اشنایدر درزمینهٔ تولید تجهیزات الکتریکی، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی است. این شرکت کارخانه‌هایی در قاره‌های مختلف  به‌عنوان نمایندگی اشنایدر به‌منظور بالا بردن بهره‌وری و پیشبرد اهداف بلندمدت و پایدار تأسیس کرده است.  نمایندگی اشنایدر در حال حاضر در بیش از صد کشور در حال فعالیت است؛ در این کارخانه‌ها محصولاتی با نظارت شرکت اصلی و تحت لیسانس  تولید می‌شود. نمایندگی اشنایدر الکتریک به گروه اشنایدر الکتریک مشهور شده‌اند که محصولات درجه اول تولید می‌کنند که تمام آن‌ها تحت لیسانس شرکت اصلی در فرانسه هستند.

برای مثال  کلید حرارتی در فرانسه، کلید اتوماتیک - رله شانت و آندر ولتاژ کلید اتوماتیک  در لهستان و کلید اتوماتیک غیرقابل تنظیم در تایلند، کنتاکت کمکی-  اینورتر یا کنترل دور موتور و  حفاظت جان در هند و اسپانیا و کلید مینیاتوری در ایران تولید می‌شوند. همان‌طور که متوجه شدید نمایندگی اشنایدر در ایران هم برقرار است و با شرکت اصلی همکاری می‌کند. 

در سال 1354  برای اولین بار نمایندگی اشنایدر با تأسیس دفتر تله مکانیک ایران  در کشور ایران حضور پیدا کرد. بعد ازآن نمایندگی اشنایدر در ایران  به طراحی و تولید تجهیزات الکترونیکی پرداخت و توانست اعتماد مشتریان را به علت  کیفیت بالای محصولات به دست آورد و روند صعودی را در پیش گرفت.

محصولات اشنایدر

همان‌طور که اشاره کردیم شرکت اشنایدر الکتریک در دنیا جزء فعال‌ترین تولیدکنندگان محصولات صنعت برق  است. این شرکت همواره توانسته اعتماد تمام مصرف‌کننده‌های خود را به دست بیاورد. برند اشنایدر الکتریک در حوزهٔ مدیریت مصرف انرژی، برق ساختمان و انرژی‌های تجدید پذیر به‌طور ویژه فعالیت می‌کند. برق صنعتی یکی از شاخه‌های فعالیت اشنایدر الکتریک فرانسه است که محصولات پرکاربرد آن شامل موارد زیر می‌شود:

کلید اتوماتیک،  کلید اتوماتیک فیکس، کلید مینیاتوری، کلید هوایی، بی متال، پاورمتر، کلید جرثقیل، پی آل سی، سنسور، چراغ سیگنال، سافت استارتر، رله، رله کنترل فاز، رله ضربه‌ای کنتاکتور، کلید حرارتی، کلید هوایی اشنایدر، خازن، پوش پاتن، تایمر، اینورتر، محافظ جان، منبع تغذیه، لیمیت سوئیچ، جوی استیک و...

دسته‌بندی محصولات برند اشنایدر

images_1658301565.png

دسته‌بندی کلی محصولات اشنایدر به شرح زیر می‌باشد:

  • کسب‌وکارهای کوچک و مسکونی: برای فراهم آوردن امنیت و آسودگی صاحبان مشاغل کوچک و منازل مسکونی شرکت اشنایدر محصولات زیادی را در این دسته معرفی کرده است. چند نمونه خدمات و محصولات کسب‌وکارهای کوچک و مسکونی شامل: کلید برق، محافظ برق، شارژ خودرو برقی، روشنایی اضطراری، امنیت خانه، هوشمند سازی خانه، ابزار و تجهیزات نصب، اتصالات، تهویه مطبوع،   زیرساخت شبکه و بسیاری موارد دیگر می‌شود.
  • اتوماسیون ساختمان و سیستم‌های کنترل: در این دسته‌بندی به‌منظور ایجاد ساختمان‌های هوشمند ابزارهایی از قبیل: انواع سوپاپ‌ها،  سیستم‌های مدیریت ساختمان، ضد حریق و افزایش امنیت، نرم‌افزارهای مانیتورینگ،  و … تولید می‌شوند.
  • محصولات ولتاژ پایین: در این دسته از محصولات،  ابزارهایی از قبیل قطع کننده‌های PowerPact، قطع کننده‌های MasterPact MTZ و ComPact NSX و خیلی از تجهیزات مشابه که ولتاژ مصرفی آن‌ها کم‌کار می‌کنند قرار دارد.
  • انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی: با فنّاوری‌های جدید و به کمک فتو ولتاییک، از نور خورشید  با استفاده از سلول‌های خورشیدی الکتریسیته تولید می‌کند.  
  • دسترسی به انرژی: این شرکت دسترسی به انرژی را برای جهان راحت‌تر کرد. در حال حاضر جمعیت زیادی در دنیا  هستند که امکان دسترسی به منابع انرژی برای آن‌ها وجود ندارند؛ اما برند اشنایدر با ارائه محصولاتی همچون فانوس خورشیدی یا چراغ‌هایی برای روشنایی خیابان‌ها و … برای حل این مشکل تلاش می‌کند.
  • قدرت بحرانی، خنک‌کننده و رک‌ها: به محفظه‌هایی  که تجهیزات مختلف شبکه مثل کابل‌ها، روتر، سوییچ، پچ‌پنل و… به‌صورت کنار هم درون آن‌ها قرار می‌گیرند رک میگویند. رک‌ها جزء تجهیزات معروف برند اشنایدر است. سیستم‌های خنک‌کننده در بخش دیگرند که کارایی آن‌ها برای کنترل دما است. در این دسته‌بندی بسیاری از متعلقات رک هم  قرار دارند.
  • اتوماسیون صنعتی و کنترل: بخشی از محصولاتی که به فعالیت‌های صنعتی مربوط هستند شامل تجهیزاتی از قبیل  انواع جعبه، کابل‌کشی، رله‌ها، لوازم جانبی، رابط‌ها،  نمایشگرهای صنعتی HMI، محوطه‌سازی، دکمه‌های هماهنگ فشار و سیگنالینگ، انواع ابزارها برای سنجش فشار، دما و چگالی می‌باشند.

کلید هوایی اشنایدر چیست؟

کلید هوایی اشنایدر یا  کلیدهای مدارشکن قدرت هوایی، نوعی کلید قطع کننده در جریان فشار ضعیف است؛ اما معمولاً کلید هوایی اشنایدر در آمپراژ بالا  مورداستفاده قرار می‌گیرد.  کلید هوایی  برای جلوگیری از آسیب دیدن شبکه برق در هنگام اتصال کوتاه که یکی از  خطاهای شبکهٔ برق است، مدار را قطع می‌کند. استفاده از کلید هوایی در مدارهایی که احتمال ایجاد جرقه وجود دارد  مهم و ضروری است. کلید هوایی اشنایدر برخلاف فیوز که بعد از یک‌بار عملکرد نیاز به تعویض دارد و باید جایگزین شود، می‌تواند مجدداً مورداستفاده قرار گیرد. کلید هوایی در دو حالت دستی  و خودکار عمل می‌کند.

images_1658301576.png

سرعت عمل کلید هوایی اشنایدر از کلیدهای دیگر بالاتر است.  قطع و وصل برق، حفاظت شبکه، کاهش ولتاژ و فرکانس، حفاظت موتور و ژنراتور، افزایش و ثبت خطاها، رویدادها و هشدارهای مهم، اندازه‌گیری بسیاری از پارامترهای شبکه و... از کاربردهای کلید هوایی اشنایدر است.

نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

ارائه محصولاتی باکیفیت بالا، متنوع، اورجینال و مطابق با نیاز مشتری یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت اشنایدر الکتریک می‌باشد. صنعت روز نیکان به‌عنوان نمایندگی (اصلی) اشنایدر الکتریک در ایران همواره در تلاش بوده است که با صداقت کاری بالا طیف وسیعی از خدمات فنی و مهندسی را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه کند. تمامی محصولات موجود در صنعت روز نیکان اصل بوده و با هولوگرام شرکت اشنایدر الکتریک عرضه می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی sanatrooz.org از محصولات باکیفیت صنعت روز نیکان بهره‌مند شوید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dxzxp