جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
کد خبر: 16731
تاریخ انتشار: 1401/02/31 02:36

چگونه یک اسباب کشی ارزان داشته باشیم

اسباب کشی هرقدر هم با نظم و برنامه‌ریزی همراه باشد باز هم کار سخت و هزینه بری محسوب می‌شود.

چگونه یک اسباب کشی ارزان داشته باشیم

 یکی از سؤالاتی که در زمان اسباب کشی مطرح می‌شود این است که چه کار‌هایی باید انجام داد که هزینه اسباب کشی ارزان‌تر شود. در این مقاله کوتاه به نکتی اشاره می‌کنیم که به اسباب کشی ارزان کمک می‌کند.

کاهش هزینه اسباب کشی

اسباب کشی ارزان مهمترین هدف در زمان جابه جایی است. با این حال فرآیند اسباب کشی معمولاً با هزینه‌های بالایی همراه است، اما نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها کمک می‌کند تا هزینه کمتری پرداخت کنید. در ادامه با مهمترین نکات اسباب کشی ارزان همراه شما هستیم.

وسایل بدون استفاده را کنار بگذارید

یکی از راه‌های کاهش هزینه اسباب کشی کنار گذاشتن وسایلی است که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید. هرچه حجم اسباب و وسایل شما بیشتر باشد مطمئناً باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. پس اگر احساس می‌کنید برخی از وسایل را نیاز دارید وقت آن رسیده که یا آن‌ها را بفروشید یا به دیگران ببخشید.نمونه ان را بنده در باربری چهاردانگه دیدم که بکارگران اقلام مازاد اهدا شد

انتخاب وسیله نقلیه مناسب

یکی دیگر از روش‌های کاهش هزینه اسباب کشی آن است که وسیله حمل و باربری مناسبی انتخاب کنید. تعداد دفعات حمل بار باید به حداقل برسد، بنابراین اگر فکر می‌کنید با اجاره کردن یک وانت بار و چند بار حمل اثاثیه در مسافتی کوتاه هزینه کمتری پرداخت می‌کنید سخت در اشتباه هستید. بهتر است به دنبال وسیله نقلیه‌ای باشید که بتوان همه اسباب را به صورت یکجا در آن حمل کرد.

فصل و زمان جابه جایی

از جمله مهمترین نکاتی که برای یک اسباب کشی ارزان باید به آن توجه کنید این است که زمان مناسبی را برای اسباب کشی انتخاب کنید. معمولاً فصل تابستان و روز‌های آخر هفته بیشترین هزینه جابه جایی را دارا هستند. پس بهتر است برای یک اسباب کشی ارزان روز‌های اواسط هفته یا اواسط ماه را برای این کار انتخاب کنید. بنابراین اگر می‌خواهید قیمت اسباب کشی خیلی بالا نباشد بهتر است حتی المقدور در روز‌های اول و آخر هفته و یا فصل تابستان که پیک جابه جایی محسوب می‌شود، اسباب کشی نکنید.

حمل اثاثیه با اتوبار‌های معتبر

یکی دیگر از راه‌هایی که برای یک اسباب کشی ارزان می‌توانید به آن فکر کنید، دریافت خدمات از اتوبار‌های معتبر است. این اتوبار‌ها معمولاً قیمت مصوبی برای حمل و نقل دارند و خدمات آن‌ها شامل سرویس دهی در تمام شهر می‌شود. ضمن این که چنین شرکت‌هایی در دسترس هستند و با توجه به تخصص و تجربه‌ای که در زمینه اسباب کشی دارند در انتخاب بهترین وسیله حمل و نقل و چیدمان صحیح و ایمن وسایل کمک بسیاری به شما خواهند کرد. معمولاً چنین اتوبار‌هایی از خدماتی چون بیمه اسباب و وسایل در زمان حمل نیز برخوردار هستند که کار را برای شما بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

برنامه‌ریزی داشته باشید

اگر می‌خواهید اسباب کشی ارزانی داشته باشید باید به خوبی برای این کار برنامه‌ریزی کنید. از بسته‌بندی و جابه جایی وسایل گرفته تا انتخاب تاریخ مناسب اسباب کشی نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق است. اگر برای این کار برنامه‌ریزی داشته باشید می‌توانید با بررسی‌های لازم با یک شرکت حمل و نقل اثاثیه معتبر با تعرفه رقابتی قرارداد بندید و یا با بسته‌بندی اصولی وسایل خود، حجم اثاثیه را تا حد امکان کمتر کنید که بتوان همه وسایل را با یک بار حمل و نقل جابه جا کرد.

از دیگران کمک بگیرید

اگر بتوانید دوستان یا آشنایان خود را در زمان اسباب کشی با خود همراه کنید، می‌توانید در هزینه حمل بار از طبقات تا خودروی مخصوص حمل نیز صرفه‌جویی کنید. بسیاری از وسایل سبک را می‌توانید خودتان حمل کنید، به ویژه اگر آن‌ها را به خوبی بسته‌بندی کرده باشید. به این ترتیب مجبور به پرداخت هزینه زیادی بابت کارگر حمل وسایل نخواهید بود.

به چیدمان صحیح وسایل در ماشین حمل بار دقت کنید

یکی از مهمترین نکاتی که برای حمل اثاثیه ارزان باید به آن توجه کنید، چیدمان صحیح لوازم داخل خودرو است. به این ترتیب می‌توانید وسایل بیشتری را در یک خودرو قرار دهید و تعداد دفعات حمل را کاهش دهید. ضمن این که منظم چیدن وسایل باعث می‌شود که آسیب کمتری به وسایل در زمان حمل و نقل وارد شود.

جمع‌بندی

همانطور که در این مقاله کوتاه اشاره کردیم، نکات بسیار ساده اما مهمی وجود دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند تا حدود زیادی هزینه‌های حمل و نقل را در زمان اسباب کشی و جابه جایی کاهش دهد.و این خود یکی از شرایط باربری درجه یک میباشد

کیفیت فیلر نقش مهمی در نتیجه بخشی آن خواهد داشت، ضمن این که تخصص و مهارت پزشک نیز در این رابطه بیشترین تأثیر را دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dx6xj