دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 89440
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/04/18 10:26
بهترین باربری ایران به ترکیه کدام است ؟

چطور بار و کالا از ایران به ترکیه ارسال کنیم ؟

از آنجایی که بسیاری از هموطنان گرامی در سالهای گذشته به کشور ترکیه مهاجرت کرده اند و این روند نیز به صورت روز افزون ادامه دارد ، نیاز به شرکت های باربری در این حوزه به شدت احساس می شود.
چطور بار و کالا از ایران به ترکیه ارسال کنیم ؟

در این بین ، بسیاری از افرادی که تخصصی در این خصوص ندارند با قصد و نیت سوءاستفاده و کسب درآمد زیاد اقدام به معرفی خود به عنوان شرکت های باربری و حمل و نقل ترکیه مشکلات زیادی برای هموطنان گرامی بوجود آورده اند. 

از همین جهت در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین شرکت های باربری ایران به ترکیه را به شما عزیزان معرفی نمایید تا در اسرع وقت امکان ارسال محموله های خود با ایمنی بالا و با کمترین هزینه را داشته باشید.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار به عنوان برترین و قدیمی ترین شرکت باربری ترکیه به صورت همه روزه امکان ارسال محموله های شما به روش های مناسب و متنوع را فراهم نموده است. آنی بار در اسرع وقت با کمترین هزینه محموله های مختلف را به بهترین نحو ممکن منتقل خواهد نمود.

تیم متخصص مشاوره آنی بار به صورت همه روزه برای ارائه مشاوره حضوری و تلفنی به صورت رایگان آماده همکاری با شما عزیزان خواهد بود . در ادامه این مقاله به بررسی خدمات این مجموعه می پردازیم.

روش های باربری ایران به ترکیه چیست ؟ 

برای باربری ایران به ترکیه روش های متنوعی وجود دارد که انتخاب مناسب ترین روش بر اساس مشاوره با کارشناسان انجام خواهد شد. تیم متخصص آنی بار با بهترین مشاوران در انتخاب روش مناسب برای ارسال محموله های شما به نقاط مختلف ترکیه در کنار شما خواهد بود.

  • ارسال بار به صورت زمینی 
  • حمل دریایی 
  • حمل هوایی 

برای خدمات باربری ایران به ترکیه می بایست بر اساس نوع محموله روش مناسبی را انتخاب نمود . این روش مناسب بر اساس ابعاد ، وزن ، شرایط و نوع محموله مشخص می شود . حمل بار به ترکیه را می توانید با مشاوره حرفه ای کارشناسان مجموعه آنی بار در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام دهید.تماس با شماره 57669-021 به عنوان سامانه مشاوره می تواند بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد.

باربری ایران به ترکیه به صورت زمینی 

بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای ارسال بار و کالا به ترکیه ، حمل و نقل زمینی است . در حمل و نقل زمینی با استفاده از کامیونت های مسقف و یا تریلی های ترانزیت می توانید محموله های خود را به نقاط مختلف ترکیه ارسال کنید. 

در روش حمل و نقل زمینی ، محموله های در همه نقاط کشور قابل بارگیری هستند و انتقال محموله ها نیز حدود 7 روز تا 10 روز زمان خواهد برد. این روش از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه است و امکان انتقال حجم زیادی از محموله و کالا را فراهم می نماید.

 

images_1688897496_64aa87d8de21d.jpg

 

باربری ایران به ترکیه به صورت هوایی

ارسال بار به روش  هوایی بعلت سرعت بالای ارسال از محبوبیت زیادی برخوردار است اما باید توجه داشت که این روش نسبت به دیگر روش های حمل و نقل هزینه بالاتری در بر دارد اما سرعت بسیار بالایی در انتقال محموله ها دارد.

به عنوان مثال شما میخواهید ارسال بار به آنکارا را از تهران انجام دهید ، ابتدا باید بارتان به انبار فرودگاه امام خمینی ارسال شود و سپس بعد از گذشت 1 الی 2 روز بارتان را در فرودگاه آسین‌بوغا ( فرودگاه بین المللی آنکارا ) تحویل بگیرید.

از مزیت های باربری ایران به ترکیه به صورت هوایی می توان به سرعت بالا در ارسال ، امکان ارسال بار در حجم بالا ، ارسال بار به کشور هایی که فاصله زیادی با ما دارند ، ایمنی بالای حمل بار و . . . اشاره کرد.

ارسال تخصصی اثاثیه منزل برای ترکیه

 برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه ، همانطور که گفته شد آنی بار بصورت تخصصی بهترین و ارزانترین خدمات باربری ایران به ترکیه را در اختیار شما قرار میدهد. از زمان عقد قرارداد همراه با ارائه مشاوره کامل و رایگان ، کارشناسان آنی بار برای بررسی اثاثیه شما و نحوه بسته بندی ان در محل شما حاضر خواهند شد.

بر اساس نوع اثاثیه و ابعاد آن ، نوع بسته بندی مشخص خواهد شد و با بهترین ضربه گیر ، سلفون و جعبه های محکم اثاثیه شما بسته بندی خواهند شد.

برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل ، مجموعه آنی بار از کارگران ماهر و آموزش دیده بهره خواهد برد . خدمات اثاث کشی به ترکیه که توسط آنی بار به شما ارائه میشود ، همانند اثاث کشی درون شهری از درب منزل شما انجام خواهد شد و اثاثیه در شهرمورد نظر درب منزل به شما تحویل خواهد شد.

هزینه های گمرکی نیز بر اساس نوع اثاثیه شما مشخص میشود که توسط آنی بار انجام خواهد گرفت.

images_1688897710_64aa88ae9734b.jpg

 

ارسال محموله های تجاری از ایران به ترکیه

تجار محترمی که قصد ارسال بار و محصولات خود به شهر های مختلف ترکیه را دارند ، می توانند پس از دریافت مجوزهای صادراتی خود برای اقدام به حمل زمینی ، دریایی و هوایی از طریق آنی بار نمایند .

علاوه بر محموله های تجاری ، امکان ارسال محموله های صنعتی و دستگاه های تولیدی نیز وجود دارد که توسط آنی بار از طریق مرز به راحتی انجام میگیرد . البته در صورتی که محموله شما ممنوعیت خروج از کشور نداشته باشد .

به عنوان مثال ، در برخی موارد دیده شده است که برای ارسال برخی مواد غذایی مانند شکر ، پنبه ، لبنیات و . .. . . محدودیت صادرات قرار داده شده است. شرکت باربری ترکیه آنی بار بهترین خدمات را با مشاوره کامل ارائه می نماید .

بیمه نامه باربری بین المللی به ترکیه

آنی بار برای باربری ایران به ترکیه بهترین و کامل ترین بیمه نامه را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در هنگام حمل و نقل به روش های زمینی و هوایی و دریایی ، از حفظ سرمایه خود مطمئن باشید .به عنوان مثال ، برای حمل زمینی از ایران به ترکیه علاوه بر بیمه نامه مربوط به کنوانسیون cmr ، آنی بار از بیمه نامه های داخلی نیز برای پوشش محموله شما استفاده می نماید .

 بیمه نامه باربری آنی بار بر اساس نوع بار و ارزش بار مشخص می شود و قابلیت پوشش تا مبالغ بسیار بالا را دارد . بیمه نامه تمامی خطرات و خسارات احتمالی وارده به محموله  را در کمترین زمان ممکن با بیشترین پوشش باربری به شما ارائه می نماید.

برای خدمات باربری ایران به ترکیه به صورت دریایی و هوایی نیز از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده خواهد شد . مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های شما تا 500 میلیون تومان نیز بیمه نامه رایگان ارائه خواهد کرد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی برای انتقال بار و کالا از ایران به ترکیه دارید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا به وبسایت ani-turkiye.ir مراجعه نمایید.


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4pyeyo