جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
کد خبر: 15078
تاریخ انتشار: 1401/02/05 07:41

بهترین شرکت باربری و اتوبار برای بسته بندی و حمل اثاثیه منزل

اتوبار ها همیشه بهترین گزینه برای جابه‌جایی وسایل و بارهای شما است که با تمام امکانات به‌روز و پیشرفته این کار را به‌راحتی و بدون دردسر انجام می‌دهند.اما وجود اتوبار های زیاد در سراسر کشور باعث شده انتخاب برای شما دشوار باشد و از همه مهم‌تر هزینه جابه‌جایی بارها برای تمام افراد از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که اغلب با چندین اتوبار تماس گرفته و گزینه‌ای که قیمت کمتری را برای جابه‌جایی و حمل بار پیشنهاد دهد آن گزینه را انتخاب می‌کنند.

خدمات اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل با سپند بار

در این مقاله به بررسی اتوبان ارزان‌قیمت می‌پردازیم و علاوه بر هزینه جابه‌جایی و نحوه قیمت‌گذاری، خدمات و ویژگی‌هایی که دارند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خدمات باربری در تهران با سپند بار

عوامل تأثیرگذار در قیمت اتوبار

در قیمت‌گذاری اتوبار ها برای جابه‌جایی بارها و وسایل عوامل زیادی دخالت دارند که هرکدام از آنها باعث می‌شوند قیمت حمل بار تغیر کند. تمام این موارد توسط اتحادیه تأیید شده‌اند و هیچ شرکتی نمی‌تواند سرخود و بدون هیچ دلیلی قیمت را بالا ببرد.

شرکت باربری هم طبق دستورات و اعلامیه‌های اتحادیه عمل کرده و تمام قیمت‌های اعلام شده و عوامل مؤثر بر این قیمت‌ها را با تمام جزئیات به مشتری اعلام می‌کند. مهم‌ترین عوامل در تغیر قیمت حمل بار به شرح زیر است.

نوع بار

تمام بارهایی که جابه‌جا می‌شوند، شکل یکسانی ندارند و در اندازه‌ها و شکل‌های متفاوتی هستند که برای حمل هریک از آنها باید تدارکات ویژه و مخصوصی توسط اتوبار چیده شود که باعث می‌شود هزینه آن متفاوت باشد.

وزن بار

وزن بار هم از آن دسته مواردی است که بر قیمت جابه‌جایی وسایل و بارهای شما تأثیرگذار است و با بالارفتن وزن بار طبیعتاً قیمت باربری افزایش پیدا می‌کند.

مسافت جابه‌جایی

از آن جایی که اتوبار ها به سراسر کشور بارها را ارسال می‌کنند و در این راه هرچقدر که دورتر باشد نیازمند تأمین وسایل و خدمات بهتر و مطمئن‌تری است که هزینه حمل‌ونقل را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد.

نوع ماشین باربری

اتوبار ها باتوجه‌به نوع بار، وزن بار و مسافتی که باید جابه‌جا شود، بهترین و مناسب‌ترین ماشین باربری را به شما پیشنهاد می‌دهد که قطعاً قیمت ماشین‌ها باهم متفاوت است. برای مثال: حمل بار با نیسان در مقایسه با کامیون مطمئناً هزینه کمتری به همراه خواهد داشت.

بسته‎ بندی بار

شرکت‌های اتوبار هر وسیله و باری را که می‌خواهد به مقصد برساند باتوجه‌به نوع بار بسته‌بندی می‌کند و در این کار وسایلی که به کار می‌برد متفاوت است که این امر باعث شده قیمت بسته‌بندی بارها در هزینه کل تأثیر زیادی بگذارد.

مصرف سوخت

ماشین‌های باربری موجود در شرکت‌ها انواع مختلفی دارند که هزینه استهلاک و مصرف سوخت آن‌ها باهم فرق دارد. بعضی از آنها با بنزینی و بعضی دیگر با گازوئیل کار می‌کنند که بی شک این تفاوت مصرف سوخت در حمل بار تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

بیمه‌نامه بار

بیمه‌نامه برای مواقعی است که اگر در هنگام جابه‌جایی و حمل وسایل، اتفاقی برای آن‌ها رخ داد، ضرر مالی به مشتری وارد نشود و شرکت بیمه هزینه آن را بپردازد. برای اینکه بیمه‌نامه صادر شود شما باید هزینه‌ای پرداخت کنید که مقدار آن را نوع بار شما تعیین می‌کند.

بارنامه

بارنامه برگه‌ای است که تمام مشخصات بار، ارسال‌کننده، دریافت‌کننده و میزان بیمه در آن درج می‌شود. آخرین عاملی که بر قیمت جابه‌جایی بار تأثیر می‌گذارد همین بارنامه است که آن را هم نوع، حجم و قیمت بار تعیین می‌کند.

تمام مواردی که ذکر کردیم در قیمتی که توسط شرکت به شما ارائه می‌شود تأثیرگذار است. اما دقت کنید که تمام قیمت‌ها را با جزئیات کامل اتحادیه مشخص کرده و کارشناس و مشاوران شرکت موظف هستند که بدون هیچ تغیری آن را در اختیار مشتری قرار دهند و تحت هیچ شرایطی حق اضافه‌کردن هزینه را ندارند.

خدمات باربری در تهران با سپند بار

اتوبار ارزان‌ قیمت

منظور از اتوبار ارزان‌قیمت این نیست که پایین‌ترین قیمت بازار را به شما پیشنهاد می‌دهد. چون هیچ‌کدام از شرکت‌ها همان‌طور که گفتیم حق اضافه‌کردن قیمت یا پایین آوردن آن را ندارند. البته بسیاری از اتوبار ها به مشتریان خود در بسیاری از مواقع سال تخفیف‌های مناسبی می‌دهند.

در اینجا اتوبار ارزان‌قیمت به آن شرکتی گفته می‌شود که کاملاً طبق تعرفه‌های مصوب اتحادیه قیمت‌گذاری می‌کند و هیچ هزینه اضافی از مشتریان نمی‌گیرد.

به این نکته باید بسیار دقت کنید که؛ اتوباری را برای حمل کالای خود انتخاب کنید که عضو اتحادیه باشد چون در غیر این صورت به‌احتمال زیاد هزینه زیادی از شما درخواست خواهد کرد. در بسیاری از جاها دیده شده که ابتدا قیمتی به مشتری داده‌اند ولی در هنگام جابه‌جایی، توسط کارگران هزینه بیشتری درخواست شده است که ممکن است بدون اطلاع شرکت یا با اطلاع قبلی از آن‌ها این کار را انجام داده باشند.

پس برای پایین آوردن هزینه‌ها، اتوبار سپند بار را انتخاب کنید و در هنگام مشاوره با متخصصان و مشاوران شرکت تمام سؤالات و نیازهای خود را مطرح کنید تا راه‌های پایین آوردن هزینه حمل بار را برای شما توضیح دهند و مجبور نباشید پول زیادی بپردازید.

 برای مثال: یکی از راه‌هایی که معمولاً شرکت‌ها برای پایین آوردن هزینه به شما پیشنهاد می‌دهند این است که کارگران کمتری را می‌فرستند و به‌جای آن خود شما در حمل وسایل و بسته‌بندی به آنها کمک می‌کنید.

ویژگی‌های یک باربری ارزان‌قیمت

سپند بار به‌عنوان یک شرکت باربری عضو اتحادیه از آن دسته اتوبار ارزان‌قیمت به‌حساب می‌آید که تمام ویژگی‌های یک اتوبار حرفه‌ای را دارد و این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

 

  • شرکت باربری حرفه‌ای باید با مشاوره دقیق و مناسب خود مشتری را به طور کامل راهنمایی کند و شیوه انجام کارها را برای او توضیح دهد.
  • بسته‌بندی وسایل را با استفاده از تجهیزات به‌روز و پیشرفته انجام دهد که در هنگام جابه‌جایی برای وسایل مشکلی به وجود نیاید.
  • شرکت باربری باید تجربه زیادی داشته باشد تا در هنگام مواجهه با مشکلات بتواند به‌راحتی با آن‌ها مقابله کند. یکی از مواردی که سابقه و تجربه درخشان شرکت را نشان می‌دهد، مدت‌زمان عضویت آن در اتحادیه است.
  • در انجام کارهای بسته‌بندی و حمل‌ونقل وسایل از کارگرهای باتجربه، ماهر و تنومند استفاده کند و علاوه بر این‌ها کارگران باید اصول اخلاقی و بهداشتی را کاملاً رعایت کنند.
  • ماشین‌های باربری مختلفی را برای حمل اثاثیه منزل در اختیار داشته باشد تا توانایی لازم برای حمل انواع بار را داشته باشد. شرکت سپند بار با در اختیار داشتن انواع ماشین‌های باربری از جمله: ماشین‌های سبک مانند: وانت و نیسان و ماشین‌های نیمه‌سنگین و سنگین مانند: خاور، کامیون، تریلی، ترانزیت و... آماده جابه‌جایی انواع و اقسام بار مشتریان به سراسر کشور است.
  • در اختیار داشتن راننده‌های ماهر و باتجربه که در هنگام حمل بار نهایت دقت و مسئولیت‌پذیری را به عمل بیاورد.
  • ضمانت‌نامه باربری به مشتری ارائه دهد تا در صورت بروز حوادث تمام هزینه بار را به مشتری برگرداند این کار علاوه بر جلوگیری از ضرر مالی افراد، به شرکت اعتبار و ارزش بالایی می‌دهد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های مهم اتوبار ارزان‌قیمت و حرفه‌ای، این است که مشتری را معطل نمی‌کند و سروقت کارها را انجام می‌دهد. همچنین تمام انتقادات و پیشنهادهای شما را با آغوش باز می‌پذیرد.

کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4byex5