-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

بهترین روش ها برای تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی

تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی یکی از کارهایی است که هر فردی قبل از اقدام به خرید ساعت امپریوآرمانی باید به آن تسلط پیدا کند.

بهترین روش ها برای تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی

امپریوآرمانی یکی از برترین برندهای تولید ساعت در دنیا به شمار می رود. این برند ایتالیایی ساعت های بسیار شیک و لاکچری را تولید می کند که همین موضوع باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی در سطح بین المللی پیدا کند. همین محبوبیت باعث شده تا افراد کلاهبردار بیکار ننشسته و دست به تولید ساعت های تقلبی با اسم امپریوآرمانی بزنند.

تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی نیازمند استفاده از اطلاعات به روز و مفید در مورد محصولات اصل برند امپریوآرمانی است. ساعت های برند امپریوآرمانی در مدل های زنانه و مردانه با بندهای فلزی و چرمی تولید می شوند. تنوع بالای این محصولات باعث شده تا شناسایی ساعت های اصل از تقلبی نیاز به تجربه و دقت زیادی داشته باشد. با توجه به زیاد بودن احتمال فریب خوردن در هنگام خرید ساعت امپریوآرمانی بهتر است قبل از اقدام برای خرید تحقیقات خود را انجام دهید. قطعا مواردی که در این مطلب بیان می شوند تا حدود زیادی به جلوگیری از هدر رفتن پول شما بابت خرید ساعت امپریوآرمانی تقلبی کمک می کنند.

جهت تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی ظاهر آن را با دقت بررسی کنید

یکی از بهترین راه های تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی بررسی ظاهر ساعت می باشد. ساعت های برند امپریوآرمانی هیچگونه غلط املایی ندارند. بدین ترتیب در بررسی ظاهری اگر هر گونه غلط املایی بر روی قسمت های مختلف ساعت مشاهده کردید، بدون شک ساعت فیک یا تقلبی است.

بررسی ظاهری ساعت

وبسایت شرکت سازنده ساعت را بررسی کنید

تکنیک دیگری که باعث می شود تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی به راحتی انجام شود، مراجعه به وبسایت رسمی شرکت سازنده armani است در این وبسایت همه مدل های جدید تولید شده قرار دارند و به راحتی می توانید تصویر آنها و مشخصاتی که دارند را بررسی کنید. با این کار در هنگام خرید می توانید متوجه شوید محصولی که فروشنده به شما ارائه داده تقلبی بوده یا اصل می باشد. برای مدل های قدیمی تر می توانید به وب سایت های معتبر بین المللی مانند سایت amazon.com مراجعه کنید.

شماره سریال ساعت را بررسی کنید

روش دیگری که می تواند در تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی به شما کمک کند، بررسی شماره سریال می باشد. برند امپریوآرمانی همه ساعت های خود را با شماره سریال اختصاصی تولید کرده است. برای اینکه بتوانید متوجه شوید سریال ساعت مورد نظر واقعی بوده یا خیر می توانید به وبسایت شرکت سازنده و یا سایت آمازون مراجعه کنید. شرکت سازنده رفرنس هم مدل های جدید خود را قرار داده تا مصرف کنندگان در هر نقطه ای از دنیا بتوانند اصل یا تقلبی بودن ساعت را بررسی کنند. برای مدل های قدیمی تر از وب سایت آمازون استفاده کنید.

متریال را لمس کنید

یکی دیگر از روش های تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی استفاده از حس لامسه می باشد. قطعا با لمس کردن ساعت متوجه هر گونه زائده یا لبه های خشن و ناهمواری غیر طبیعی خواهید شد. فرقی نمی کند ساعت مورد نظر شما چرمی است یا فلزی، در هر صورت برند امپریوآرمانی آن را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند. بدین ترتیب در صورتی که هر گونه ناهماهنگی در ساعت مشاهده کردید، مطمئن باشید فیک یا تقلبی است.

جعبه اصلی را از فروشنده بخواهید

در هنگام خرید ساعت امپریوآرمانی می توانید با درخواست جعبه اصلی از فروشنده، متوجه شوید که ساعت ارائه شده اصلی است یا تقلبی. دفترچه راهنما، فاکتور و گواهی اصالت کالا و گارانتی بین المللی می توانند مدرکی برای اصل بودن ساعت باشند. در صورتی که فروشنده بهانه ای برای ارائه حداقل یکی این موارد بیاورد، شک نکنید ساعت اصل را به شما ارائه نمی کند.

پشت ساعت را با دقت بررسی کنید

برای تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی همیشه باید توجه ویژه ای به پشت ساعت داشته باشید. در ساعت های مچی اصل لوگوی برند امپریوآرمانی در مرکز قرار می گیرد. سایر جزئیات را شرکت سازنده با فونتی کوچک تر در اطراف لوگو حکاکی می کند. یک شماره سریال 6 رقمی هم در این قسمت حک می شود که قبلا راجع به آن توضیحات کامل را ارائه دادیم.

بررسی پشت ساعت امپریوآرمانی

به سگک قفل ساعت توجه کنید

جهت تشخیص ساعت امپریوآرمانی اصل از تقلبی باید سگک ساعت را با دقت بررسی کنید. در این قسمت معمولا آرم برند امپریوآرمانی قرار دارد. در سمت راست سگک هم عبارت Stainless Steel حکاکی شده است.

گروه بین المللی پل کالا

با خرید ساعت امپریوآرمانی از فروشندگان معتبر می توانید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. مرکز فروش پل کالا نمایندگی فروش ساعت امپریوآرمانی در ایران شناخته می شود. خرید این ساعت ها از نمایندگی می تواند اطمیان بیشتری را به شما خریدار محترم بابت اصالت کالا و استفاده از خدمات پس از فروش بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین