-

فولاد مبارکه، موفق در تحقق اهداف

مسیری که شرکت فولاد مبارکه در دو دهه اخیر در پیش گرفته، به اذعان کارشناسان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مسیری درست، اصولی و رو به پیشرفت در راستای برنامه توسعه ایران اسلامی، اسناد بالادستی توسعه در حوزه صنعت و اقتصاد و در راستای فرمایشات راهبر اصلی نظام اسلامی و رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش ایراسین، هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: بیش از ۳ دهه از راه‌اندازی کارخانه فولاد مبارکه می‌گذرد، شرکتی که کلنگ احداث آن در ماه‌های نخست آغاز جنگ تحمیلی هشت‌ساله، در شرایطی بر زمین زده شد که همه نگاه‌ها به جبهه متمرکز و اولویت برنامه‌ریزی و بودجه کشور معطوف به پیروزی حق بر باطل در جبهه‌های جنگ بود.وی گفت: در این میان، رزمندگانی در شرکت فولاد مبارکه با اراده و عزمی راسخ و استوار، همت خود را برای فائق آمدن بر همه مشکلات خارجی و داخلی، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و اقتدار و پایداری نظام اسلامی، توفیق در عرصه صنعت و اقتصاد، اشتغال‌زایی، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی به کار بستند و این اراده و همت با برنامه‌ریزی و پشتکار، پس از گذشت ۳ دهه پرفرازونشیب به‌درستی به بار نشسته و مسیر خودباوری و اتکا به جوانان و رزمندگان این میهن، همچنان با قوت در راستای تعالی ایران اسلامی ادامه دارد. مسیری که شرکت فولاد مبارکه در دو دهه اخیر در پیش گرفته، به اذعان کارشناسان اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، مسیری درست، اصولی و رو به پیشرفت در راستای برنامه توسعه ایران اسلامی، اسناد بالادستی توسعه در حوزه صنعت و اقتصاد و در راستای فرمایشات راهبر اصلی نظام اسلامی و رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی بوده است.

تعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با فولادمبارکه

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق درباره تعامل این مرکز با فولاد مبارکه گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مسیر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی و به‌منظور شناسایی، حمایت و شبکه‌سازی خلاقیت‌ها و نوآوری‌های فرهنگی، مبادرت به تأسیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق کرده است. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه، محمد قطبی ضمن بیان این مطلب، عنوان کرد: در این مرکز، ایده‌های خلاق و نوآورانه که قابلیت ترویج ارزش‌های فرهنگی به‌صورت تاب‌آور را داشته باشد، پذیرش‌شده و از طریق حمایت‌های آموزشی، مشاوره‌ای، امکاناتی و مادی سعی می‌شود شرایطی فراهم آید که ایده‌های پذیرش‌شده به بلوغ رسیده و بتوانند در قامت یک خدمت یا محصول فرهنگی در گستره جامعه اسلامی زمینه‌ساز نشر و توسعه ارزش‌های فرهنگی و دینی شوند. رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، بیان کرد: ۱۲ مؤسسه زیرمجموعه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق از شهرهای اصفهان و قم طرح‌های خود را با دو محوریت اسناد بالادستی، تنظیم سیاست‌ها و راهبردها و همچنین عملیاتی‌سازی فرهنگی در سازمان‌ها و پیوست فرهنگی و پروژه‌های ضروری موردنیاز خانواده‌های یک مجموعه صنعتی به فولاد مبارکه ارائه داده‌اند. وی افزود: حدود ۵۰ شرکت و مؤسسه زیرمجموعه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به‌طور مستقیم در یک شبکه هم‌افزایی در کشور فعالیت دارند و حدود ۲۵۰ شرکت در منظومه این جنس فعالیت با یکدیگر در سطح کشور کار می‌کنند که می‌توان با یک شبکه ملّی فناوران فرهنگی با شرکت فولاد مبارکه مرتبط کرد.

استقبال از ایده‌های نوآورانه و خلاقانه فرهنگی

مدیر روابط‌عمومی فولادمبارکه با اشاره به نشست مشترک با متولیان مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اظهارکرد: هدف شرکت فولاد مبارکه از ایجاد ارتباط با مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، حمایت از حرکت‌ها و ایده‌های نو در عرصه فرهنگی است. هادی نباتی‌نژاد افزود: در صورتی‌که طرح‌های فرهنگی ارائه‌شده از سوی این مرکز به شرکت فولاد مبارکه، قابلیت اجرایی داشته باشند، به‌طور قطع از آنها استقبال خواهیم کرد، چراکه یکی از برنامه‌ریزی اولویت‌دار شرکت فولاد مبارکه اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان و خانواده‌های آنهاست که برای ارائه خدمات فرهنگی تأثیرگذار باید از ظرفیت‌های جدید فرهنگی و نوآوری‌ها در این عرصه استفاده کرد. مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه در مسائل فرهنگی و اخلاقی همواره پیشتاز بوده و امروز الگویی برای همه صنایع است. فولاد مبارکه نه‌تنها یک کارخانه، بلکه جزو افتخارات نظام و قله‌ای از صنعت است که به‌دست جوانان لایق، انقلابی و خوش‌فکر ایرانی ۱۰۰ها برابر نسبت به نقطه آغازین فعالیت خود با شتاب زیادی رشد کرده و نوآوری را در همه اقدامات خود اعمال کرده که امیدواریم این مجموعه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز قله‌هایی را ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین