-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

مشخصات موزاییک دولایه ای

در فرهنگ لغت به کنار هم چیده شدن موزاییک گفته می شود، یعنی این مصالح با کنار هم گذاشتن یکدیگر یک تصویر خاصی را به نمایش می گذارند.

مشخصات موزاییک دولایه ای

در فرهنگ لغت به کنار هم چیده شدن موزاییک گفته می شود، یعنی این مصالح با کنار هم گذاشتن یکدیگر یک تصویر خاصی را به نمایش می گذارند. البته موزاییک در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان کفپوش متراکم برای حیاط، کف ساختمان، سنگ فرش باغ و موارد مشابه استفاده می شود. بنابراین اطلاع داریم که موزاییک نوعی بتن است که از موادی نظیر آب، ماسه، سنگدانه و سیمان تشکیل شده است. موزاییک ها انواع مختلفی مثل تک لایه و دولایه هستند که در این مطلب از خانه موزاییک قصد داریم در مورد موزاییک دولایه صحبت کنیم. این نوع موزاییک ‌ها دارای دو لایه هستند که یک لایه در زیر و یک لایه دیگر آن در روی آن قرار دارد. لایه زیرین این نوع موزاییک کاملا ضخیم است و از ماسه،سیمان و آب تشکیل شده است. اگر می ‌خواهید خرید آنلاین موزاییک دولایه انجام دهید بهتر است اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید، پس تا انتها همراه ما بمانید.

تعریف مختصری از موزاییک دولایه

جالب اینجاست که موزاییک ها سابقه بسیار طولانی دارند و به عنوان محبوب ترین مصالح ساختمانی شناخته می شوند. موزاییک از بلوک های سیمانی است که به کمک تجهیزات فشاری یا لرزشی چگالی موجود خود را به دست می آورند و همچنین در اندازه ها و طرح های مختلف بنا به سلیقه افراد ساخته می شوند. موزاییک ها به دلیل کاربردهای متفاوتی که دارند به دو گروه طبقه بندی می شوند: موزاییک داخلی و بیرونی، اما بر اساس شرایط تولید آن ها به دو نوع تک لایه و دو لایه ساخته می شوند. که در زیر لایه زیرین و لایه رویه موزاییک دو لایه را توضیح خواهیم داد که از چه ترکیباتی ساخته می شود.

  • لایه بالایی موزاییک

نقش اصلی این لایه تزئین و تنوع رنگ در سطح موزاییک است که از ترکیباتی همچون پودر سنگ، آب ، سیمان و سنگدانه ها تشکیل می شود.

  • لایه زیرین موزاییک دولایه

این لایه نسبت به لایه رویه موزاییک دارای ضخامت بیشتری است و به همین دلیل نقش اصلی آن بیشتر شدن مقاومت و استحکام موزاییک است. برای خرید آنلاین موزاییک دولایه و خرید موزاییک صاف با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید وارد وب سایت خانه موزاییک شوید.

کاربرد موزاییک دولایه چیست؟

موزاییک های دولایه اغلب دارای استحکام و مقاومت فشاری بسیار خوبی هستند و به خاطر همین موضوع این نوع موزاییک ها بیشتر در مناطق باز با تردد زیاد استفاده می شوند. موزاییک دولایه ساخته شده در خانه موزاییک با توجه به طرح و نقش، ضخامت، مقاومت، شکل و ... کاربردهای متفاوت و گسترده ای دارد. انواع موزاییک دولایه به دلیل مقاومت بالا و عمر طولانی در فضای داخلی ساختمان ها، سنگ فرش های پیاده روها ، کف پارک ها و در بسیاری از مکان های عمومی استفاده می شوند.

پیشنهاد خانه موزاییک این است که در مکان هایی که بسیار رفت و آمد در آن منطقه زیاد است خرید موزاییک صاف و خرید آنلاین موزاییک دولایه می تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد. به طور کلی، این محصولات به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود. در ادامه این مطلب از خانه موزاییک به مکان های مناسب برای استفاده از این نوع مصالح اشاره شده است.

  • بهترین انتخاب برای پوشش سطوح پارکینگ

  • مناسب برای سالن های صنعتی و کف کارخانه

  • اگر برای کف حیاط، باغ و تراس خود به دنبال یک نوع کفپوش مناسب می گردید این نوع موزاییک می تواند برای شما کاملا مناسب باشد

  • از این نوع موزاییک به عنوان یک نوع کفپوش مناسب برای مکان های اداری،مدارس و دانشگاه ها استفاده می شود.

آشنایی با انواع موزاییک دو لایه در خانه موزاییک

موزاییک های دو لایه دارای انواعی مختلفی هستند که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم.

  • موزاییک پرسی دو لایه

برای ساخت موزاییک پرسی دولایه و انواع دیگر آن از مواد اولیه از جمله سنگدانه ها، رنگدانه ها، پودر سنگ و آب استفاده می شود. این مواد در حین آماده سازی با استفاده از دستگاه پرس با فشار بالا جهت متراکم سازی فشرده می شوند. فشار استفاده شده در این دستگاه 160 بار است، که پس از آن موزاییک پرسی دولایه خانه موزاییک تولید می شود. موزاییک پرسی دولایه معمولا داری قطری برابر با 2.5 میلی‌متری است. آنها دارای دو لایه هستند و ضخامت قسمت پایین آن بسیار کمتر از قسمت بالایی است. لایه زیرین از آب، سیمان و ماسه فشرده تشکیل شده است. همچنین سطح زیرین دارای مواد زبری است تا لایه رویی به آن بچسبد تا به مرور زمان موزاییک کیفیت خود را از دست ندهد. برای خرید موزاییک صاف پرسی می توانید وارد وب سایت خانه موزاییک شوید

  • موزاییک پلیمری دولایه

موزاییک پلیمری در واقع نوعی سنگ مصنوعی است که با تغییرات در ماده اولیه و تشکیل شبکه کریستالی به هم پیوسته در سیمان و پلیمریزاسیون آن تولید می شود. اختلاط پلیمر با ماده خام باعث کریستال شدن سیمان (یک ساختار شیمیایی بسیار معمولی) می شود. این امر استحکام و مقاومت بسیار بالایی در محصول نهایی ایجاد می کند، بنابراین مقاومت موزاییک پلیمری دولایه دو برابر بتن و مانند سنگ طبیعی است.

موادی که بخش عمده موزاییک های پلیمری را تشکیل می دهند شامل ماسه، سیمان، رزین، به اصطلاح سوپر روان کننده های پلیمری و همچنین رنگدانه های شیمیایی یا رنگدانه های رنگی هستند که رنگ های مختلفی مانند قرمز، سفید، سیاه و قهوه ،آبی، زرد و سبز هستند. این رنگدانه ها علاوه بر کاربرد در پلیمرها، در ساخت رنگ، پلاستیک و کاشی نیز کاربرد دارند. با توجه به ماهیت مواد اولیه و روش تولید خاص، موزاییک های پلیمری را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف به فروش رساند. برای خرید آنلاین موزاییک پلیمری و خرید موزاییک صاف می توانید با کارشناسان موجود در خانه موزاییک از طریق شماره تماس های موجود در سایت با آن ها ارتباط برقرار کنید.

  • موزاییک واش بتن

بتن شسته یا بتن شسته نوعی کف بتنی است که از مخلوطی از سنگدانه های ریز و درشت ساخته می شود و به دلیل ظاهر زیبا و طبیعی برای افراد جذاب است. امروزه موزاییک واش بتن دولایه یکی از اصلی ترین انتخاب هایی است که همه در هنگام خرید موزاییک برای کفپوش انجام می دهند. این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات ساختمانی در این روزها می باشد که علاوه بر این که از نظر ظاهری بسیار شیک و جذاب است، از نظر مقاومت نیز محصولی بسیار با کیفیت می باشد. بری خرید موزاییک واش بتن و خرید موزاییک صاف با بهترین متریال و مصالح ساخته شده می توانید وارد وب سایت خانه موزاییک شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین