-
کد خبر: 111648
تاریخ انتشار: 1403/03/26 10:43

درآمدزایی از دستگاه های زیبایی

گر شما عزیزان نیز به فکر درآمدی پرسود حاصل از کلینیک های زیبایی هستین پیشنهاد ما احداث کلینیک زیبایی و درآمد زایی از دستگاه های زیبایی است که مزایای زیادی را برای شما رقم می زند و همچنین بهترین نتیجه را به مراجعین کلینیک شما هدیه می کند.
درآمدزایی از دستگاه های زیبایی

اگر شما عزیزان نیز به فکر درآمدی پرسود حاصل از کلینیک های زیبایی هستین پیشنهاد ما احداث کلینیک زیبایی و درآمد زایی از دستگاه های زیبایی است که مزایای زیادی را برای شما رقم می زند و همچنین بهترین نتیجه را به مراجعین کلینیک شما هدیه می کند.

آیا علاوه بر بازگشت سرمایه می تواند پر سود و درآمد زا باشد؟

در پاسخ به این سئوال باید گفته شود که تاسیس کلینیک زیبایی یک سرمایه گذاری تجاری پرسود است که به عوامل مختلفی نیز وابسته است.

اولین نکته ای که باید قبل از احداث و قبل از خرید دستگاه بررسی کرد میزان بودجه ای است که برای احداث کلینیک در نظر گرفته شده و همچنین موقعیت مکانی که برای کلینیک در نظر گرفته اید، با توجه به این مورد می توان تعیین کرد که چند لاین در کلینیک راه اندازی شود و چه دستگاه هایی خریداری شود.

کلینیک زیبایی و لاین ها

در واقع در کلینیک های زیبایی شاهد لاین های متفاوتی هستیم که هرکدام کارایی منحصر به فرد خود را دارند.ممکن است تمامی لاین ها پر سود نباشند اما تمامی لاین ها متقاضیان مختص به خود را دارد.

این نکته که تصمیم شما مبنی بر این باشد که کلینیک شما تمامی لاین ها را داشته باشد حتی لاین های کم سود انتخابی وابسته به میزان بودجه شما عزیزان است.

در واقع اگر در مرحله شروع هستید بهترین گزینه برای آغاز کار شما از لاین های پر سود است و در نهایت ارتقا دادن لاین ها.

برای بررسی این مورد باید به این نکته توجه داشت که کدام لاین ها برای مراجعان شما جزو لاین های ضروری ضروری به شمار می ره و کدام لاین ها متقاضیان زیادی نداره.

در واقع سه لاین پرمتقاضی تمامی کلنیک های زیبایی لاین رفع موی زائد، لاین جوانسازی و لاین لاغری هستند که به دلیل تقاضای بالا درآمد زایی بی نظیری برای کلینیک رقم می زند.

علاوه بر موارد ذکر شده اگر قصد شما درآمدزایی از دستگاه های زیبایی ست این مورد بسیار مهم است که دستگاه ها از کیفیت مطلوب و جدیدترین تکنولوژی ها برخوردار باشند. همچنین دارا بودن گارانتی برای دستگاه و خدمات پس از فروش برای  دستگاه ها نیز نکته ای است که باید قبل از خرید دستگاه آن را مد نظر داشته باشید و دستگاهی با کیفیت انتخاب کنید چرا که دستگاه با کیفیت خود ضمانتی برای محبوب شدن و درآمد زایی قابل توجهی برای کلینیک شماست.

چه عوامل دیگری می توانند روی درآمد زایی کلینیک شما تاثیر گذار باشند؟

در پاسخ به این سئوال باید گفت که کیفیت خدمات شما به مشتریان یکی دیگر از عوامل بسیار مهم و قابل توجه برای کلینیک شما به شمار می رود چرا که ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مراجعین خود نقش بسیار تعیین کننده و مهمی در سود آوری کلینیک زیبایی شما دارد. در واقع شما با ارائه محصولات و تجهیزات با کیفیت و استفاده از دستگاه هایی که نتایج خوبی به مراجعین ارائه می کند، همچنین استخدام کارکنان با تجربه که ارتباط خوبی با مراجعین بر قرار کنند و نسبت به کار خود مسئولیت و تعهد بالایی دارند از جمله خدمات مهم به مشتریان به شمار می رود.

همچنین رعایت بهداشت کلینیک و چک کردن فنی دستگاه ها نیز یکی دیگر از خدمات بسیار مهم شما به شمار می رود.

از عوامل دیگری که می تواند روی درآمد زایی از دستگاه های زیبایی تاثیر گذار باشد میزان قیمت گذاری روی خدمات در هر لاین و بازاریابی و تبلیغات شما بر روی دستگاه ها نام برد.

هماهنگونه که اشاره شد کیفیت دستگاه نقش بسیار اساسی و مهمی روی برند شدن کلینیک و میزان سود و درآمد زایی شما دارد.چرا که دو عامل قیمت و تبلیغ نیز وابسته به شناخته بودن دستگاه نزد مراجعان و کیفیت دستگاه دارد.

به طور مثال برای شروع میتوان قیمت های متناسبی را تنظیم کرد که در بازار رقابتی برای مشتریان شما جلب توجه کند و یا می توانید آفر ها و تخفیف های ویژه ای به مشتریان خود ارائه کنید که بتوانند علاوه بر اعتماد به شما مراجع همیشگی شما باشند و کلینیک را نیز به اطرافیان خود توصیه کنند.

چرا لاین های زیبایی پر متقاضی و مهم هستند؟

برای کلینیک هایی تازه آغاز به کار کرده اند و یا قصد احداث کلینیک را دارند درآمدزایی ازدستگاه های زیبایی مفید تر و بهتر خواهد بود اما کلینیک ها به جز انواع دستگاه ها دارای لاین های غیر دستگاهی از جمله انواع تزریقات ژل، فیلر، بوتاکس، و خدمات جراحی، نیز میباشند که در صورت لزوم می توان این لاین ها  را در کنار دستگاه های زیبایی جهت ارتقا کلینیک قرار داد.

لاین های پر درآمد دستگاه :

یکی از روش های درآمدزایی ازدستگاه های زیبایی لاین دستگاه لیزر موهای زائد است که یکی از گزینه های و پر طرفدار و پر متقاضی که می تواند درآمد زایی بالایی برای کلینیک رقم بزند.

تنوع در دستگاه و برند های دستگاه لیزر موی زائد متنوع است اما به طور کلی دستگاه ها به دو صورت شاتی و رولی هستند یا به عبارتی به دو دسته تابشی و تماسی تقسیم می شوند که از نظر عملکرد کمی با هم تفاوت دارند اما وجود حداقل دو دستگاه لیزر درآمد زایی قابل توجهی برای کلینیک دارد.

یکی دیگر از روش های درآمدزایی ازدستگاه های زیبایی راه اندازی لاین جوانسازی پوست به همراه دستگاه هایی مانند هایفو،اندولیفت، آراف، میکرودرم و لیزر CO2  است که از جمله دستگاه های درآمدزای یک کلینیک زیبایی به شمار می روند.

 لاین جوانسازی که کارکرد اساسی آن درمان انواع مشکلات پوستی و بهبود شرایط پوستی ست یکی از لاین های پر طرفدار در کلینیک های زیبایی به شمار می رود و لاینی پر متقاضی و پر درآمد است.

در واقع برخی افراد در سنین مختلف به دلیل مشکلاتی از جمله بلوغ، بیماری، سوانح، مشکلات هورمونی ، بیماری و افزایش سن رفته رفته به مرورشادابی پوست خود را از دست داده و نیاز دارند که پوست خود را مجدد بازسازی و احیا کنند.

در واقع اکثر روش های جوانسازی پوست بر این اساس طراحی شده اند که با تحریک بیشتر پوست موجب کلاژن سازی شده و در نتیجه پوست جوانی و شادابی خود را باز میابد.

سخن پایانی

اگر قصد احداث یک کلینیک زیبایی را دارید بهترین گزینه برای شروع و راه اندازی کلینیک، درآمد حاصل از دستگاه های زیبایی است که با توجه به لوازم مصرفی اندکی که دارند علاوه بر به صرفه بودن سود قابل توجهی را برای کلینیک به همراه دارد. درآمدزایی ازدستگاه های زیبایی یکی از به صرفه ترین و پرسودترین روش ها جهت بازگشایی و احداث کلینیک زیبایی به شمار می رود.

منبع : https://permonmed.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45oamq