جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
کد خبر: 17396
تاریخ انتشار: 1401/03/21 06:39

فروشگاه پیشرو تراک، بزرگترین تامین کننده و عرضه کننده قطعات لیفتراک با کیفیت در ایران

به نقل از خبرگزاری‌ صمت، همانگونه که همه‌ اطلاع دارید، صنعت‌ لیفتراک و کلاً‌ اقتصاد‌ ایران دستخوش مشکلاتی گشته است که از جمله آن عدم امکان‌ واردات ماشین‌آلات مورد‌ احتیاج صنعت‌ از جمله لیفتراک و قطعات لیفتراک از کشور‌های‌ صاحب‌ صنعت‌ می باشد.

این مبحث موجب فراهم‌ شدن‌ زمینه‌ ضرورت به قطعات لیفتراک عمدتاً چینی‌ و حتی احتیاج به لیفتراک های کارکرده‌ و لوازم‌ یدکی‌ لیفتراک با کیفیت‌ پایین‌ تر شده است که سبب تغییر‌ ذائقه‌ استفاده کنندگان به استفاده‌ از قطعات لیفتراک با کیفیت‌ پایین‌ تر و در واقع قیمت‌ مناسب‌ تر شده است. فروشگاه‌ پیشرو‌ تراک یکی از واردکنندگان و تامین کنندگان با سابقه کشور‌ در عرصه قطعات لیفتراک می باشد که سال ‌ها در کنار‌ فعالیت‌ اصلی‌ خودش نسبت‌ به واردات لیفتراک و قطعات لیفتراک با برند ‌های‌ متنوع از کشور‌های‌ دیگر فعالیت‌ داشته‌ است.

فروشگاه‌ پیشرو‌ تراک یکی از چند شرکت‌ وارد کننده ماشین‌آلات راهسازی، معدنی و صنعتی و همچنین لیفتراک بوده که پا به عرصه‌ اقتصاد‌ ایران گذاشته. این فروشگاه‌ قطعات مورد‌ احتیاج لیفتراک از برند‌هایی‌ همچون:

  • قطعات لیفتراک کوماتسو
  • قطعات لیفراک سپاهان
  • قطعات لیفتراک تویوتا
  • قطعات لیفتراک سهند
  • قطعات لیفتراک کاترپیلار
  • قطعات لیفتراک آریا
  • و . . .

را فراهم نموده و شما قادر خواهید بود تنها با یک تماس‌ با شماره‌ 55401318 -021 نسبت‌ به تامین قطعات لیفتراک مورد‌ نیاز‌ خودتان از این شرکت‌ اقدام‌ کنید.

جناب آقای حسین مقدم‌ به عنوان مدیر‌ رسمی فروشگاه‌ پیشرو‌ تراک از همان آغاز راه ‌اندازی‌ فروشگاه‌، در شرکت‌ های‌ متفاوتی در عرصه فروش لیفتراک و تجهیزات‌ انبارداری و انواع‌ لوازم‌ یدکی‌ لیفتراک به کسب تجربه‌ پرداخته‌ و اکنون‌ با دانش کاملی که از نقاط‌ قوت‌ و ضعف‌ لیفتراک ها و کمپانی های عرضه کننده آنها دارد‌، در صدد‌ پیاده ‌سازی ایده ‌‌های‌ نوین در فروش و خدمات‌ پس از فروش به منظور‌ خدمت ‌رسانی به هموطنان گرامی، بخصوص صاحبان صنایع متفاوت است. لیفتراک، تجهیزات‌ انبارداری و قطعات لیفتراک برند‌های‌ کوماتسو، تویوتا، سپاهان، و . . . سبد‌ محصولات‌ این فروشگاه‌ را تشکیل‌ می‌دهند.

در صنعت‌ ماشین‌ آلات‌ راهسازی انواع‌ متفاوت لیفتراک در تناژ مختلف وجود خواهد داشت و هر یک از انواع‌ لیفتراک، نیاز‌ مخصوصی را در کار‌ محقق می کنند. انتخاب‌ یک لیفتراک خوب می تواند در شیوه کاربرد و استفاده شرکت‌ شما حائز‌ اهمیت‌ باشد‌. حتما باید به این مطلب دقت داشته باشید که فاکتور‌های‌ بسیاری پیش از خریداری لیفتراک و قطعات لیفتراک می باشند که حتما باید به آنها دقت کنید. حتما به برند‌ لیفتراک، تناژ لیفتراک، نوع‌ و شیوه کار‌ لیفتراک و... توجه کنید تا به سادگی بتوانید تصمیم‌ بگیرید که چه نوع‌ لیفتراکی مناسب با نیاز‌ شما خواهد بود.درصورتی‌که برای تصمیم‌ گیری درباره مناسب‌ ترین انواع‌ لیفتراک و قطعات لیفتراک به هم‌ فکری احتیاج داشتید،می‌توانید‌ با ما تماس‌ بگیرید تا کارشناسان فروشگاه‌ پیشرو‌ تراک بهینه ترین نوع‌ از لیفتراک را مناسب با با نیازتان به شما معرفی‌ نمایند 55410717 -021

از آنجایی که لیفتراک یک وسیله‌ خیلی ارزشمند و گران قیمت می باشد. در نهایت باید‌ وقتی اقدام‌ به خرید‌ لیفتراک کنید که به آن احتیاج داشته باشید. شاید شما تصمیم بگیرید برای اختصاص پول کمتر، لیفتراک را برای مدت‌ زمانی‌ که احتیاج دارید کرایه کنید. به صاحبان مشاغلی که به لیفتراک احتیاج دارند، ولی در حال‌ حاضر از سرمایه اندکی برخوردارند پیشنهاد می کنیم یک دستگاه‌ لیفتراک کرایه نمایند و سپس در صورت داشتن امکان در آینده لیفتراک مورد‌ احتیاج خود‌ را خریداری‌ نمایند.

مهمترین عواملی که حتما باید در زمان انتخاب‌ لیفتراک در نظر‌ بگیرید

انواع‌ متفاوتی از لیفتراک وجود دارد‌. برای محدود‌کردن‌ گزینه های خودتان، عوامل ذیل را در نظر‌ بگیرید:

1 . بار‌ متوسط‌ من چقدر وزن‌ خواهد داشت؟ اینکه برای بلند‌کردن‌ بار‌های‌ خود‌ به چه تناژ لیفتراک احتیاج دارید؟

2 . از چه نوع‌ لیفتراکی بسته‌ به نوع‌ سوخت استفاده‌ شود؟ اینکه در مکان باز از لیفتراک استفاده‌ 

خواهد شد یا بسته‌؟

3 . ارتفاع‌ باری‌ که‌ برای بلند‌ کردن بار‌ احتیاج دارید چقدر خواهد بود؟

4 . شیب‌ زمین‌ محیط‌ کاری‌ که لیفتراک در آن استفاده‌ خواهد شد چطور خواهد بود؟

5 . آموزش‌ اپراتور برای کار‌ با لیفتراک لازم‌ است‌ یا نه؟

 

اساسی ترین قطعات لیفتراک

 

  • لاستیک لیفتراک: انواع‌ متفاوتی لاستیک لیفتراک وجود دارد‌ که در پایین به آنها خواهیم پرداخت :
  1. لاستیک بادی: این دسته لاستیک لیفتراک از لاستیک ضخیم‌ ساخته‌ می شود و داخلش با هوا‌ پر می گردد و خیلی مقاوم‌، با دوام‌ و سخت‌ می باشد. و چیزی شبیه‌ به لاستیک های موجود‌ روی کامیون ‌هایی‌ که بار‌ها‌ دیده‌ ایم می باشد. از این لاستیک لیفتراک در سطوح‌ نا هموار‌ و فضای بیرون‌ استفاده‌ می گردد. هوای پر شده‌ در این دسته از لاستیک لیفتراک لایه‌ ای‌ را میان لیفتراک و سطح‌ زمین‌ ایجاد‌ می‌کند‌ که برای سطوح‌ ناصاف مناسب‌ خواهد بود.
  2. لاستیک توپر: این دسته لاستیک لیفتراک از لاستیک جامد‌ تولید شده‌‌ و داخلش از هوا‌ پر نخواهد شد. در بلند مدت‌ نمی شود از این لاستیک لیفتراک برای سطوح‌ ناصاف استفاده‌ نمایید و بهتر‌ است‌ در سطوح‌ هموار استفاده‌ گردد. و چون‌ که این دسته لاستیک لیفتراک لایه‌ ای را میان زمین‌ و لیفتراک ایجاد‌ نمی نماید احتمال اصطکاک را بالا‌ می برد.
  3. لاستیک پلی اورتان: این دسته لاستیک لیفتراک برای استفاده‌ در مکان های داخلی‌ خیلی محبوب‌ می باشد و بیشتر‌ در لیفتراک های برقی‌ مورد استفاده قرار می گیرد. به هیچ‌ عنوان در سطوح‌ ناصاف نمی توان‌ از این دسته از لاستیک لیفتراک استفاده‌ کرد.
  • اجزای هشدار دهنده لیفتراک: رنگ های استاندارد شاخص های هشدار شامل زرد ، قرمز ، آبی و سفید می باشد. بازرسی هایی که اپراتورهای لیفتراک باید قبل از هر شیفت انجام دهند، کمک می کند تا متوجه شوند که چراغ های راهنما، بوق و سایر کنترل های ایمنی آنها از کار افتاده است یا خیر. اگر مشکلی در زمینه کنترل ایمنی لیفتراک وجود دارد، باید آنها را بررسی یا جایگزین کنند.
  • شاخک لیفتراک: شاخک لیفتراک در قسمت جلوی لیفتراک، نزدیک لاستیک ها قرار دارند و برای بلند شدن و حمل بارها به سمت بیرون امتداد می یابند. اگر آسیب دیده و یا معیوب باشند در هنگام بلند کردن بار ممکن است لیفتراک را دچار اختلال نماید. و بر تحمل بار و ایمنی اپراتور و کارگران اطراف آن تاثیرگذار باشد.
  • کابین لیفتراک: کابین شامل فرمان، پدال های ترمز و بنزین، کنترل دکل می باشد. همچنین جایی است که وسایل ایمنی لیفتراک نیز قرار دارد.
  • دکل لیفتراک: دکل بخشی از لیفتراک است که بار را بالا و پایین می آورد. انواع مختلف دکل ها بار را تا ارتفاع های مختلف بالا می برند.
  • نگهدارنده بار: نگهدارنده بار برای جلوگیری از سقوط بار به سمت راننده طراحی شده است. بار در برابر یک سطح صاف قرار می گیرد و امکان بارگیری و تخلیه ایمن را فراهم می کند.
  • حفاظ بالا سر: از افتادن اجسام بزرگ بر روی راننده جلوگیری می کند.
  • وزنه تعادل: وزنه تعادل در پشت لیفتراک قرار دارد و از شیب لیفتراک هنگام بارگیری جلوگیری می کند.
  • منبع تغذیه: لیفتراک ها در چهار نوع مختلف موجود هستند. گاز، دیزل، بنزینی و برقی. باتری در زیر صندلی، مخزن بنزین در پشت لیفتراک قرار گرفته اند. لیفتراک های گازی و دیزلی نیز مخزن سوختی دارند که در قسمت پشتی لیفتراک قرار دارد.
  • پمپ های هیدرولیک: مقدار بالابر عمودی (بالا یا پایین) دکل و شاخک ها توسط پمپ هیدرولیک کنترل می شود.

 

خریداری لیفتراک و همچنین‌ قطعات لیفتراک، خرید‌ مهمی برای هر سازمانی‌ خواهد بود. برنامه‌های‌ سرویس‌ و حفاظت لیفتراک به کارکرد‌ صحیح لیفتراک کمک‌ می‌کند‌. در نتیجه‌ انتخاب‌ یک فروشگاه‌ معتبر‌ و یا نمایندگی‌های‌ مجاز‌ از اهمیت‌ بسیار بالایی برخوردار‌ می باشد که باید به این نکته توجه ویژه ای نمایید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیفتراک با برند های مختلف به آدرس سایت www.pishrotruck.com مراجعه نمایید.

و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

شماره تماس: 55401318-021

تلفن همراه: 09122805868 مقدم


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45ajdm