پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 5196
تاریخ انتشار: 1400/08/17 12:35

جایزه روابط‌عمومی ناب به ذوب‌آهن اصفهان رسید

در آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌عمومی که ۱۲ آبان با حضور استادان و پیشکسوتان روابط‌عمومی و تجلیل از بزرگان این حرفه در مرکز همایش‌های سیتی سنتر اصفهان برگزار شد‌، جایزه روابط‌عمومی ناب به ذوب‌آهن اصفهان رسید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان جایزه روابط‌عمومی ناب بر‌اساس معیارهای سبک مدیریت ناب که از سبک‌های نوین مدیریتی است، طراحی شده که برای نخستین‌بار توسط انجمن روابط‌عمومی ایران، ارزیابی‌های مربوطه انجام شد و این جایزه به روابط‌عمومی ذوب‌آهن اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه رسید.

این آیین با حضور بزرگان عرصه روابط‌عمومی، علوم ارتباطات و رسانه، از جمله حسینعلی افخمی مدیر گروه روابط‌عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران و اعضای هیات‌مدیره انجمن، غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته بزرگداشت روابط‌عمومی کشور، شکری خانقاه استاد دانشگاه و تنی چند از مدیران روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی به همراه مهمانانی از انجمن‌های روابط‌عمومی سایر استان‌ها برگزار شد. در این آیین حمید شکری‌خانقاه درباره استانداردهای جهانی و لزوم تدوین الگوی ایرانی برای روابط‌عمومی سخنرانی کرد. در ادامه این همایش سخنرانی ساروخانی به‌صورت ویدئوکنفرانس پخش شد و از کتاب روابط‌عمومی و ارتباط با رسانه، نوشته مهدی فرقانی و مهدخت علوی بروجردی رونمایی شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/458qx4