پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 10047
تاریخ انتشار: 1400/10/15 16:33

قیمت ارز دیجیتال تتر و بیت تورنت و سیا کوین

(SC) یک شبکه مبتنی بر بلاک چین همتا به همتا (P2P) است که به عنوان ذخیره سازی ابری غیر متمرکز، عمل می کند. ارائه خدمات ذخیره سازی و اجاره پهنای باند اضافی برای کاربران Siacoin و همچنین مصرف کنندگان بستگی به مشارکت کنندگان شبکه دارد.

قیمت ارز دیجیتال سیاکوین 

(SC) یک شبکه مبتنی بر بلاک چین همتا به همتا (P2P) است که به عنوان ذخیره سازی ابری غیر متمرکز، عمل می کند. ارائه خدمات ذخیره سازی و اجاره پهنای باند اضافی برای کاربران Siacoin و همچنین مصرف کنندگان بستگی به مشارکت کنندگان شبکه دارد. کاربران Siacoin و شرکت کنندگان در شبکه این فرصت را دارند که از یکدیگر در فضای Siacoin فضای ذخیره سازی اجاره کنند. این گزینه در مقایسه با ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی ابری متمرکز ، گزینه ارزان تر و کارآمدتری را ارائه می دهد. Sia دارای ظرفیت شبکه بیش از 2 پتابایت (که تقریباً 2،256 ترابایت است) ، تا سال 2020 است. همچنین دارای 333 اپراتور گره است که به طور فعال شبکه را ایمن می کنند. تا ژوئیه 2021 ، Siacoin ، میزبان حدود 766 ترابایت فایل است.   تیم Siacoin و توسعه دهندگان دیوید ودریک و لوک چامپین Siacoin را در سال 2013 تأسیس کردند. در آن زمان ، هر دو توسعه دهنده دانشجوی علوم کامپیوتر در موسسه پلی تکنیک Rensselaer در نیویورک بودند. این دو نفر ابتدا ایده ایجاد یک شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز فایل را در هکاتونی که در سال 2013 در MIT برگزار شد ، مطرح کردند. سال بعد ، دیوید و لوک شرکت Nebulous را تأسیس کردند ، و حمایت 750،000 دلاری سرمایه گذاران مانند لی ژیائولی و کمپانی سرمایه گذاری خطر پذیر(Procyon Ventures) را دریافت کردند. دیوید ووریک قبل از کار بر روی Sia ، قبلاً روی پروژه هایی مانند Bitcoin Core کار کرده بود ، که نرم افزار اصلی مورد استفاده گره های شبکه بیت کوین است. گذشته از دیوید وریک و لوک چامپین ، که هنوز به طور فعال در این پروژه شرکت می کنند ، چندین توسعه دهنده و مدیر دیگر به تیم آنها پیوسته اند. بتای عمومی(public beta) Sia برای اولین بار در مارس 2015 راه اندازی شد و راه اندازی شبکه زنده آن در ماه ژوئن همان سال انجام شد. از زمان راه اندازی ، تیم سیا در جمع آوری تقریبا 6.4 میلیون دلار موفق بوده است. تامین کننده های مالی Nebulous شرکت هایی مانند رپتور گروپ، سرمایه گذاری فرست استار ، فنبوشی کپیتال و این بلاکچین هستند.

قیمت ارز دیجیتال بیت تورنت

همانطور که می دانید قیمت رمز ارزها روزانه و لحظه ای ممکن است تغییر کند. به همین علت هزینه ای ثابت را نمی توان برای ارز دیجیتال بیت تورنت بیان کرد. بهتر است در هنگام خرید نمودار لحظه ای بیت تورنت را مشاهده و در این باره تصمیم بگیرید. متاسفانه شرایط حاکم بر اقتصاد جهانی و افزایش یا کاهش نرخ تورم هزینه خرید و فروش رمز ارز بیت تورنت را ممکن است تغییر داده و افرادی که تا دیروز ممکن بود جز سرمایه گذاران این ارز باشند امروز قصد خرید ندارند.

همچنین ممکن است شرایط ایده آل برای خرید رمز ارز بیت تورنت و سرمایه گذاری بر روی آن ایجاد شود. تمامی این تغییرات به عواملی که در بالا اشاره شد وابسته است و باید حتما موارد را بررسی و سپس تصمیم برای خرید و فروش بگیرید. این موضوع برای سرمایه گذاران در حوزه ارزهای دیجیتال اهمیت بسزایی دارند و ترجیح می دهند هزینه کمتر را پرداخته و بیشترین سوددهی را داشته باشند. اما این موضوع وابسته به میزان تجربه شما در حوزه فروش و مدیریت ارزهای دیجیتال خواهد بود. لذا اگر قصد سرمایه گذاری دارید اما مهارت کافی در این حوزه را بدست نیاورده اید حتما از افراد فعال در حوزه خرید و فروش کمک بگیرید.

قیمت ارز دیجیتال تتر

قیمت تتر در تمام زمان ها برابر با یک دلار است. این بدان معناست که در تمام بانک ها به ازای یک واحد USDT یک دلار به عنوان پشتوانه ذخیره می گردد. البته در صورتی که بخواهید این موضوع را از طریق نمودار تحلیل نمایید، خواهید دید که قیمت ارز دیجیتال تتر همیشه برابر با یک دلار آمریکا نبوده و گاهی هم نوساناتی هر چند جزئی در آن ایجاد می شود.

علت این امر هم به زمانی برمی گردد که معامله گران ارز دیجیتال تتر خود را با قیمتی پایین تر از یک دلار داده و در ازای آن دلار واقعی بگیرند. در واقع نوسانات آن اعتماد به این ارز در برابر دلار را نشان می دهد. البته در ایران معمولا قیمت ارز دیجیتال تتر کمی بالاتر از قیمت دلار در بازار می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zwma3