-

واسکازین بهران ۱۴۰ و روغن بهران بردبار چه مشخصات فنی دارند و مزایا و معایب آنها چیست؟

واسکازین بهران 140 و روغن بهران از روانکارهای صنعتی هستند که در ادامه قصد داریم به بررسی مزایا و معایب انها بپردازیم.

واسکازین بهران 140 و روغن بهران بردبار چه مشخصات فنی دارند و مزایا و معایب آنها چیست؟

واسکازین بهران 140 و روغن بهران از روانکارهای صنعتی هستند که در ادامه قصد داریم به بررسی مزایا و معایب انها بپردازیم.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل عرضه کننده ی انواع روانکارهای صنعتی از جمله رروغن بهران بردبار 220 و واسکازین بهران 140 و گریس ها ...می باشد که همواره برای رضایت مشتریان خود محصولات خود را با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهد.

واسکازین بهران:

واسکازین ها که از روغن های جعبه دنده صنعتی هستند که امروزه در صنعت مورد توجه بسیاری از صنعتگران قرار میگیرد. همچنین وجود این روغن ها در خودرو بسیار دارای اهمیت است که در گیربکس و دیفرانسیل خودرو کاربرد دارد. البته این واسکازین بهران 140 با روغن موتور متفاوت است و از مواد افزودنی بسیاری تشکیل شده است.

واسکازین بهران 140

واسکازین بهران نیز از برند های شناخته شده ای بوده و از ویژگی های بسیاری برخوردار است. برای مثال این واسکازین ها از خاصیت فشار پذیری عالی برخوردارند و در اکثر گیربکس های صنعتی به کار می روند. استفاده از این واسکازین ها در دنده های سنگین شامل دنده های مارپیچ، هیپوئید و یاتاقان های ساده نیز دیده می شود. زیرا علاوه بر داشتن خاصیت تحمل فشار از حفاظت بالا در برابر فرسایش نیز برخوردارند. این واسکازین ها از موارد ضروری در جعبه دنده ها بوده و باید با توجه به نوع گیربکس خودرو ها تهیه شوند. در غیر این صورت نمی‌ توانند عملکرد مناسبی ارائه دهند. همچنین از کیفیت بالایی برخوردارند و دارای ترکیبات و فرمول های شیمیایی و مهندسی بسیار مناسبی می باشند. این محصولات را در عین داشتن کیفیت بالا می توانید با قیمت مناسب از سایت ما تهیه نمایید.

روغن بهران بردبار:

روغن بهران بردبار را می‌ توان از روغن های قدیمی و با کیفیت خودرویی و صنعتی موجود در ایران دانست که دارای ویژگی های گسترده ای می باشند. در صنعت می توان استفاده گسترده این محصولات را مشاهده نمود زیرا این روغن موجب روانکاری قطعات شده و از انواع معروف روغن های صنعتی می باشند. این روغن در بازار دارای سهم بالایی بوده و طی سال های زیادی در ایران تولید و استفاده می شود. شروع کار این کارخانه از سال ۱۳۴۱ در ایران بوده که اولین کارخانه آن در تهران از سال ۱۳۴۷ با نام کارخانه تولید روغن بهران بردبار شروع به کار کرد. محصولات روغنی این شرکت در صنایع مختلف استفاده می گردد.


این روغن صنعتی باید در دمای ۹- تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار گیرد زیرا در غیر این صورت بروز مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت که کارکرد قطعات را دچار خلل می کند.
همچنین این روغن دارای اثر کاهش فشار بوده و‌در دماها و‌ فشار های زیاد از خود مقاومت نشان می دهد. به همین دلیل است که در جعبه دنده های وسایل و ابزار مختلف در صنایع سنگین می توان کاربرد گسترده آنها را مشاهده نمود. با توجه به سطح کیفی بالای این محصول می توانید آن را با قیمتی مناسب از سایت ما تهیه نمایید. همچنین با مشاهده ویژگی های این‌ محصول با اطمینان کامل به خرید آن بپردازید.

روغن بهران بردبار 220:

شرکت بهران تولید کننده بهترین روغن های صنعتی بوده که روغن بهران بردبار 220 نمونه ای از محصولات این شرکت می باشد. این روغن در دنده ها که تحت فشار شدید کار می کنند به کار می رود که دارای خاصیت تحمل فشار و دمای بالایی می باشد. کیفیت این روغن ها در سطح بالایی قرار داشته و تصفیه شده مبتنی بر فن آوری افزودنی فشار قوی پیشرفته می باشند. با توجه به داشتن ویژگی های گسترده این محصول نه تنها دارای خاصیت تحمل بار و‌ فشار می باشد بلکه در برابر هرگونه فرسایش و تخریب مقاوم هستند بنابراین طول عمر جعبه دنده ها را گسترش می دهد. این روغن ها تشکیل شده از پایه معدنی و پایه مصنوعی (سنتتیک) هستند که در کنار روانکاری جعبه دنده های صنعتی در دیگر صنایع نیز به کار می روند. جعبه دنده‌ ها عموما حاوی انواع دنده‌های ساده، حلزونی و مارپیچی هستند که تحت بار زیاد و‌ دمای بالا مشغول به کار هستند. با توجه به همین موارد می‌ توان کاربرد این‌ محصول را در صنایع به صورت گسترده مشاهده نمود که از خصوصیات ویسکوزیته بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. این روغن ها همچنین کمترین رسوب را تشکیل می‌ دهند و در نتیجه عمر فیلتر ها را افزایش می دهند. تمامی این مولرد موجب شده تا این‌ محصول سهم گسترده ای در بازار داشته باشد و تولید آن نیز در کشور ما گسترش یابد. از روی قیمت محصولات نمی توان کیفیت آنها را تشخیص داد و‌از آنجایی که این‌محصول در صنعت دارای اهمیت بالایی است باید با کیفیت بالایی تهیه شود. جهت خرید این‌ محصول در سطح کیفی بالا به سایت ما مراجعه نمایید.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل fidaroil.com عرضه کننده ی انواع روانکارهای صنعتی از جمله روغن های صنعتی و گریس ها می باشد که همواره برای رضایت مشتریان خود محصولات خود را با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*