-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان چیست؟

کاشی‌های از این نوع که با نام کاشی چینی نیز شناخته می‌شوند در دمای بالاتری نسبت به سرامیک حرارت دیده و مقاوم می‌شوند. این کاشی‌ها که بر پایه ماسه ساخته شده اند از کاشی ‌های سرامیکی بسیارقوی‌ تر و متراکم‌ تر هستند.

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان چیست؟

ویژگی های کاشی پرسلان چیست؟

کاشی‌های از این نوع که با نام کاشی چینی نیز شناخته می‌شوند در دمای بالاتری نسبت به سرامیک حرارت دیده و مقاوم می‌شوند. این کاشی‌ها که بر پایه ماسه ساخته شده اند از کاشی ‌های سرامیکی بسیارقوی‌ تر و متراکم‌ تر هستند.

علاوه بر این در مقایسه با کاشی های معمولی، آب کمتری را به خود جذب می‌کند و این به آن معنی است که پیدا کردن چسبی که بتواند این کاشی‌ها را درجای خود نگه دارد امری بسیار مهم در زمان نصب این کاشی‌ها محسوب می‌شود.

کاشی های معمولی بدلیل جذب آب بالا، نصب آن ها با ملات های دوغابی و یا چسب های معمولی امکان پذیر است اما این نوع کاشی که جذب آب پایینی دارد و احتمال نفوذ ملات به تخلخل های کاشی به حداقل رسیده است، استفاده از چسب های معمولی جهت چسباندن این نوع کاشی امکان پذیر نیست.

این همان دلیلی است که باعث خواهد شد به سراغ چسب کاشی پودری پرسلان برویم. ضمناً لازم است بدانید این نوع کاشی ها به دلیل مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب گزینه‌ای ایده آل برای حمام و سرویس های بهداشتی محسوب می‌شوند.

چسب bk2f

معرفی بهترین چسب برای سرامیک های پرسلان

چسب پودری برند شیمی ساختمان به نام چسب bk2f برای این منظور، امکان چسباندن کاشی‌ها روی هر سطحی را فراهم می کنند و این بدان معنا است که بنابر شرایط فعلی ساختمان خود، می‌توانید چسبی مناسب را تهیه کنید که مزایایی مانند ضد آب بودن، استحکام و عمر طولانی را به سطوح مورد نظر پس از کاشی کاری بی‌افزاید. در واقع مرغوب ترین چسب برای این منظور همین محصول می باشد.

مزایای چسب bk2f:

چسب های سرامیک به چند دسته تقسیم می‌گردند که این چسب ها برای مقاصد گوناگونی تولید گردیده‌اند از جمله ای مقاصد می‌توان به چسباندن سرامیک های پرسلان اشاره نمود که چسب bk2f چسب سرامیک پرسلان می‌باشد و برای استفاده برای این موضوع تولید گردیده است.

1.سرعت اجرای بالا

2. نصب سرامیک و سنگ در قطعات و ابعاد بزرگ در نمای داخلی و خارجی ساختمان و گرمایش از کف

3.مقاومت و دوام مناسب

4.اختلاط سریع و آسان

5.مقاومت بالا در مقابل آب

6. در ترکیب این چسب از مواد چسبنده پودری و مواد بهبود دهنده خواص استفاده شده است بنابراین نیاز به اضافه کردن چسب بتن sa12 ندارد.

7. بهترین چسب سرامیک برای چسباندن سرامیک بر روی گچ

شرکت های مختلفی وجود دارند که در زمینه تولید چسب های سرامیک فعالیت می‌نمایند که هر کدام بسته به نوع چسب از خواص مختلفی برخوردار است در این بین چسب سرامیک پرسلان bk2f شیمی ساختمان از مزایای بالایی برای استفاد جهت نصب سرامیک های پرسلان در مکانهای مختف مورد نیاز برخوردار است.

برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه نمایید: https://kamyabclinic.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین