جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 20568
تاریخ انتشار: 1401/08/30 06:58

طهران پرچم تولیدکننده انواع پرچم ایران

مجموعه تخصصی چاپ پرچم با نام تجاری طهران پرچم؛ تولیدکننده انواع پرچم های اداری، تبلیغاتی و مذهبی است.

مجموعه تخصصی چاپ پرچم با نام تجاری طهران پرچم؛ تولیدکننده انواع پرچم های اداری، تبلیغاتی و مذهبی است. این شرکت تولیدی با بیش از 10 سال تجربه مستمر توان تولید انواع پرچم اهتزاز، پرچم تشریفاتی، رومیزی و پرچم ساحلی را دارد. یکی از محصولات پرفروش این مجموعه پرچم ایران است. پرچم های ایران در مدل های متنوع از صفر تا صد در این شرکت ساخته می شوند.

 چاپ پرچم ایران تشریفات

پرچم ایران ایستاده یا همان پرچم تشریفاتی ایران یکی از پرکاربردترین مدل های پرچم است که در طهران پرچم به فروش می رسد. معمولا جنس پارچه آن از ساتن یا مخمل است. چاپ پرچم ایران تشریفات را می توانید با ریشه یا بدون ریشه با پایه طلایی و نقره ای سفارش دهید.

پرچم ایران رومیزی

پرچم ایران رومیزیپرچم های رومیزی ایران در ادارات و شرکت ها اکثرا روی میز دیده می شود. پرچم رومیزی ایران با قیمت های مناسب و مدل های متنوع در این مجموعه ساخته می شود. پارچه و نوع پایه را خودتان انتخاب می کنید و با توجه به تعداد سفارش قیمت تعیین می شود.

پرچم اهتزاز ایران

پرچم های بزرگ که در محلات و محیط های باز مانند پارک ها بوستان ها، استادیوم های ورزشی و مکان های فرهنگی بسیار دیده می شوند پرچم اهتزاز ایران هستند که نظر مردم را جلب می کنند. سایز این پرچم ها بسیار بزرگ است و در شرایط هوایی مختلف مقاومت بالایی دارند.

پرچم ریسه ای ایران

پرچم ریسه ای ایران

چاپ انواع ریسه پرچم ایران به صورت لبه گرد و پرچمی با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه طهران پرچم انجام میشود. چاپ ریسه پارچه ای تبلیغاتی، رنگی و پرچم ایران توسط دستگاه دیجیتال روی پارچه ساتن صورت می گیرد و توسط دستگاه دیجیتال لیزری برش داده می شود.

رنگ پرچم ایران

پرچم جمهوری اسلامی ایران که دارای سه رنگ (سبز، سفید، قرمز) بوده و در وسط آن کلمه مقدس “الله“ نقش بسته و در اطراف، شعار مقدس “الله اکبر“ زینت بخش آن است. کلمه الله در میان پرچم و شعار الله اکبر نیز منعکس کننده هویت و آرمان های ملت ایران است که در سایه این نامهای مقدس، دین مبین اسلام تجلی می یابد.

  • سبز: رنگ سبز پرچم نشان دهنده ی رشد و آبادانی و منعکس کننده آرمانهای ملت بزرگ ایران، برای داشتن کشوری آباد و توسعه یافته است.
  • سفید: رنگ سفید پرچم بیان کننده ی صلح طلبی ملت بزرگ ایران است، ملت مسلمان ایران تحت تاثیر تعلیمات دین مبین اسلام، صلح و آرامش را برای تمام همنوعان خود خواهان است.
  • قرمز: رنگ قرمز پرچم نیز رنگی است که شادی و نشاط به همراه دارد. نشانه صلابت و پایداری ملت مسلمان ایران در برابر تجاوزکاران است، ملت مسلمان ایران همچنان که در عمل نیز نشان داده است در دفاع از حقوق مرز و بوم و اعتقادات خویش تا پای جان می ایستد.

خرید پرچم ایران از بازار بزرگ تهران

همانطور که قبلا هم ذکر کردیم پرچم ‌ها از جمله مهم ‌ترین و اساسی ‌ترین پیش‌ نیازهایی است که در ادارات، سازمان‌ها، مراسمات، تشریفات، سالن‌های همایش و… مورداستفاده قرار می‌گیرد و در دسته ‌بندی‌ها، ابعاد و رنگ‌ های مختلفی عرضه می‌شوند. البته که پرچم‌های تشریفاتی حوزه‌های استفاده وسیعی دارند که در ادامه به طور مفصل به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

از مهم ‌ترین مواردی که باید در هنگام خرید و انتخاب پرچم به آن توجه کنید، متریال و مواد اولیه ‌و یا نوع چاپ و ... است که برای ساخت این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب مشتریان به دنبال خرید پرچم ‌هایی با امکان شستشو و ثبات رنگ و جنس پارچه مناسب هستند، اما وقتی قیمت به آن‌ها پیشنهاد می‌شود ترجیح می‌دهند به سراغ مدل‌ های ارزان تر و در نتیجه کم‌ کیفیت‌ تر بروند.

مجموعه طهران پرچم

وب‌ سایت tehranparcham.com به ‌عنوان یکی از اولین ارائه ‌دهندگان خدمات خرید انواع پرچم آن هم به ‌صورت اینترنتی سعی بر این دارد که در تمامی حوزه‌ها، محصولات خود را عرضه نموده و در کنار این فروش، آموزش‌ های تصویری و ویدئویی لازم در خصوص نحوه نصب پرچم‌ها، تاریخچه و حوزه استفاده از آن‌ها و… را نیز در دسترس شما قرار می‌دهد.

طهران پرچم تولیدکننده انواع پرچم های رومیزی، تشریفات، اهتزاز، پرچم ساحلی و پرچم ایران با بهترین کیفیت توسط دستگاه چاپ دیجیتال و قیمتی مقرون به صرفه است. تولید انواع پرچم ها در سایز و طرح دلخواه به صورت کامل در مجموعه طهران پرچم انجام می شود.

دفتر فروش طهران پرچم:

تهران- بزرگراه اما رضا (ع)- شهر فرون آباد- انتهای خیابان چراغعلی- پلاک 9

اطلاعات تماس

021-33484733

0910-9231005

02128427480

سایت:  /https://tehranparcham.com

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wonp6