-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

راهنمای (۰ تا ۱۰۰) فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل در کالاف سنتر

با پیشرفت تکنولوژی، گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزارهای بسیار قوی‌تری تولید شدند.

راهنمای (0 تا 100) فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل در کالاف سنتر

با پیشرفت تکنولوژی، گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزارهای بسیار قوی‌تری تولید شدند. همین امر موجب شد تا بسیاری از افراد به بازی‌های آنلاین موبایلی روی‌ آورند. دراین‌بین، فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل و سایر بازی‌ها تبدیل به یکی از روش‌های پرطرفدار کسب درآمد شده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله، بازی کالاف دیوتی موبایل و امکانات آن را بررسی کنیم. سپس خریدوفروش و چگونگی قیمت‌گذاری آن را به شما آموزش دهیم.

راهنمای فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل

معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل

قبل از اینکه در مورد نحوه خریدوفروش اکانت کالاف دیوتی موبایل توضیح دهیم، بهتر است این بازی را معرفی کنیم. کالاف بازی تیراندازی اول‌شخصی است که در سال 2019 توسط کمپانی Tencent و Activision برای سیستم‌عامل‌های IOS و َAndroid منتشر شده است. این بازی از دو بخش اصلی مولتی پلیر و بتل‌رویال تشکیل شده است که بازیکنان در آن به‌صورت تکی یا گروهی با انواع سلاح‌های مختلف به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. این بازی از یک سیستم پاداش‌دهی و جایزه برای تشویق بازیکنان به ادامه بازی و بهبود مهارت‌های خود استفاده می‌کند.

بررسی بخش‌های مختلف بازی

یکی از اصلی‌ترین دلایل علاقه بسیاری از بازیکنان به خریدوفروش اکانت کالاف دیوتی موبایل، تنوع مأموریت‌ها در بازی است. در ادامه حالت‌های مختلف این بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • مولتی پلیر

  • بتل‌رویال

بخش مولتی پلیر

در این بخش، افراد در قالب دو گروه 5 نفره با یکدیگر مبارزه می‌کنند. برنده بازی، تیمی است که تعداد کیل‌های بیشتری داشته باشد. با بازی در این بخش می‌توانید به لول‌های بالا برسید و اجازه ورود به بخش رویال را کسب کنید.

  1. Team deathmatch: در این حالت که به‌اختصار به آن TDM نیز گفته می‌شود، بازیکنان در قالب دو تیم پنج‌نفره با هم مبارزه می‌کنند. هر تیمی که در انتهای بازی تعداد کیل‌های بیشتری داشته باشد، به‌عنوان برنده شناخته می‌شود. هرچه مهارت بیشتری داشته باشید، لول شما بالاتر می‌رود و متقاضی در زمان خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل شما، پول بیشتری پرداخت می‌کند.

  1. Ranked: برای شرکت در این نوع از مسابقه، ابتدا باید در چند بازی شرکت کنید تا سطح مهارت شما مشخص شود. سپس بر اساس آن در یکی از 5 رنک مشخص شده قرار می‌گیرید. شما در این حالت باید تمام تلاش خود را بکنید تا بهترین نتایج را به دست آورید و رتبه خود را ارتقا دهید. در صورت عملکرد ضعیف، شما به یک دسته پایین‌تر منتقل می‌شوید.

سیو اکتیویژن اکانت کالاف دیوتی موبایل

  1. Frontline: در حالت Frontline ، بازیکنان در قالب دو تیم 5 نفره با یکدیگر مبارزه می‌کنند و هر تیمی که سریع‌تر به امتیاز تعیین شده برسد، برنده بازی خواهد بود. اگر موفق به انجام این کار شوید، لول شما افزایش پیدا می‌کند و روی قیمت خریدوفروش اکانت کالاف دیوتی موبایل شما تأثیر می‌گذارد.

  1. Hardpoint: نوعی از بازی است که در آن نقاطی در نقشه مشخص می‌شود و بازیکنان باید کنترل آن را به دست بگیرند و از ورود تیم مقابل به آن جلوگیری کنند. هر تیمی که در انتها، نقاط بیشتری را تحت کنترل داشته باشد برنده بازی است.

  1. Domination: در این حالت، منطقه‌ای تحت اختیار شما قرار دارد و باید تا آخرین نفر دشمن را بکشید و اجازه تصاحب قلمرو خود را به آن‌ها ندهید.

بخش بتل رویال

بتل‌رویال جذاب‌ترین بخش این بازی است. شما به همراه 99 نفر دیگر در یک جزیره بزرگ فرود می‌آیید و باید سعی کنید تمام رقبا را بکشید و آخرین بازمانده در این جزیره باشید. بازیکنان در بتل‌رویال همانند مولتی پلیر نمی‌توانند اسلحه‌های خود را انتخاب کنند و باید به دنبال اسلحه و تجهیزات برای زنده‌ماندن باشند. شما باید در زمان تعیین شده، خود را به مناطق خاصی از بازی برسانید، در غیر این صورت از میزان سلامتی شما کم شده و در نهایت کشته می‌شوید. با پیروزی در این مسابقه، لول شما افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید در هنگام فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل قیمت بالاتری روی آن بگذارید.

عکس کالاف دیوتی موبای

چگونگی قیمت‌گذاری اکانت کالاف

عوامل متعددی بر قیمت فروش و خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل تأثیر دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  1. سطح اکانت: هرچه سطح شما بالاتر باشد؛ یعنی تجربه و سطح امکاناتی که به دست آورده‌اید بیشتر خواهد بود. در نتیجه قیمت فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل بیشتر خواهد بود.

  2. سلاح‌ها: اکانت‌هایی که دارای سلاح‌های بیشتر و نادرتری هستند از قیمت بالاتری نیز برخوردارند.

  3. ارزهای موجود در اکانت: کاربران با استفاده از کوین‌ها می‌توانند امکانات و سلاح‌های داخل بازی را خریداری کنند. هرچه تعداد این سکه‌ها بیشتر باشد، اکانت شما ارزشمندتر است.

  4. سایر قابلیت‌ها: برخی از اکانت‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی مثل پوشش اختصاصی، پوسته‌ها و ... دارند که قیمت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

انواع روش‌های خریدوفروش اکانت کالاف دیوتی موبایل

روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که پراستفاده‌ترین آن‌ها عبارت است از:

خرید از سایت‌های فروش و عرضه‌کننده آیتم و اکانت

یکی دیگر از روش‌های مرسوم، مراجعه به سایت‌های اینترنتی است که به‌منظور فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل و آیتم‌های بازی طراحی شده‌اند. در این سایت‌ها می‌توانید اکانت خود را به‌عنوان فروشنده آگهی کنید تا سایر کاربران آن را مشاهده کنند و مشتری مناسبی برای شما پیدا شود. در ادامه روش آگهی‌کردن در یکی از سایت‌ها را به‌عنوان نمونه با شما بررسی می‌کنیم تا با روند کلی کار آشنا شوید.

  1. وارد سایت شوید و در آن ثبت‌نام کنید.

  2. در بالای صفحه روی قسمت ثبت رایگان آگهی کلیک کنید.

  3. در صفحه باز شده روی ثبت آگهی کالاف دیوتی کلیک کنید تا صفحه جدیدی باز شود.

  4. در این بخش باید اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، لول اکانت، رنک ولتی پلیر و بتل‌رویال، گان لجندری، گان اپیک و ... را در اختیار سایت قرار دهید. سپس عکسی برای نمایش در سایت را آپلود کنید و در نهایت نوع آگهی و قیمت مدنظر خود را مشخص کنید.

  5. در آخر با پذیرش قوانین سایت، دکمه ارسال جهت ثبت آگهی به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید اکانت خود را در معرض دید سایر کاربران قرار دهید.

جمع‌بندی

ازآنجایی‌که بازی‌های آنلاین جذابیت بسیار بالایی برای افراد دارند، در این مقاله سعی کردیم ویژگی‌های بازی مثل کالاف دیوتی را بررسی کنیم و نحوه خریدوفروش اکانت کالاف دیوتی موبایل را به شما آموزش دهیم تا درصورتی‌که قصد فروش یا تهیه اکانت‌ها با لول بالا را داشتید با چالش کمتری مواجه شوید.

منبع: cod-center.ir

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین