چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 15 May 2024
کد خبر: 105333
تاریخ انتشار: 1402/12/12 05:44

نسل جدید ضربه گیر های بسته بندی به بازار ایران رسید

اغلب دوستان با ضربه گیر های بسته بندی آشنا هستند ولی با نسل جدید ضربه گیر های بسته بندی خیر! قصد داریم اینجا شما را با ضربه گیر های جدید صنعت بسته بندی و روش جدید تولید آن آشنا کنیم.
نسل جدید ضربه گیر های بسته بندی به بازار ایران رسید

نسل جدید ضربه گیر های بسته بندی به بازار ایران رسید

اغلب دوستان با ضربه گیر های بسته بندی آشنا هستند ولی با نسل جدید ضربه گیر های بسته بندی خیر! قصد داریم اینجا شما را با ضربه گیر های جدید صنعت بسته بندی و روش جدید تولید آن آشنا کنیم.

بالشتک های هوا نسل جدید ضربه گیر 

بالشتک هوا یک ضربه گیر مقاوم با وزن بسیار کم است که امروزه جایگزین نایلون حبابدار ضربه گیر ،فوم و سایر مواد مخافظتی شده. حتما از خود میپرسید چه ویژگیی باعث شده این بالشتک ها جایگزین سایر ضربه گیرهای بسته بندی شوند.

هزینه بسته بندی را  نصف کن !!!

استفاده از بالشتک هوا به دلیل اینکه 90 درضد آن از هوا تشکیل شده و وزن خیلی کم و حجم زیادی دارد باعث میشود هزینه بسته بندی شما را به صورت چشمگیری کاهش دهد.

بسته بندی ایمن

بالشتک هوا با داشتن 90 درصد هوا و مقاومت بالا بسیار ضربه گیر ایمن تری نسبت به نایولن حبابدار و فوم است به طوری که بسیاری از شرکت های بزرگ مثل دیجی کالا ، تکنولایف و بند و بس از این نوع بسته بندی استفاده میکنند. برای بسته بندی های خیلی حساس مثل بسته بندی لوازم آرایشی نیز بهترین گزینه میتواند بالشتک هوا باشد.

ابعاد اختصاصی

شما میتوانید ابعاد بالشتک های هوا را متناسب با محصول خود سفارشی سازی کنید که باعث استفاده بهینه و بسته بندی ایمن محصولات شما میشود.

خلاقیت در بسته بندی 

یکی از قابلیت هایی که بالشتک هوا را خاص کرده قابلیت چاپ اختصاصی طرح روی آن است که شما میتوانید لوگو یا هر طرح دیگری را روی این بالشتک های هوا چاپ کنید که بسته بندی شما را بسیار شیک میکند. 

ولی جالب ترین نکته در مورد بالشتک های هوا نحوه استفاده از آنها است که شما در واقع خودتان بالشتک هوا را تولید و استفاده میکنید.

روش تولید ضربه گیر بسته بندی ( بالشتک هوا )

بالشتک های هوا بال استفاده از دستگاه تولید بالشتک هوا تولید میشوند که باعث میشود شما بتوانید باد و مقدار مقاومت بالشتک های هوا را تنطیم کنید.

دستگاه بالشتک هوا یک دستگاه کوچک و کاربردی است که رول های فشرده را تبدیل به بالشتک های پر باد میکند. حتما از خود میپرسید چرا باید از ضربه گیری استفاده کنم که باید دستگاه آن را جداگانه بخرم. همانطور که گفتم هزینه بالشتک های هوا نصف سایر ضربه گیر ها است بعلاوه استفاده از دستگاه باعث میشود حجم بالشتک هوایی که شما انبار میکنید و خریداری میکنید کم شود زیرا به صورت رول های فشرده است.

همچنین دستگاه بالشتک هوا بسیار کوچک است و ابعاد آن مثل یک پرینتر خانگی است ولی قیمت آن ارزان تر است و همین قیمت منصفانه دستگاه تولید بالشتک هوا باعث محبوبیت و خرید این دستگاه توسط بسیاری از فروشگاه های آنلاین کوچک و بزرگ شده. 

با استفاده از این رول های فشرده و باد کردن آنها هنگام تولید مزیت های زیر را دارا میباشد.

  1. کاهش هزینه انبار داری به دلیل فشرده بودن رول های بالتشک هوا
  2. هزینه خمل و نقل کمتر به دلیل حجم کمتر
  3. حفظ کیفیت بالشتک ها به دلیل اینکه شما هنگام تولید مصرف میکنید.
  4. قیمت کمتر مواد اولیه

در حال حاظر دستگاه تولید بالشتک هوا ضربه گیر در ایران به طور چشمگیری محبوبیت پیدا کرده و از فروشگاه هایی مانند دیجیکالا تا فروشگاه های آنلاین خانگی به دلیل قیمت مناسب آن به این نوع بسته بندی روی آوردند.

آیا با دستگاه فقط میتواند بالشتک هوا تولید کرد؟

خیر دستگاه با توجه به نوع رول فشرده ای که در آن قرار میگیرد میتواند بالشتک های هوا را در سایز های مختلف و همچنین رول های فشرده ای که طرح هایی مانند نایلون حبابدرا دارند را باد کند که یعنی شما با این دستگاه یک تولید کننده ضربه گیر همه کاره دارید.

چگونه دستگاه و ضربه گیر های جدید را تهییه کنم؟

در حال حاظر تنها تولید کننده دستگاه های بالشتک هوا و رول های بالشتک هوا در ایران شرکت بند و بس میباشد که همگام با تکنولوژی روز دنیا شروع به تولید این دستگاه و مواد مصرفی آن نمود. همچنین این دستگاه ها صفر تا 100 توسط این شرکت تولید میشود که باعث میشود نگرانی از بابت خدمات و گارانتی نداشته باشید و تمامی محصولات یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند.

شما میتوانید مدل های مختلفی از دستگاه های تولید ضربه گیر بسته بندی و همچنین سایر جدید ترین دستگاه های بسته بندی را در سایت bandobas.com مشاهده کنید و با پشتیبانی این شرکت برای مشاوره تماس بگیرید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3gw78n