سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
کد خبر: 89419
تاریخ انتشار: 1402/04/18 08:33

آسان پک، بهترین مرجع تولید انواع لیبل و کارتن بسته بندی در ایران

بهترین مرجع تولید لیبل و کارتن بسته بندی با وجود نیروهای متخصص و حرفه‌ای، تجهیزات به روز و برخورداری از نرم افزارهای جدید و مدرن، انواع بسته بندی را با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌کند.
آسان پک، بهترین مرجع تولید انواع لیبل و کارتن بسته بندی در ایران

برای انتخاب بهترین مرجع تولید کننده انواع لیبل مانند لیبل پشت چسب دار، جعبه‌های مقوایی و کارتن بسته بندی، باید ویژگی‌هایی که یک شرکت بسته بندی حرفه‌ای دارد را بشناسید. پس از آن می‌توانید بهترین شرکت فعال در این زمینه را برای سفارش انواع لیبل‌ها، جعبه‌ها و کارتن‌های مد نظرتان به صورت انبوه انتخاب کنید.

برای انتخاب شرکت‌های بسته بندی برتر باید این موضوع را در نظر داشته باشید که داشتن فناوری‌های بروز یا فعالیت طولانی‌مدت نمی‌تواند تنها فاکتور برای کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط این شرکت باشد. بلکه موارد مهم دیگری را برای انتخاب بهترین شرکت فعال در زمینه چاپ و بسته بندی در نظر داشته باشید.

در این مطلب آسان پک برخی از ویژگی‌های یک شرکت چاپ و بسته بندی حرفه‌ای را ارائه کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فرایند چاپ و بسته بندی و سفارش انبوه انواع کارتن و جعبه با متخصصین آسان پک در ارتباط باشید.

1) بهره‌وری شرکت بسته بندی

برای انتخاب بهترین مرجع تولید لیبل و کارتن بسته بندی باید این موضوع را در نظر داشته باشید که آیا شرکت مورد نظر می‌تواند طراحی تا چاپ بسته بندی‌ها را با کیفیت بالا انجام دهد. همچنین، شرکت بسته بندی باید ظرفیت مناسب برای تولید کارتن‌ها، لیبل‌ها، جعبه و... را با کیفیت بالا داشته باشد.

وجود دستگاه‌های مجهز، برخورداری از فناوری‌های نرم‌افزاری بروز و رضایت مشتریان سابق تولیدکننده انواع بسته بندی‌ها نیز از دیگر مواردی هستند که میزان بهره‌وری شرکت چاپ و بسته بندی برای تولید و چاپ انواع کارتن‌ها، جعبه‌ها، لیبل های پشت چسبدار و چاپ دیجیتال لیبل یا سایر روش‌های چاپی را نشان می‌دهند.

2) سرعت شرکت بسته بندی

مشتریان برای تولید بسته بندی محصولاتشان یک جدول زمان‌بندی مشخص دارند. شرکتی که وظیفه تولید انواع بسته بندی را دارد، باید بتواند آن‌ها را در بازه زمانی تعین شده آماده کند. در غیر این صورت فرآیند بسته بندی و ارسال محصولات برای مشتریان نهایی طولانی و زمان‌بر خواهد بود و فروشنده ممکن است دچار ضرر و زیان شود.

برای اینکه سرعت شرکت بسته بندی را متوجه شوید، لازم است که موقع سفارش گذاری در بهترین مرجع تولید لیبل و کارتن بسته بندی درباره تعداد بسته بندی‌های قابل تولید در یک بازه زمانی مشخص و نحوه تکمیل چاپ و تحویل آن‌ها سؤال کنید.

3) قیمت تعیین شده برای سفارش انواع بسته بندی

متریال، طراحی، اپراتور، کارکرد دستگاه‌ها و ... از جمله فاکتورهایی هستند که شرکت چاپ و بسته بندی موقع برآورد قیمت و ارائه خدمات به مشتریانش آن‌ها را در نظر می‌گیرد. حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که قرارداد فی‌مابین شما و شرکت بسته بندی به درستی تنظیم شده و قیمت و میزان سرمایه در نظر گرفته شده برای اقلام بسته بندی مشخص شده باشد.

برای برآورد دقیق قیمت چاپ دیجیتال لیبل و انواع چاپ و بسته بندی‌ها باید اطلاعات مناسبی در مورد محصول چاپی مورد نیازتان در اختیار شرکت چاپی قرار دهید، تا کارشناسان آن مجموعه قیمت دقیقی را برای کار به شما ارائه دهند. سپس درباره سفارش انبوه بسته بندی تصمیم‌گیری کنید.

4) خدمات مشتریان ارائه شده توسط شرکت بسته بندی

شرکت‌های ارائه کننده خدمات چاپ و بسته بندی باید خدمات مشتریان مناسبی داشته باشند و طبق استانداردهای در نظر گرفته شده به مشتریانشان خدمات پشتیبانی ارائه کنند.

خدمات مشتری هم‌چنین شامل ارتباطی عالی با مشتری (سفارش دهنده) است. با توجه به اینکه نیاز چاپی هر مشتری نسبت به مشتری دیگر منحصر به فرد است، شرکت چاپی که انتخاب می‌کنید باید با مشتری ارتباط نزدیک و خوبی داشته باشند. اگر شرکتی شهرت خوبی داشته باشد و مشتریانش راضی باشند، این اطمینان را حاصل می‌کنید که می‌تواند خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه دهد.

5) قابل اعتماد بودن شرکت تولیدکننده انواع بسته بندی

یک شرکت چاپی مناسب باید امین اطلاعاتی باشد که مشتریانش در اختیار او قرار می‌دهند. بهترین مرجع تولید لیبل و کارتن بسته بندی اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای اطمینان از ایمن ماندن تمام اطلاعات مشتری در هر زمان انجام می دهد؛ بنابراین به راحتی می‌توانید اطلاعات و دستورالعمل‌های منحصر به فرد و ویژه محصولاتتان و داده‌های محرمانه را نیز در اختیار آن‌ها قرار دهید.

6) وجود اپراتورهای حرفه‌ای جهت تولید بسته بندی‌ها

یک شرکت چاپی معتبر اپراتورهایی را استخدام می‌کند که به کار خودشان مسلط بوده و از نظر فنی ماهر هستند. این افراد باید تجربه قابل توجهی در صنعت چاپ داشته باشند و به جزئیات توجه کنند. متخصصان باتجربه چاپ و بسته بندی می‌توانند به سرعت تشخیص دهند که آیا طراح‌هاو نقشه ها ی ارائه شده برای بسته بندی مناسب هستند یا خیر.

مشاورین این سازمان‌ها پیشنهاد‌هایی برای تضمین بی‌عیب بودن کار در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؛ و با نظارت روی فرایند انجام کار و تأیید و بررسی بسته بندی‌های تولید شده، مطمئن می‌شوند که اقلام تولید شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند.

ویژگی‌های آسان پک به عنوان بهترین مرجع تولید لیبل و کارتن بسته بندی

واحد لیبل آسان پک با افزایش توان تولید انواع لیبل های پشت چسبدار خود توانسته است سهم مناسبی در افزایش ظرفیت تولید صنعت لیبل کشور را کسب کند. به همین دلیل است که امروزه صنایع مختلف کشور از واردات انواع لیبل‌های چاپ شده بی‌نیاز هستند.

در آسان پک ماشین‌آلات واحد لیبل به شکلی انتخاب شده‌اند که توانایی تولید هرگونه لیبل را فراهم می‌کنند. همچنین، توانایی تولید انواع متریال پشت چسب‌دار، فیلم‌های پلیمری، کاغذهای تک لایه و ... با بهره‌گیری از امکانات ریلم/دیلم کلد فویل، چاپ دورو سیلک اسکرین، روتاری، دایکات روتاری این لاین و دبل دایکات در واحد لیبل کارخانه آسان پک وجود دارد.

با توجه به اینکه امکان ساخت مرکب با تنوع رنگ‌های دفترچه پنتون و ثبات رنگ در طول چاپ یک سفارش و تکرار آن در سفارش‌ها بعدی از خواسته‌های به حق مشتریان و چالش‌های هر روزه‌ی تولیدکنندگان ملزومات بسته بندی است؛ آسان پک به عنوان یکی از بهترین مراجع تولید لیبل های پشت چسبدار و کارتن این نیاز را از مشتریان برطرف می کند.

سخن پایانی

هر کدام از شرکت‌های بسته بندی ظرفیت تولید اقلام خاصی را دارند و نمی‌توانند پاسخگوی تمام مشتریانی که نیاز به چاپ و بسته بندی دارند باشند؛ اما با انتخاب یکی از مراجع تولید لیبل و کارتن خیالتان از بابت اینکه تمام بسته بندی‌ها با نیاز مشتری قابلیت تولید دارند راحت خواهد بود. جهت سفارش انواع بسته بندی‌ها از طریق وبسایت https://asanpack.com با ما در تماس باشید.

سؤالات متداول

1) آیا بسته بندی‌های متنوع را می‌توان در آسان پک تولید کرد؟

آسان پک با وجود برخورداری از تجهیزات روز دنیا امکان تولید انواع بسته بندی‌های سفارشی مشتریان مانند لیبل پشت چسب‌دار، جعبه‌های مقوایی، کارتن‌های سه و پنج لایه و... را دارد.

2) قیمت تولید کارتن انبوه چقدر است؟

برای سفارش بسته بندی‌ها به صورت انبوه و محاسبه قیمت آن‌ها با مشاورین آسان پک در ارتباط باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v7ndp