پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 2981
تاریخ انتشار: 1400/07/18 11:45

پاویون مجازی فناوری‌اطلاعات ایران در جی‌تکس دوبی

محمدرضا طلایی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران از برگزاری پاویون مجازی ICT ایران در جی‌تکس امسال دوبی خبر داد.

 به گفته وی، کارآفرینان و شرکت‌های فناوری‌اطلاعات از طریق این بستر می‌توانند به بیش از ۲۰ هزار شرکت فعال حوزه فاوا در منطقه متصل شوند. عضو هیات نمایندگان اتاق تهران از برگزاری پاویون مجازی فناوری‌اطلاعات ایران در نمایشگاه جی‌تکس ۲۰۲۱ دوبی خبر داد. به گفته محمدرضا طلایی، این پاویون مجازی با حمایت اتاق بازرگانی تهران و از ۲۵ مهر امسال به مدت یک ماه برگزار می‌شود و طی آن، شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه ICT که موفق به حضور در نمایشگاه جی‌تکس امسال نشده‌اند، می‌توانند با مشارکت در این پاویون مجازی، توانمندی‌های خود را به سرمایه‌گذاران و صاحبان شرکت‌های فناوری در دیگر کشور معرفی و زمینه همکاری با صنایع فعال در این نمایشگاه را بررسی کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی تهران، وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه جی‌تکس ۲۰۲۱ دوبی، بیش از ۴۸۰۰ شرکت فناوری‌اطلاعات از حدود ۱۰۰ کشور جهان حضور دارند، افزود: در این رویداد، بیش از ۴۵۰ مدیر برتر حوزه ICT از نقاط مختلف جهان حضور می‌یابند و با توجه به اتصال پاویون مجازی ICT ایران به پاویون کشورهای حاضر در این نمایشگاه و نیز اتاق بازرگانی دوبی و اتاق دیجیتال دوبی، این فرصت برای کارآفرینان و متخصصان حوزه فناوری‌اطلاعات از ایران فراهم شده تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را با شرکای تجاری به اشتراک بگذارند. به‌گفته وی، طی نمایشگاه امسال، پاویون مجازی ICT ایران به بیش از ۲۰ هزار شرکت فعال حوزه فاوا در منطقه غرب آسیا، خاورمیانه و شمال افریقا معرفی خواهد شد و در روز فناوری ایران نیز این پاویون به اطلاع حاضران در نمایشگاه جی‌تکس ۲۰۲۱ دوبی خواهد رسید.

رئیس کمیسیون فناوری‌اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق ایران همچنین از حضور ۲۰ استارت‌آپ ایران در نمایشگاه جی‌تکس امسال دوبی خبر داد و افزود: در جی‌تکس ۲۰۲۱ دوبی، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری اتاق تهران، غرفه استارت‌آپ‌های ایرانی برپا خواهد شد و همچنین، با حمایت این صندوق «روز فناوری ایران» در محل این رویداد برگزار و هیات تجاری متشکل از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه فناوری‌اطلاعات به این نمایشگاه اعزام خواهد شد. هفته فناوری‌اطلاعات دوبی(جی‌تکس ۲۰۲۱) از ۲۵ تا ۲۹ مهر امسال در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار می‌شود. در این رویداد، اتاق تهران با همکاری تشکل‌های فناوری‌اطلاعات و ارتباطات زیرمجموعه اتاق بازرگانی، پاویون مجازی ICT ایران را از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان برپا خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3g9q92