چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
کد خبر: 12473
تاریخ انتشار: 1400/12/11 18:34

نمادهای برتر بورس امروز را بشناسید+ جدول

امروز معامله‌گرها ۱۹۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۳.۱درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری شاهد معامله شد. برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

امروز در مجموع حدود دو هزار و ۹۱۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «ثشاهد»، «خودرو»، «وبرق» و «شتران» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در پنجمین روز هفته معادل ۱۹۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، سرمایه‌گذاری شاهد پس از معاملاتی به ارزش ۹۵میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با افت چهار درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۲۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» با معاملات ۲۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۱درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری شاهد (ثشاهد) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک نماد به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۱نماد نخست اختصاص داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36yl74