پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 108726
تاریخ انتشار: 1403/02/01 07:11

تتر همان دلار است با سود بیشتر!

خرید تتر یکی از بهترین راهکارها برای سرمایه‌گذاری و کسب سود است. بسیاری از افرادی که تمایل به سرمایه گذاری دارند با یک چالش جدی روبرو شده‌اند و آن دغدغه این است که از میان تتر و دلار کدام یک را برای کسب سود انتخاب کنند. اما حقیقت این است که تتر همان دلار است اما سود بیشتری را نصیب سرمایه گذاران ساخته و مزایای فراوانتری نسبت به ارزهای فیات دارد. در ادامه با ارز تتر و صرافی بیت ۲۴ بیشتر آشنا می‌شوید.
تتر همان دلار است با سود بیشتر!

خرید تتر یکی از بهترین راهکارها برای سرمایه‌گذاری و کسب سود است. بسیاری از افرادی که تمایل به سرمایه گذاری دارند با یک چالش جدی روبرو شده‌اند و آن دغدغه این است که از میان تتر و دلار کدام یک را برای کسب سود انتخاب کنند. اما حقیقت این است که تتر همان دلار است اما سود بیشتری را نصیب سرمایه گذاران ساخته و مزایای فراوانتری نسبت به ارزهای فیات دارد. در ادامه با ارز تتر و صرافی بیت ۲۴ بیشتر آشنا می‌شوید.

سرمایه گذاری با خرید تتر

خرید ارز دیجیتال تتر در حال حاضر با افزایش قابل توجهی روبرو شده و بسیاری از سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند به جای خرید دلارهای کاغذی که از امنیت کمتری هم برخوردار شده‌اند به خرید این ارز دیجیتال اقدام کنند. چراکه معتقدند در این صورت بهتر می‌توانند دارایی خود را حفظ کنند و ارزش آن را افزایش دهند.

این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۴ به وجود آمد تا شکاف ایجاد شده میان بازار کریپتو و ارزهای فیات را پر کند. کاربران با خرید ارز تتر می‌توانند به دلار آمریکا مبتنی بر فناوری بلاکچین دست پیدا کنند. در واقع این رمز ارز یک نوع استیبل کوین محسوب می‌شود. به این معنا که از پشتوانه برخوردار شده و ارزش آن نیز ثابت است.

یکی از مهمترین دلایلی که خرید تتر را با استقبال فراوانی روبرو کرده این است که این ارز برخلاف دیگر رمز ارزها با  نوسانات قیمتی روبرو نمی‌شود. کاربران می‌توانند این دارایی خود را بدون نیاز به مجوز برای هر فردی در هر نقطه‌ای از جهان با سرعتی بسیار بالا ارسال کنند و بابت آن هم هزینه بسیار کمی پرداخت کنند. در حالی که این ویژگی در رابطه با دلار صدق نمی‌کند.

نقش پررنگ تتر در بازار کریپتو

تتر یکی از محبوب‌ترین جفت‌های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال بوده و امکان استفاده از آن برای مبادله و یا خرید دیگر ارزهای دیجیتال وجود دارد. با استفاده از این ارز کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را با سرعت بسیار بالا و با قیمتی ارزان به سرانجام برسانند و سود قابل توجهی را از طریق پروتکل‌های غیر متمرکز مالی از آن خود سازند.

همچنین می‌توانند با استفاده از تتر و بدون پرداخت مالیات نقل و انتقالات مالی مد نظر خود را به سرانجام رسانده و با ریسک‌های موجود در بازار نیز روبرو نشوند.

بسیاری از سرمایه‌گذاران تمایل ندارند دارایی‌های آن‌ها مورد شناسایی قرار بگیرد. این افراد نیز می‌توانند با خرید ارز دیجیتال تتر به این هدف دست پیدا کنند. چراکه این رمز ارز دیجیتالی از ماهیت غیر متمرکز برخوردار شده است.

مزیت دیگر خرید تتر و سرمایه گذاری بر روی آن، عدم تاثیر پذیری از نرخ تورم است. از آنجایی که ارزش این توکن برابر با یک دلار آمریکا است، پس با تغییر قیمت دلار ارزش آن نیز تغییر خواهد کرد. به این ترتیب نرخ تورم در آن معادل صفر است.

خرید تتر محدودیت زمانی ندارد. یعنی شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به خرید و فروش آن دست بزنید. امکان تبدیل کردن ارز دیجیتال تتر به دیگر انواع ارزها نیز وجود دارد.

خرید دلار کاغذی کار درستی است؟

ارز فیات که به آن اسکناس کاغذی نیز گفته می‌شود در واقع واحد پولی یک کشور است که پشتوانه مالی هم ندارد. به طور کلی می‌توان گفت اعتبار یک ارز فیات مانند دلار به ثبات اقتصادی و میزان عرضه و تقاضای آن در بازار  وابسته است.

برای خرید این ارز باید حتماً در ساعاتی مشخص از روز به یک واحد صرافی مجاز و معتبر مراجعه شود. در حالی که برای خرید تتر دسترسی به اینترنت، داشتن کیف پول دیجیتال امن و ... کفایت می‌کند. با این حال باید حواستان به سطح ایمنی کیف پول دیجیتال خود باشد. چراکه امکان هک دارایی‌های دیجیتالی وجود دارد.

در برابر این ویژگی، خرید دلار کاغذی نیز با سختی‌هایی همراه است و امکان دارد با خطراتی مانند گم شدن، آسیب دیدن، سرقت و... روبرو شوید.

دلارهای کاغذی در بسیاری از موارد به صورت نامحدود چاپ می‌شوند و امکان ایجاد تورم از طریق آن‌ها وجود دارد. نقل و انتقال دلار کاغذی  باید حتماً به شکل حضوری انجام شود. در حالی که با خرید ارز تتر با این محدودیت مواجه نخواهید شد.

نتیجه‌گیری

اینکه تتر را برای سرمایه گذاری در نظر بگیرید و یا دلار کاغذی را ترجیح دهید به خودتان بستگی دارد. اما اگر می‌خواهید از بی ارزش شدن سرمایه‌تان جلوگیری کنید بهتر است به خرید تتر به عنوان یک دارایی دیجیتال دست بزنید تا بتوانید به راحتی از دارایی خود حفاظت کنید.

همان‌طور که می‌دانید نگه داشتن مقدار زیاد دلار در خانه خطرناک بوده و احتمال سرقت آن وجود دارد. حتی می‌تواند جان شما را نیز به خطر بیندازد. در حالی که با خرید ارز تتر با چنین مشکلاتی روبرو نخواهید شد. چراکه این دارایی، دیجیتالی است و وجود فیزیکی ندارد.

پس از خرید تتر نیز می‌توانید آن را به کیف پول امن خود انتقال دهید. حتی امکان استفاده از این دارایی دیجیتال برای نقل و انتقالات حواله‌های بین المللی نیز وجود دارد. این کاری است که تنها ظرف مدت زمانی چند ثانیه‌ای انجام خواهد شد. در حالی که همین فرایند با دلار کاغذی چند روز طول خواهد کشید.

خرید و فروش تتر نسبت به دلار راحت‌تر است و با سرعت بالاتری هم انجام می‌شود. در حالی که برای خرید و فروش دلار کاغذی با محدودیت‌هایی روبرو خواهید شد و نمی‌توانید بیشتر از سقف مشخصی دلار خریداری کنید. برای خرید تتر و مشاهده قیمت لحظه‌ای آن به سایت بیت ۲۴ مراجعه کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/279ong