شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
کد خبر: 14166
تاریخ انتشار: 1401/01/20 02:04

رئیس هیات‌عامل ایدرو منصوب شد

با تصویب اعضای مجمع (وزرای شش‌گانه و معاون رئیس‌جمهور) و با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت «علی نبوی» به عنوان رئیس جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و معاون وزیر صنعت، معدن تجارت منصوب شد.

به‌گزارش ایدرونیوز، سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن تجارت و رئیس مجمع عمومی ایدرو به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی فوق‌العاده ایدرو متشکل از وزرای صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد، دفاع، نیرو، علوم، کار و معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، علی نبوی را به عنوان بیست و یکمین رئیس قدیمی‌ترین سازمان توسعه‌ای کشور منصوب کرد. نبوی که خود سابقه جانشینی ریاست مجامع عملکرد و طرح‌های عمرانی ایدرو را دارد پیش از این به عنوان دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور شرکت‌ها فعالیت می‌کرد. ریاست هیات‌مدیره فولاد مبارکه، دبیر کارگروه مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضو ستاد تحول صنایع و معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر برنامه انرژی وزارت صنعت، معدن و تجارت بخشی از سوابق رئیس جدید هیات‌عامل ایدرو در حوزه صنعت است.

نبوی همچنین در حوزه اقتصاد پولی و بانکی با بیش از یک دهه فعالیت سوابق متعددی از جمله مدیرکل بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیرکل سرمایه‌گذاری داخلی و مدیر فناوری اطلاعات صندوق توسعه ملی را در کارنامه خود دارد.

رئیس جدید ۴۸ساله ایدرو دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دارای ۲۵ سال سابقه فنی و مدیریتی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ra7mz