-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

آموزش صفر تا صد نحوه ریست کردن لباسشویی دوو

برند دوو یکی از بهترین و قابل اعتمادترین مارک‌های ماشین لباسشویی است. این دستگاه دارای ویژگی‌های پیشرفته هستند که کاربری را برای شما آسان‌تر می‌کند. با این وجود لباسشویی دوو هم مانند سایر برندهای دیگر ممکن است با خطا مواجه شده و نیاز به ریست شدن داشته باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله آموزش ریست کردن لباسشویی دوو، با ما همراه باشید.

آموزش صفر تا صد نحوه ریست کردن لباسشویی دوو

برند دوو یکی از بهترین و قابل اعتمادترین مارک‌های ماشین لباسشویی است. این دستگاه دارای ویژگی‌های پیشرفته هستند که کاربری را برای شما آسان‌تر می‌کند. با این وجود لباسشویی دوو هم مانند سایر برندهای دیگر ممکن است با خطا مواجه شده و نیاز به ریست شدن داشته باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله آموزش ریست کردن لباسشویی دوو، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید» به منظور دریافت تخصصی ترین تعمیرات انواع لباسشویی مانند دوو پیشنهاد می‌کنیم به صفحه نمایندگی لباسشویی دوو در مشهد رفته و فرم مربوطه را برای اعزام نیرو متخصص به محل تکمیل کنید.

reseting Bosh washing machine

با ریست کردن لباسشویی دوو، از اضافه بار دستگاه کم کنید

بی‌توجهی به ظرفیت لباسشویی و قرار دادن بیش از اندازه لباس داخل آن یکی از دلایل نامتعادل شدن دستگاه است. به همین خاطر اضافه کردن لباس به دستگاه می‌تواند چرخه شستشو را متوقف کرده یا از همان ابتدا روشن نشود. در صورتی که با این خطا روبه رو شدید، باید لباسشویی را ریست کرده تا از حجم مقدار لباس داخل دیگ کم کنید. در نظر داشته باشید که استفاده مناسب از لباسشویی و رعایت ظرفیت آن از مهم‌ترین فاکتورهای نگهداری از لباسشویی محسوب شده و در طول عمر مفید دستگاه تاثیرگذار خواهدبود.

مسدود شدن فیلتر را با ریست کردن لباسشویی دوو بررسی کنید

دیگر موردی که باعث می‌شود شما هنگام مواجه با آن به نمایندگی لباسشویی در مشهد برای برطرف کردن مشکل مراجعه کنید، مسدود شدن فیلتر لباسشویی است. این خطا دلایل زیادی داشته که برای برطرف کردن آن توصیه می‌کنیم از متخصصان و تکنسین‌های مربوطه کمک بگیرید. بااین حال یکی از راه‌ها می‌تواند ریست کردن دستگاه باشد.

بعد از ریست کردن لباسشویی دوو تمام خطاها و ارورها پاک می شود

گاهی ممکن است هنگام شستشو البسه با لباسشویی با خطاهایی روی صفحه نمایشگر مواجه شوید که معنای آن را متوجه نشوید. هرچند بهتر است کد خطاها را شناسایی کرده و نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام کنید اما با ریست شدن مجدد دستگاه هم تمام ارورها را پاک کرده و برنامه شستشو از سرگرفته شود.

قطع شدن برق را با ریست کردن لباسشویی دوو برطرف کنید

زمانی که برق دستگاه قطع شده باشد، عملکرد دستگاه مختل خواهدشد. در صورتی که مجدد جریان برق به لباسشویی متصل شود، احتمال دارد فرایند شستشو طبق برنامه از سر گرفته شود. یکی از راه‌های پیشنهادی ما برای حل مشکل است.

چگونه لباسشویی دوو را ریست کنیم؟

images_1697551065_652e92d92d46c.jpg

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای از بین بردن خطاها و رهایی از مشکلات بالا استفاده از دکمه ریست روی لباسشویی است. حال آن که چگونه این کار را باید انجام دهید را در ادامه خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید» به منظور ریست کردن لباسشویی سامسونگ هم مراحل زیر را می‌توان با کمی تغییر انجام داد. اما راه حل بیشتر خرابی‌های ماشین لباسشویی، ریست کردن دستگاه نیست. به همین منظور برای دریافت خدمات تعمیرات برند سامسونگ پیشنهاد می‌کنیم به صفحه نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد رفته و درخواست اعزام تعمیرکار را در بخش مربوط واحد پشتیبانی مشهد تکنیک ثبت کنید.

روش اول ریست کردن لباسشویی دوو

به عنوان اولین روش در ریست شدن لباسشویی دوو این مراحل را باید پشت سر بگذارید:

  • لباسشویی را با فشردن دکمه Start/Pause به مدت 5 ثانیه، خاموش کنید.
  • اتصال برق را با کشیدن دوشاخ برق از دستگاه قطع کنید.
  • مجدد لباسشویی را به برق بزنید.
  • دستگاه را روشن کرده و منتظر بمانید تا صفحه نمایشگر روشن شود.
  • یکی از برنامه‌های شستشو را انتخاب کرده و دکمه Start/Pause را بزنید تا چرخه شستشو آغاز شود.

روش دوم ریست کردن لباسشویی دوو

می‌توان گفت روش قبلی روی بعضی از لباسشویی‌ها جواب خواهد داد؛ در واقع در مدل‌های جدیدتر تنها با فشردن دکمه ریست می‌توانید دستگاه را مجدد برای شستشو تنظیم کنید. برای این کار مراحل زیر را پیش‌رو خواهید داشت:

  • لباسشویی را خاموش کنید.
  • دکمه Cotton را بزنید.
  • مجدد با فشار دادن دکمه Start/Pause لباسشویی را روشن کنید.
  • بلافاصله بعد از روشن شدن دستگاه، دکمه temp یا speed spin را بزنید.
  • سپس دکمه function یا level water را تا زمانی نگهدارید که T01 روی صفحه نمایشگر دیجیتال نمایش داده شود.
  • بعد از چند ثانیه T02 را روی صفحه خواهید دید که باید دکمه Start را بزنید.
  • با زدن دکمه استارت، کلمه ELT را می بینید و بعداز آن باید کلید Reset را بزنید.
  • در این مرحله باید دکمه Temp را برای 5 ثانیه نگهدارید تا مشکل برطرف شود.
  • بعد از ریست شدن لباسشویی کد EOD را روی صفحه خواهیددید.

آیا ریست کردن لباسشویی از خراب شدن دستگاه جلوگیری می کند؟

بسیاری با بروز هر مشکلی از لباسشویی خود را ریست می‌کنند. این درحالی است که فشردن این دکمه همیشه بهترین راه‌حل نخواهد بود. در واقع پیشنهاد می‌شود در ابتدا باید نسبت به برطرف کردن خطا اقدام کنید و بعداز آن دکمه ریست را بفشارید. پس باید نکات زیر را درنظر داشته باشید:

  • متناسب با ظرفیت لباسشویی داخل آن لباس قرار دهید.
  • لباسشویی را بعد از هر بار شستشو تمیز کرده و فیلتر آن را چک کنید.

کلام پایانی

ریست کردن لباسشویی دوو در نگاه اول ممکن است کار سختی به حساب بیاید. در حالی که با انجام دادن روش‌های بالا می‌توانید به راحتی دستگاه را مجدد تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین