پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 40260
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/02/17 10:00

چطور بلیط شیراز را ارزانتر از همیشه تهیه کنیم!

شیراز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران، تعدادی از بهترین و باشکوه‌ترین جاذبه های تاریخی ایران و جهان را در خود جا داده است.
چطور بلیط شیراز را ارزانتر از همیشه تهیه کنیم!

شیراز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران، تعدادی از بهترین و باشکوه‌ترین جاذبه های تاریخی ایران و جهان را در خود جا داده است. همین مسئله هم موجب می‌شود هزاران گردشگر ایرانی و خارجی آرزوی سفر به این شهر را در سر داشته باشند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید و دوست دارید برای یکبار در عمرتان هم که شده از این شهر تاریخی زیبا دیدن کنید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در ادامه، قرار است با شما درباره ترفندهایی صحبت کنیم که به شما کمک می‌کنند بلیط شیراز را ارزانتر از همیشه خریداری کنید. با ما همراه باشید.

زمان سفر به شیراز را هوشمندانه انتخاب کنید

بازه زمانی که قرار است به شیراز سفر کنید، اصلی‌ترین عامل تاثیرگذار بر هزینه خرید بلیط شیراز است. به طور کلی، اگر بخواهید در ایام نوروز و اردیبهشت ماه به این شهر بروید، باید خودتان را برای هزینه‌های بالای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و سایر امکانات رفاهی آماده کنید. صف‌های طولانی خرید بلیط بازدید از بناهای تاریخی نیز خود معضل دیگری است. از این رو، برای آنکه هزینه کمتری را برای رزرو بلیط شیراز صرف کنید، توصیه می‌کنیم از سفر در این بازه زمانی خودداری کرده و زمان دیگری را برای سفر انتخاب کنید. فصل زمستان نیز ارزانترین زمان برای سفر به شیراز است؛ اگر تحمل سرمای شیراز را داشته باشید، در این فصل هم سفر ارزانی را تجربه می‌کنید و در خلوت‌ترین زمان ممکن از بناهای دیدنی شیراز بازدید خواهید کرد.

خرید بلیط شیراز را به لحظات آخر سفر موکول نکنید

اگر رزرو بلیط را به آخرین روزهای منتهی به سفر موکول کنید، احتمال اینکه بلیط کلاس‌های اکونومی به فروش برسد و بلیط ارزان شیراز گیرتان نیاید بیشتر خواهد بود. بنابراین، اگر تاریخ دقیق سفرتان مشخص است، حداقل از 3 هفته قبل برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل شیراز اقدام کنید. لازم به ذکر است که اگر قصد دارید در ایام نوروز یا اردیبهشت از شیراز بازدید کنید، بهترین بازه زمانی برای رزرو بلیط و هتل، حداقل 5 هفته پیش از تاریخ سفر است.

چگونه ارزانترین بلیط هواپیما تهران شیراز را بخریم؟

تقویم قیمتی، ابزاری است که قیمت بلیط 3 روز قبل و بعد از تاریخ مورد نظر شما را نشان می‌دهد. در بیشتر مواقع، ممکن است با مراجعه به تقویم قیمتی، بتوانید بلیطی تا 30-20 درصد ارزانتر از تاریخ مورد نظرتان پیدا کنید و بلیط تهران شیراز را با هزینه کمتری بخرید. امکان استفاده از این ابزار در همه سایت‌های معتبر فروش بلیط (مثل فلای تودی) وجود دارد.

بلیط ‌های لحظه آخری را دریابید

اگر همیشه چمدانتان برای سفر آماده است یا اهل مسافرت‌های ناگهانی و برنامه‌ریزی‌نشده هستید، بلیط لحظه آخری گزینه‌ای عالی برای تجربه سفر ارزان به شیراز و سایر شهرهای ایران است. با توجه به اینکه قیمت بلیط‌های لحظه آخری در مقایسه با بلیط سیستمی و چارتری بسیار کمتر است، خرید این نوع بلیط‌ها تا حد بسیار زیادی هزینه‌های سفرتان را کاهش خواهد داد.

بلیط خود را به صورت آنلاین و از سایت‌های معتبر تهیه کنید

به‌عنوان یک قاعده کلی، همواره این نکته را در خاطر داشته باشید که رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل شیراز – صرف نظر از صرفه‌جویی در زمان – هزینه کمتری را برای شما به همراه خواه داشت. علاوه بر این، با خرید اینترنتی، بهتر و بیشتر می‌توانید گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و درنهایت، مناسب‌ترین گزینه را با توجه به شرایط و اولویت‌هایتان خریداری کنید. همچنین، انتخاب مراجع معتبر نیز موجب می‌شود که خیالتان از بابت قیمت‌گذاری منصفانه راحت باشد و در صورت بروز مشکل نیز، بتوانید از طریق پشتیبانی، چالش‌های خود را حل کنید.

فلای تودی، مرجع معتبر خرید ارزانترین بلیط هواپیما شیراز

شیراز یکی از مهم‌ترین کلان‌شهرهای ایران است و با توجه به اینکه تعدادی از مهم‌ترین جاذبه های تاریخی ایران و جهان در آن قرار گرفته، سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سراسر ایران و جهان به خود جذب می‌کند. اگر شما هم آرزوی سفر به شیراز را داشته باشید، احتمالا اولین و مهم‌ترین چیزی که ذهنتان را به خود مشغول می‌کند، خرید بلیط ارزان شیراز خواهد بود. در این مطلب، ترفندهایی را به شما معرفی کردیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هزینه‌های خرید بلیط شیراز را کاهش دهید و سفر ارزانتری را به این شهر تجربه کنید. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل شیراز، تنها کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کنید و به بخش پرواز داخلی بروید. بعد از پرکردن تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران و... و زدن کلید جستجو پرواز، فهرستی از تمامی پرازها در بازه زمانی مورد نظرتان به شما نمایش داده خواهد شد. مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید و روی خرید بلیط کلیک کنید تا به ادامه مراحل رزرو بلیط هدایت شوید. فلای تودی مرجع معتبر خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، تجربه لذت‌بخشی از سفر را برای شما رقم می‌زند.

 

برچسب ها : فلای تودی,,


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2lwvv6